Завідувач кафедри маркетингу
Хурдей Вікторія Дмитрівна
Кандидат економічних наук, доцент- 726-05-29
- umsf.marketing@gmail.com, vkhurdey@gmail.com
Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 20 років.
Автор понад 100 публікацій наукового та навчально-методичного характеру.
Викладає дисципліни «Маркетинг», «Вступ до спеціальності», «Маркетингова товарна політика», «Реклама і рекламна діяльність», «Маркетинг послуг», «Маркетинг у митній діяльності» тощо.
Положення про кафедру
Маркетинг буклет
Формування soft skills
Рекламний ролик ОПП Маркетинг
Грамоти та відзнаки
Освітнє середовище та матеріальні ресурси УМСФ
Кафедра є випусковою. Готує фахівців за освітньо-професійною програмою Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.
Стейкголдерами освітнього процесу та потенційними роботодавцями є маркетингові агентства, національні компанії та регіональні гіганти Дніпропетровської області:
- Digital- агенство DASH;
- Агентство digital-маркетингу «CoolHeads»;
- ТОВ «МЕДІА БИТЮК»;
- ТОВ «Резиденція реклами»;
- Рекламна агенція «Альпарі»
- ТОВ «ЛІНКОЛЬН ТРЕЙД»;
- ТОВ «Вітал Оптіма»;
- ТОВ «УКР ГРАНД СЕРВІС»;
- ТОВ «Сільпо-Фуд»;
- ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»;
- ТОВ «Омега» ВАРУС;
- ТОВ «Дніпронет»;
- ТОВ «Інтерпайп Україна»;
- ПАТ «АЛАН»;
- ПАТ «Дніпрометиз»
Кафедра готує фахівців для роботи на посадах:
Випускник може займати первинні посади (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)):
- Керівники підприємств, установ та організацій (1210);
- Керівники виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі (1224);
- керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні (1227);
- керівники підрозділів маркетингу (1233);
- керівники підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю (1234);
- керівники малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі (1314);
- Керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні (1317);
- Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі (1452);
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими товарами (1453.1);
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (1453.2);
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами (1454);
- Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки (1475.3);
- Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління (1475.4);
- Менеджери (управителі) з реклами (1476.1);
- Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності (2419);
- Економісти (2441.1);
- Технічні та торговельні представники (3415);
- Закупники (3416); Інші фахівці в галузі фінансів і торгівлі (3419);
- Агенти з комерційних послуг та торговельні брокери (3429);
- Помічники керівників (3436); Службовці на складах (4131);
- Приймальники замовлень (4132);
- Укрупнені професії службовців з інформування клієнтів (4229).
Сторінка кафедри у мережі Facebook
Сторінка кафедри у мережі Instagram
Контакти: м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4 каб. № 7,8; тел. 066-323-36-05
E-mail: umsf.marketing@gmail.com
- Освітньо-професійна програма
- Навчальні плани
- Каталог вибіркових дисциплін
- Силабуси
- Програми практик
- Методичні рекомендації
- Програма атестаційного екзамену
ОПП "Маркетинг" Магістр
-Співпраця з роботодавцями в освітньому процесі
-Співпраця з іншими ЗВО
-Громадське обговорення ОП, пропозиції та відгуки
-Сертифікати викладачів, здобувачів вищої освіти
Зауваження і пропозиції щодо проєктів надсилати на електрону адресу кафедри маркетингу
umsf.marketing@gmail.com