Після успішної реалізації проєкту «Інновації в дії: студенти-маркетологи досліджують думку споживачів за допомогою цифрових технологій», студенти спеціальності Маркетинг Університету митної справи та фінансів вирішили не зупинятися на досягнутому.
В межах принципів студентоцентрованого навчання здобувачі запропонували провести польове маркетингове дослідження «Аналіз цін і вітрин».
Під час роботи студенти:
- досліджували методи мерчендайзингу у супермаркетах м. Дніпро;
- використовували цифрові технології для фіксації та аналізу даних;
- працювали в команді, обговорювали результати, формували маркетингові висновки;
- розробляли пропозиції щодо удосконалення політики мерчендайзингу в торговельних мережах.
Цифрові інструменти дали змогу зробити процес збору та обробки інформації швидким, точним і наочним — саме так навчаються майбутні фахівці з інноваційним мисленням!
