Профільні центри
Основні напрямки співробітництва банків з Регіональним центром інноваційного розвитку банківської системи України:
На базі центру розвитку підприємництва працює Діловий клуб «ФЕБ_МВ».
- Здійснення заходів щодо: соціального, політичного і культурного контексту розвитку підприємництва; загальних умов функціонування економіки; наявних ринкових можливостей.
- Допомога в налагодженні нових бізнес-контактів шляхом організації торговельно-економічних місій, проведення бізнес-зустрічей.
- Здійснення заходів з промоції бізнесу, маркетингові та рекламні послуги.
- Здійснення заходів з формування аналітичної підтримки (бази даних).
Контакти: Самойленко Дмитро Михайлович, Ільченко Вікторія Миколаївна
Директор Центру – Острініна Олена Петрівна, кандидат економічних наук.
Відповідальна особа від УМСФ – Пономарьова Оксана Борисівна, старший викладач кафедри фінансів, банківської справи та страхування.
- здійснення заходів з підвищення фінансової грамотності населення;
- втілення у практику навчання фахівців у галузі фінансової освіти в Україні програм підвищення рівня фінансової освіти;
- підготовка кваліфікованих фахівців для проведення навчальних заходів в галузі економіки та підприємництва;
- наукового та методологічного співробітництва з ГО ДК «Партнер».
Центр розвитку аудиту (ЦРА) відкрито 10 червня 2019 року у співробітництві зі Східним офісом Державної аудиторської служби України на базі Університету митної справи та фінансів (УМСФ). Начальник Східного офісу Держаудитслужби Олександр Володимирович Васильєв та ректор УМСФ Дмитро Олександрович Бочаров підписали відповідний меморандум та обговорили напрями подальшої співпраці.
Директор ЦРА – Вакульчик Олена Михайлівна, доктор економічних наук, професор, завідуюча кафедрою обліку, аудиту, аналізу і оподаткування УМСФ
Контакти: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 2/4, каб. № 405;
тел. (056) 756-05-61
е-mail: elvak2016@gmail.com
Партнери ЦРА:
- Східний офіс Державної аудиторської служби України;
- ТОВ Аудиторська фірма «Каупервуд»;
- ТОВ Аудиторська фірма «Інсайдер»;
- ТОВ Аудиторська фірма «ФІНЕМ-КОНСАЛТИНГ»
- ТОВ Аудиторська компанія «КОНКОРД-АВАНТАЖ»
- ТОВ Аудиторська компанія «Конкорд-Профіт»
- ТОВ Аудиторська фірма «ФІНАКТИВ ГРУПП»
- ТОВ Лабораторія консалтингу «Елькон»;
- Громадська організація “Українська асоціація сертифікованих бухгалтерів та аудиторів” (УАСБА)
Мета діяльності ЦРА полягає у теоретичній, методологічній, інформаційній та організаційній підтримці розвитку державного, незалежного та внутрішнього аудиту в Україні.
Основні напрямки діяльності ЦРА:
- Методологічна допомога у підготовці професійного кадрового потенціалу серед студентів УМСФ за спеціалізацією у сфері фінансів, обліку, аудиту і контролю.
- Проведення спільних науково-методичних заходів (конференцій, круглих столів, семінарів) з актуальних проблем національної економіки, державного фінансового контролю, незалежного аудиту, внутрішньокорпоративного аудиту.
- Здійснення заходів з профорієнтації та промоції професії обліковця і аудитора та мотивації студентів на побудову професійної кар’єри у сфері фінансів, обліку, аудиту і контролю.
23 жовтня 2021 року в Університеті митної справи та фінансів відбулося урочисте відкриття першого в Україні Центру підготовки фахівців Агентства з розшуку та менеджменту активів, де були присутні гості: Дмитро Жоравович - т.в.о. Голови Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) та в.о. Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Володимир Орлов.
Мета створення Центру - сприяти формуванню освітніх та практичних компетенцій майбутніх працівників Агентства з розшуку та менеджменту активів, обмін досвідом та співпраця в правозахисній, науковій та освітній діяльності.
Центр розміщено у головному корпусі університету, де представлено інформацію про алгоритми роботи АРМА та відомі приклади діяльності з розшуку й управління активами.
Основні задачі Центру:
- реалізація інноваційних освітніх заходів провідними фахівцями АРМА (майстер-класи, практичні семінари, відкриті лекції, тренінги тощо)
- проведення конкурсів серед талановитих студентів Університету з метою організації їх подальшого стажування у підрозділах АРМА (у тому числі дистанційно)
- проведення заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації працівників АРМА тощо.
«Упевнений, що роль АРМА в подальшому тільки зростатиме. Невід'ємною складовою такого зростання є підготовка професійних кадрів вже на рівні вищих навчальних закладів. Адже функціонал АРМА досить складний і вимагає фахових знань у різних сферах. Тому вважаю, що інформування студентів про особливості функціонування АРМА та взаємодія з університетом, вкрай важливі», – зазначив керівник АРМА Дмитро Жоравович.
Директор Центру – заслужений журналіст України
Микола Іванович Павленко
Звіт 2023
План ЦЖМК 2024
Положення про центр
Центр журналістики УМСФ
Партнерство:
Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів України
Центр інформаційних досліджень «Меридіан» (Львів)
Редакція газети «Вісті Придніпров’я»
Редакція газети «Днепр вечерний»
Телерадіокомпанія «Регіон» (канал D1)
Медіахолдинг «Відкритий»
Інформаційне агентство «МОСТ-Днепр»
Основні напрями діяльності:
- Сприяння розвитку та підвищення якості професійних навичок як працюючих фахівців у галузі соціальних комунікацій та журналістики, так і студентів, зацікавлених в отриманні та підтримці знань у галузі медіа, з метою консолідації медіаініціатив, поширення ідей медіакритики, фактчекінгу, протистояння інформаційними впливам.
- Участь в освітніх та медіа програмах і проектах, у тому числі, у разі наявності програм і можливостей, обмін студентами, аспірантами і викладачами.
- Сприяння в отриманні місць практик у різних компаніях, пов’язаних із журналістикою та медіакомунікаціями в Україні для студентів Університету.
- Організація регіональних, національних та міжнародних заходів на базі Університету (конференції, семінари, тренінги).
- Створення спільноти професійних журналістів, які б на паритетних основах обмінювалися досвідом, обговорювали дискусійні питання професійного спрямування, працювали над удосконаленням професійних навичок та дотриманням високих стандартів журналістики.
- Сприяння розвитку співробітництва у сфері журналістики, медіакомунікацій, вищої освіти і культури, науково-технічного співробітництва, створення платформи для взаємодії у галузі соціальних комунікацій.
- Співпраця з донорськими організаціями з метою залучення грантів та технічної допомоги, залучення студентів до участі у грантових програмах.
Новини про діяльність Центру
Оперативні повідомлення про діяльність Центру та його партнерів, практичні поради, корисні посилання й багато іншого на сторінці та каналі Центру:
Сторінка Центру журналістики та медіакомунікацій у мережі Facebook
https://www.facebook.com/centerjourmediaUMSF
Telegram-канал Центру журналістики та медіакомунікацій
t.me/centerjourmedia_UMSF
- безпосереднє надання безоплатної первинної правової допомоги соціально незахищеним верствам населення;
- проведення науково-практичних конференцій, семінарів, навчальних та тренінгових програм та курсів.
- проходження практики
- етичним основам надання правової допомоги;
- первинному прийому клієнта (створенню комфортної психологічної атмосфери, збиранню первинної інформації, аналізу документів клієнта, виробленню рекомендацій за результатами первинного прийому);
- розробці правової позиції (аналізу фактичних обставин справи клієнта, співвіднесенню їх з нормами законодавства, аналізу судової практики, розробці варіантів вирішення справи);
- підготовці письмових консультацій з правових питань;
- підготовці непроцесуальних документів з правових питань (листів, запитів, скарг, заяв до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій);
- складанню процесуальних документів (позовні заяви, заяви, скарги, клопотання, заперечення, відзиви, апеляційні, касаційні скарги);
- представництву інтересів клієнта в суді та в органах державної влади та місцевого самоврядування;
- супроводженню клієнта на стадії виконання рішення.
- представником адвокатів Дніпропетровської області у складі Ради Адвокатів України Кривошапкою Антоном Анатолійовичем проведено для студентів-консультантів юридичної клініки та студентів ННІ права та міжнародно-правових відносин відкриту лекцію на тему: «Система органів адвокатського самоврядування. Доступ до професії Адвокат»;
- задоволено Дніпропетровським окружним адміністративним судом адміністративного позову учасника ООС про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії на суму близько 12 тис. грн
- задоволено Жовтневим районним судом адміністративного позову співробітника Університету митної справи та фінансів про захист прав споживачів на суму близько 57 тис. грн.
- задоволено районними судами м. Дніпропетровська 5 позовів про розірвання шлюбу.
Центр розвитку туризму та гостинності Університету митної справи та фінансів створено 21 березня 2019 року за підтримки Департаменту економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Провідна мета роботи Центру: інформаційна, правова, організаційна підтримка туристичного та готельно-ресторанного бізнесу.
Директор Центру розвитку туризму та гостинності – Сайгак Єлизавета Леонідівна, розробник турів туристичного оператора «Аккорд-тур», викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи.
Координатори програм Центру від кафедри туризму та готельно-ресторанної справи – професор кафедри Корнєєв М.В., доцент кафедри Кучер М.М., доцент кафедри Бойко З.В., доцент кафедри Горб К.М., доцент кафедри Горожанкіна Н.А., доцент кафедри Сабіров О.В., професор кафедри Погребняк А.В., професор кафедри Лихолат О.А., доцент кафедри Разінькова М.Ю.; доцент кафедри Вишнікіна О.В., доцент кафедри Язіна В.А.
- Положення про Центр розвитку туризму та гостинності
- Звіти Центру розвитку туризму та гостинності
- План роботи Центру розвитку туризму та гостинності на 2024 рік
Діяльність Центру здійснюється у таких напрямах:
- просування туризму та готельно-ресторанного бізнесу як засобу економічного розвитку;
- орієнтація на потреби бізнесу в розвитку;
- налагодження взаємозв’язків між органами публічної влади, науковою та бізнес-спільнотою у забезпеченні економічного зростання, надання широкого спектру послуг підтримки розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу;
- формування громадської думки про туризм та гостинність;
- організація регіональних, національних та міжнародних заходів на базі Університету (конференції, семінари, тренінги);
- забезпечення співпраці з підприємствами сфери туризму в Україні та зарубіжних країнах масового туризму з метою проведення практики і стажування, отримання досвіду роботи в реальних професійних умовах;
- встановлення партнерських відносин з закладами вищої освіти, що готують фахівців для сфери туризму, організація освітніх турів,
- встановлення партнерських відносин із підприємствами сфери туризму та гостинності, організація виїзних занять, захисту проєктів, практичної підготовки з подальшим працевлаштуванням.
Партнерами Центру розвитку туризму та гостинності є:
- Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації (укладено меморандум);
- Комунальне підприємство «Агентство Розвитку Дніпра» Дніпровської міської ради;
- Комунальне підприємство «Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти «Освіторіум» Дніпровської обласної ради»;
- Туристичний інформаційний центр, м. Дніпро;
- Туристичний оператор «Аккорд-тур»;
- Туристичний центр «Риба Андрій»;
- Туристичний оператор «Золоті подорожі»;
- Туристичний оператор «Клуб Мандрівників»;
- Туристичний оператор «ДанаТревел»;
- ТОВ Агенція «Ай Тревел»;
- Туристичний оператор ТОВ «Тревел Деск»;
- ТОВ «Турфірма «Синдбад»;
- Туристичний оператор «Oldi Travel»;
- Туристичний оператор «Anex tour»;
- Туристична фірма «Route Up»;
- Ініціативні туроператори;
- Туристичні агентства;
- Готельно-розважальні комплекси «Лавина», «Остров Рівер Клаб», «Good Zone», «Козацький хутір Галушківка» тощо.
Центром організовано навчальний курс «Супроводжуючий туристичних груп». До викладання залучені фахівці туроператора «Аккорд-тур» та туристичного центру «Риба Андрій».
Програма навчального курсу «Супроводжуючий туристичних груп»
При бажанні долучитись до навчання на курсі – звертатись до директора Центру.
Сторінка Центру розвитку туризму та гостинності у мережі Facebook:
За новинами Центру можна слідкувати за хештегом #tourismUMSF
Контакти: Сайгак Єлизавета Леонідівна,
м. Дніпро, вул. В. Вернадського 2/4, н.к. № 1, каб. № 143;
тел. (056) 756-05-60, (095)498-76-59, (096) 887-53-08
saigakelizaveta@umsf.dp.ua, elizaveta.saihak@gmail.com
Директор Центру - Афонін Сергій Васильович, голова правління ГО «Міжнародна асоціація бізнесу та стартапів».
- здійснення заходів з підвищення рівня комп’ютерної освіти населення;
- втілення у практику освіти фахівців у галузі інформаційних технологій в Україні програм підвищення рівня знань та практичних навичок в галузі веб програмування, WEB та графічного дизайну, електронної комерції, SEO систем, систем захисту інформації, програмування, технологій баз даних тощо;
- підготовка кваліфікованих фахівців для проведення освітніх заходів в галузі комп’ютерних технологій та захисту інформації;
- наукового та методологічного співробітництва з ГО «Міжнародна асоціація бізнесу та стартапів» та партнерами Центру;
- удосконалення сумісно з партнерами Центру та партнерами-роботодавцями освітньо-професійних програм навчання студенів галузі знань 12-Інформаційниі технології з урахуванням сучасних тенденцій та вимог до фахівців в галузі інформаційних технологій.
Контакти:
0991939600 – Офіс IT Академії IABS
0679755115 – Ульяновська Юлія Вікторівна
Директор Центру - Звірко Сергій Васильович
Партнерство:
Міністерство у справах ветеранів України
Громадська організація "Сила побратимів"
ГО "Ветеранський простір Дніпропетровщини"
Основні напрями діяльності:
- Взаємодія та координація з закладами освіти в частині підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації ветеранів війни у сфері професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти регіону шляхом організації індивідуального освітнього вектора розвитку ветеранів, а також вищої освіти щодо підготовки та перепідготовки фахівців у сфері післядипломної освіти;
- Здійснення заходів щодо організації підвищення кваліфікації за напрямом «Організація роботи фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб»;
- Здійснення заходів щодо залучення ветеранів війни до навчальних курсів різної фахової спрямованості з перепідготовки та підвищення кваліфікації у встановленому порядку, а також семінарів, тренінгів, консультацій (з безпосередньою організацією як на базі Центру, так і на базі закладів освіти, установ або організацій);
- Здійснення заходів щодо розробки індивідуальних освітніх векторів розвитку ветерана війни та членів їх сімей;
- Здійснення заходів щодо розробки та впровадження процедури оцінювання та визнання результатів навчання, присвоєння та/або підтвердження професійних кваліфікацій (далі – процедури оцінювання), які дають змогу оцінити результати навчання, здобуті шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти, запобігти недоброчесності, необґрунтованим або помилковим рішенням під час оцінювання, забезпечують неупередженість щодо здобувачів, відповідають політиці рівних можливостей і не містять привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного або соціального походження, майнового стану, місця проживання, іншими ознаками;
- Здійснення заходів щодо проведення профорієнтаційної роботи серед ветеранів війни та членів їх сімей, збір та обробка результатів первинного та поглибленого профілювання;
- Здійснення заходів щодо оприлюднення інформації про умови та процедури оцінювання, про професійні стандарти та вимоги до оцінювання результатів навчання, порядок визнання професійних кваліфікацій, здобутих у інших країнах;
- Здійснення заходів щодо забезпечення необхідними умовами для організації і проведення навчання, зокрема, наявність необхідних матеріально-технічних ресурсів;
- Сприяння зайнятості ветеранів війни та членів їх сімей відповідно до попиту регіонів;
- Здійснення заходів щодо захисту інформації про персональні дані ветеранів війни та членів їх сімей;
- Здійснення заходів щодо видачі документів, що підтверджують факт присвоєння/підтвердження відповідної професійної кваліфікації та дозволяє виконувати певний вид роботи або здійснювати професійну діяльність;
- Здійснення заходів щодо визнання професійних кваліфікацій, здобутих у інших країнах, та видачі документів, що підтверджують факт визнання таких кваліфікацій;
- Здійснення заходів щодо подання Національному агентству кваліфікацій відомостей про присвоєні/підтверджені професійні кваліфікації для їх внесення до Реєстру кваліфікацій;
- Здійснення заходів щодо соціально-психологічного супроводу та надання правової допомоги ветеранам війни та членам їх сімей;
- Здійснення заходів щодо співпраці з суб’єктами, які сприяють та надають послуги з посередництва у сфері зайнятості та/або самозайнятості різних форм власності, у тому числі громадськими організаціями;
- Здійснення заходів щодо розвитку підприємницьких ініціатив серед ветеранів війни та членів їх сімей, їх здатності самостійно висувати, розпочинати та розвивати власні ідеї, бізнес-проекти та стартапи.
Відкриття центру ветеранського розвитку
Центр підтримки культурної спадщини
Дата відкриття Центру - 9 вересня 2023 р.
Директор Центру - Пікуш Андрій Андрійович, засновник Центру народного мистецтва «Петриківка», Народний художник України, Заслужений майстр народної творчості України
Куратор Центру (відповідальна особа від УМСФ) - Башкеєва Олена Миколаївна, доцент кафедри експертизи культурних цінностей та дизайну.
Центр підтримки культурної спадщини Університету митної справи та фінансів було створено на базі Університету митної справи та фінансів, за спільної ініціативи Університету та Дніпропетровської організації Національної спілки художників України.
Положення про центр
Основна мета діяльності Центру:
- Розбудова потенціалу громадянського суспільства;
- Посилення ключової ролі культурної спадщини для потрійної трансформації нашого суспільства, економіки та навколишнього середовища (зеленої, цифрової та соціальної);
- Розбудова миру, стабільності, примирення, міжкультурного та міжрелігійного діалогу через активності, що ґрунтуються на спадщині;
- Примноження цінностей, традицій і практик, що лежать у сфері культури і мистецтва.
Основні функції центруполягають у наступному:
- інформуванні органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, громадськості про співпрацю УМСФ іДніпропетровської організації Національної спілки художників України, спільні заходи тощо;
- організації проведення на базі Центру просвітніх та культурних заходів для здобувачів вищої освіти в УМСФ та інших зацікавлених осіб;
- організації проведення публічних заходів, спрямованих на розвиток співпраці між партнерами:
- забезпечення досягнення визначеної мети співпраці партнерів у інші не заборонені законом способи.
Створення в Україні Центрів підтримки культурної спадщини, ми впевнені, є своєчасним, адже свідчить про значні успіхи держави в формуванні позитивного іміджу завдяки просуванню національного культурного продукту, популяризації сучасної культури тощо.
Центр підтримки культурної спадщини, ми впевнені, допоможе вирішувати широкий сегмент завдань не лише щодо активізації культурного, гуманітарного співробітництва, а й створення міцного фундаменту для міждержавної співпраці в інших сферах, завдяки використанню засобів так званого «м’якого» впливу, адже саме культурні центри є тим місцем, де відбувається взаємодія культур різних країн, створюється платформа для розвитку міжцивілізаційного діалогу, збагачення засад етики та культури міжнаціонального спілкування.
Контакти:
0966196928 – Башкеєва Олена Миколаївна
Відриття центру підтримки культурної спадщини
Новини центру
Збереження культурної спадщини: студенти УМСФ представили ляльки-мотанки
Координатори Центру Публічної Дипломатії
Єремєєва Ірина Анатоліївна, |
Кириченко Олександр Павлович, заступник директора Дипломатичної академії імені Геннадія Удовенко при МЗС |
Центр Публічної Дипломатії УМСФ
Партнерство:
Дипломатична Академія імені Геннадія Удовенка при МЗС
Українська Асоціація зовнішньої політики (Київ)
Національне інформаційне агенство «Укрінформ»
Основні напрями діяльності:
- Організація конференцій, у тому числі міжнародних, симпозіумів, конгресів, круглих столів та інших комунікативних заходів.
- Сприяння встановленню співробітництва у галузях, які становлять взаємний інтерес УМСФ та ДАУ.
- Організація та координація виконання спільних проєктів за грантами, конкурсами та іншими формами залучення міжнародної технічної допомоги.
- Створення освітніх і наукових програм, курсів.
- Організація та проведення лекційних занять, практичної підготовки, стажування, консультацій, підвищення кваліфікації (на договірних засадах).
- Формування публікацій, рецензування наукових робіт, статей і їх розміщення у міжнародних та вітчизняних наукометричних базах.
- Обмін науковими та навчально-методичними виданнями та публікаціями.
- Популяризація освітньої і наукової діяльності УМСФ та ДАУ.
- Сприяння у налагодженні й розвитку зв’язків з міжнародними організаціями (установами) та фондами.
- Сприяння розвитку проєкту «Музей дипломатії України».
Позиціювання держави у світі та її репутація в очах світової спільноти є капіталом, який дозволяє просувати свої національні інтереси на міжнародній арені. Саме цими питання переймається Українська Дипломатія.
25.09.24 за спільної ініціативи Університету митної справи та фінансів і Дипломатичної Академії імені Геннадія Удовенко при Міністерстві закордонних справ, а також за підтримки міського голови Бориса Альбертовича Філатова на базі Університету було відкрито Центр Публічної дипломатії!
Урочисте відкриття Центру публічної дипломатії очолили Ректор Університету Дмитро БОЧАРОВ і Директор Академії Геннадій НАДОЛЕНКО! Серед поважних гостей на заході взяли участь
мер міста Дніпро Борис ФІЛАТОВ,
заступник голови Дніпропетровської обласної ради Андрій СОКОЛОВ,
голова Координаційної ради з питань вищої освіти при міському голові Олег ТУПИЦЯ,
заступник директора Дипломатичної академії Олександр КИРИЧЕНКО,
директор офіційного представництва Міжнародного інформаційного Нобелівського центру в Україні Сергій СОКОЛОВСЬКИЙ,
директор інститут Короля Седжона професор ЧОЙ КВАНГ СУН з дружиною БЕ ДЖИ ЙОН,
почесний консул Італійської Республіки у м.Дніпро Андрій ЗДЕСЕНКО.
В рамках роботи Центру передбачено проведення публічних лекцій Послами України для студентів міжнародних спеціальностей, практики, стажування для науково-педагогічних працівників кафедр з міжнародним спрямуванням діяльності, проведення спільних науково-комунікативних заходів, спільна участь у міжнародних проектах, грантових програмах.
Новини про діяльність Центру
Оперативні повідомлення про діяльність Центру та його партнерів, практичні поради, корисні посилання й багато іншого на сторінці та каналі Центру:
Сторінка Центру Публічної дипломатії у мережі Facebook
https://www.facebook.com/groups/373423442532184/group_quality/?referrer=group_admin_tab&locale=uk_UA
Сторінка Центру Публічної дипломатії у мережі Інстаграм
https://www.instagram.com/center_public_diplomacy?utm_source=qr&igsh=MWVzbjR6NXBjenpleA==
Відкриття центру
Положення про Центр
Центр кіберінтелекту та інновацій у сфері безпеки
Сторінка центру
Директор: Зверєв Володимир Павлович, заступник
керiвника служби з питань iнформачiйноi безпеки та кiбербезпеки, керiвник
управлiння iнформацiйноi безпеки Апарату РНБО України, кандидат
технiчних наук, старший науковий спiвробiтник (за згодою) на громадських
засадах.
Заступник директора: Дон Свген Володимирович, директор
Департаменту Цифрової трансформацiї, iнформацiйних технологiй та
електронного урядування Днiпропеттровськоi обласної державної
адмiнiстрацiї (за згодою) на громадських засадах.
Координатор Центpy вiд Унiверситету: Прокопович-Ткаченко Дмитро Iгорович, завiдувач кафедри кiбербезпеки та iнформацiйних технологiй (за згодою) на громадських засадах.
Координацiйна група:
Козаченко Iгор Миколайович, полковник, начальник вiддiлу ДЦКЗ
Державноi служби спецiального зв'язку та захисту iнформацiї України (за згодою) на громадських засадах;
Костенко Олексiй Володимирович, кандидат юридичних наук, старший
дослiдник, завiдувач наукової лабораторiї тeopii цифрової трансформації та
права Наукового центру цифрової трансформації та права Державного наукового
Iнституту iнформації, безпеки i права Нацiональноi академiї правових наук Украiни, Президент громадської Association Metaverse-UA (за
згодою) на громадських засадах.
Основні напрямки діяльності:
- Центр зосереджується на розробці та використанні інноваційних рішень, необхідних для забезпечення кібербезпеки. Метою Центру є залучення науковців та експертів для вирішення складних проблем в сфері кібербезпеки.
- Для досягнення цих цілей Центр співпрацює зі встановленими національними та міжнародними стандартами безпеки. Він проводить науково-дослідну діяльність та створює інноваційні рішення для забезпечення безпеки екосистем життєдіяльності людини та суспільства. Центр розглядає кібербезпеку як важливий аспект національної та міжнародної безпеки
- Крім того, Центр проводить навчання та інформує громадськість про наявність можливих загроз. Працює у партнерстві з іншими установами та компаніями з метою обміну знаннями та технологіями. Центр зосереджується на розробці та впровадженні рішень, які дозволяють забезпечити безпеку на різних рівнях.
- Центр також пропонує консультаційні послуги та допомогу у виявленні та усуненні кібератак. Окрім того, він розробляє та вдосконалює стандарти та політики щодо кібербезпеки, сприяючи створенню безпечного кіберсередовища.
Перевірка Mesh WIFI у Університеті
Відкрита лекція з кібербезпеки
Oформленная аудиторії Центру кіберінтелекту та іновацій сфері безпеки