Центр кар’єри УМСФ
у ефективному пошуку роботи і побудові
УСПІШНОЇ КАР'ЄРИ,
надійний партнер роботодавців у формуванні
їх якісного кадрового резерву
Діяльність центру
- Допомога студентам та випускникам УМСФ у пошуку роботи:
- організація та проведення презентацій установ, підприємств, компаній з метою знайомства студентів з потенційними роботодавцями;
- розміщення інформації на сторінці Центру кар’єри УМСФ з питань актуальної потреби в кадрах, про нові підходи роботодавців у підборі персоналу та рекомендацій щодо пошуку роботи;
- інформування студентів щодо існуючих вакансій через дошки оголошень, електронні розсилки, та сторінки у facebook: https://www.facebook.com/vspumsf/ та instagram https://www.instagram.com/umsf_official/
- Формування якостей молодого фахівця та адаптація до сучасних вимог на ринку праці: організація семінарів, тренінгів, професійних та мотивуючих майстер-класів;
- Формування тісних зв’язків з роботодавцями: реалізація спільних освітніх проектів, спрямованих на отримання студентами професійних знань від успішних фахівців-практиків.
- Організація та проведення щорічних Ярмарків вакансій, на яких студентам та випускникам УМСФ від 20 до 30 провідних компаній-роботодавців пропонують роботу на повний або неповний робочий день, тимчасову роботу, програми стажування, участь в різноманітних проектах.
Випускники УМСФ мають високий рейтинг на ринку праці та можливість для самореалізації й кар’єрного росту за напрямами фахової освіти у галузях економіки, фінансів, підприємництва, права, новітніх технологічних процесів, митної справи, державного управління. Вони працюють у державних фінансових установах, митних органах, національних та мультинаціональних компаніях різних напрямів діяльності.
Долучайтеся до нас у соціальних мережах
Контакти
Керівник
Горячева Наталія Михайлівна
Тел.: (056) 756-05-00
e-mail: vspamsu@ukr.net
Адреса: м.Дніпро
вул.В.Вернадського 2/4, кім.137
ЦЕНТР КАР’ЄРИ УМСФ
Студентам / Випускникам---------------------------------------- ----------------------------------------- ----------------------------------------- ----------------------------------------- ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------
Роботодавцям
План роботи
Новини та вакансії для випусників
Студентам/випускникам
-
Стратегія ефективного пошуку роботи
Перед тим як зайняти бажану посаду, майже кожен молодий фахівець проходить 5 основних етапів пошуку роботи. Як збільшити свої шанси на працевлаштування та уникнути помилок, ми розглянемо далі.
1. Створення резюме
Щоб потрапити на співбесіду до роботодавця, необхідно пройти перший етап відбору кандидатів на вакансію за резюме. Кожного дня рекрутер аналізує понад 100 резюме. Тому, щоб він звернув увагу саме на вашу кандидатуру, резюме має відповідати певним вимогам. (посилання на підрозділ 2 РЕЗЮМЕ)
2. Проходження телефонного інтерв’юЯкщо ваше резюме було відібране, протягом 1–3 днів вам зателефонує рекрутер, щоб поставити декілька питань і вирішити, чи запрошувати вас на співбесіду. Питання можуть стосуватися вашого досвіду роботи, причин звільнення, очікувань від майбутньої роботи, бажаного рівня заробітної платні. Головне – уважно слухати питання та чітко відповідати на них без зайвої «води». Пам’ятайте, що роботодавець прагне знайти людину, яка мотивована до розвитку, самовдосконалення, а не лише до зарплатні та комфортних умов праці. Під час телефонного інтерв’ю з’ясуйте для себе інформацію про компанію, обов’язки, графік роботи, умови праці. Якщо рекрутер не може пояснити, чим ви будете займатися і де працюватимете, скоріш усього, це сумнівна компанія.
3. Тестування або анкетування
Після успішного проходження телефонного інтерв’ю вас запросять на першу співбесіду в офіс. Перед співбесідою вам, можливо, запропонують заповнити анкету, в якій потрібно буде подати короткі відомості про себе. Намагайтеся відповісти на всі питання, писати охайно та розбірливо. Пишіть тільки правдиву інформацію, тому що все написане можуть перевірити. Завчасно подумайте, кого б ви могли вказати в анкеті для надання вам рекомендацій. Це можуть бути ваші керівники, куратори, або викладачі. До анкети вам також можуть запропонувати декілька тестів (на володіння англійською мовою, аналітичні здібності тощо – залежно від посади). Головне тут – зосередитися, уважно читати питання та давати обмірковані відповіді.
4. Проходження першої співбесіди
Співбесіда – це можливість показати себе роботодавцю з найкращої сторони, розповісти про свої сильні сторони, здібності та досягнення. Але пам’ятайте, що співбесіда також допоможе визначити, чи підходить вам ця компанія або вакансія. Адже людина на роботі проводить більшу частину свого життя, тож докладіть максимум зусиль, щоб ця частина була для вас приємною та бажаною.
5. Проходження другої співбесіди з безпосереднім керівником
Якщо ви успішно пройшли першу співбесіду, протягом 3 днів вам зателефонують, щоб запросити на заключну співбесіду з вашим майбутнім керівником. На другій співбесіді, як правило, Вам запропонують відповідати на «каверзні» запитання. Пам’ятайте, - від вас очікують не скільки правильної відповіді, а скільки впевненої і гідної поведінки. Будьте спокійні, відповідайте впевнено і чітко. На цій співбесіді вам необхідно отримати чітку інформацію щодо терміну випробувального періоду, рівня заробітної платні, обов’язків, оформлення працевлаштування та графіку роботи, щоб потім не опинитися в неприємній ситуації непорозуміння і конфлікту.
І пам'ятайте, що пошук роботи може займати від кількох тижнів до кількох місяців. Тут головне – терпіння та оптимістичний настрій. А двері нашого Центру кар’єри завжди відкриті для студентів та випускників університету. Ми будемо поруч на кожному кроці до вашої професійної мрії!-
Резюме
Як правильно скласти резюме
Якщо Вам потрібна робота або Ви бажаєте знайти більш перспективну зайнятість, радимо визначитися, яка робота Вам більш за все підходить, а до якої у вас немає ані здібностей, ні зацікавлення.
Наступним кроком має стати написання резюме.
Грамотно складене резюме – перша умова успішного працевлаштування.
РЕЗЮМЕ – це документ, за допомогою якого Ви можете звернути на себе увагу, зацікавити роботодавця своїми можливостями та професійними якостями, отримати запрошення на співбесіду.
Інформацію, яку Ви викладаєте в резюме, доведеться часто повторювати і підтверджувати під час:
- написання листа – звернення до роботодавця з метою отримання роботи;
- розмови з роботодавцем по телефону;
- особистої співбесіди;
- заповнення форм та анкет під час прийому на роботу;
- пошуку роботи через Інтернет.
Основні вимоги до написання резюме:
- Інформацію в резюме викладайте лаконічно, правдиво та грамотно.
- Не використовуйте абревіатури і специфічні терміни, надавайте тільки ту інформацію, яку можна підтвердити;
- Описуйте тільки позитивні сторони трудової біографії.
Структура резюме:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- основні особисті дані: дата народження, адреса, телефон;
- мета пошуку роботи (короткий опис посади, на яку Ви розраховуєте);
- освіта та професійна підготовка (навчальні заклади, курси, отримана кваліфікація);
- досвід роботи: подається у зворотній хронологічній послідовності, наголос робиться на найважливішій інформації;
- додаткова інформація (знання мов, уміння користуватись комп’ютером, ділові якості, наявність прав водія тощо).
Резюме - надійний помічник у працевлаштуванні!
У сучасному світі багато людей користуються інтернетом для пошуку роботи, а також роботодавці розміщують свої вакансії для пошуку працівників. Ви можете використовувати дві можливості, щоб заявити про себе
- Надіслати своє резюме роботодавцям, чиї вакансії Вас зацікавили;
Розмістити своє резюме в розділі «Резюме» на сайті. Якщо ваше резюме зацікавить роботодавця, ви будете запрошені на співбесіду.
Приклад резюме:
Корисні посилання
- Сайти для пошуку роботи:
https://rabota.ua/, https://www.work.ua/, https://ua.jooble.org/;
- «Робота для студентів та випускників»: www.startjob.com.ua;
- ефективний онлайн ресурс для пошуку роботи та стажувань: http://neuvoo.com.ua/;
- інноваційний job-ресурс для молоді для пошуку роботи саме без досвіду роботи Joberz: https://joberz.com.ua/;
- «Громадський простір» – пошуковик вакансій для студентів.
-
Вакансії
ДІЗНАТИСЯ ПРО ВАКАНСІЇ ВІД РОБОТОДАВЦІВ
До Центру кар’єри УМСФ надходять вакансії від роботодавців-партнерів. Отримати інформацію про актуальні вакансії Ви можете на сторінці у facebook: https://www.facebook.com/vspumsf/ та instagram https://www.instagram.com/umsf_official/, або на стендах Університету.
Також Ви можете надіслати своє резюме на пошту vspamsu@ukr.net. У разі наявності вакансій, відповідних Вашим знанням та навичкам, Ви отримаєте запрошення на співбесіду.Наші партнери-роботодавці
Вакансії партнерів тут ( https://www.facebook.com/vspumsf/;
https://www.instagram.com/umsf_official/)
-
Кар’єрне консультування
Кожен студент та випускник університету, який шукає роботу, має можливість отримати послуги кар’єрного консультанта Центру кар’єри УМСФ, який допоможе:
- визначити особисті здібності, бажання та співставити їх із вимогами ринку праці;
- підібрати відповідні вакансії;
- скласти якісне резюме, привабливе для роботодавця;
- підготуватися до співбесіди;
- отримати перше робоче місце.
Теми | Програма |
---|---|
Профорієнтаційний тренінг | Дана тренінгова програма направлена на підвищення рівня професійної зрілості у студентів/випускників, тобто здатності зробити професійний вибір, використовуючи при цьому власні ресурси і наявну інформацію. Основні задачі тренінгу:
|
Семінар «Сприяння працевлаштуванню студентів як сходинка до кар’єрного росту» | Даний семінар направлений на усвідомлення власних професійних можливостей та визначення шляхів професійного зростання. Схема заняття:
|
Семінар-тренінг "Самопрезентація особистісних і професійних якостей" | Мета програми: навчання навичкам самопрезентації Завдання програми:
|
Тренінг «Розвитку лідерських якостей» | Мета: розвиток лідерських якостей у молодих фахівців Основні задачі тренінгу: 1.Сприяння формуванню лідерської Я-концепції.. 2.Розвиток позитивного самосприйняття. 3.Сприяння формуванню відповідальності. 4.Сприяння формуванню лідерського світогляду. |
Курс майбутнього фахівця на ринку праці | Курс спрямований на підготовку студентів випускних курсів, на формування комунікабельності як якості, яка необхідна людині в умовах інформаційного суспільства, на успішну соціалізацію молоді та її адаптацію до виробничих реалій. Задачі курсу: 1.Підготовка молодих фахівців до самостійної діяльності на ринку праці. 2.Формування у студентів комунікативної та соціально-трудової компетенції, яка є основою для самостійної діяльності майбутніх фахівців у процесі працевлаштування та забезпечення власного кар’єрного зростання. 3.Розвиток у студентів базових компетенцій, необхідних для вирішення широкого кола професійних задач. |
-
Проекти
ПРОЕКТИ
«Prof-Studio»
Курси-тренінги від успішних коуч-тренерів та фахівців-практиків з психології. Тренінгові програми направлені на професійний та особистісний розвиток студентів Університету митної справи та фінансів
Ярмарок вакансій, який проходить щорічно з метою забезпечення студентів та випускників майбутнім місцем працевлаштування, або тимчасовою роботою на період зимових канікул та в позанавчальний час. Роботодавці презентують свої вакансії, вакансії на неповний робочий день з гнучким графіком роботи.
«Конкурси від роботодавців»
Залучення студентів університету до участі у конкурсах, які проводяться роботодавцями, з метою створення кадрового резерву молодих фахівців та сприяння їхньому професійному росту.
«Хочу у Вас працювати»
Курс практичних майстер-класів із працевлаштування для студентів від представників компаній за темами:
- Пошук роботи.
- Усе про резюме.
- Усе про співбесіду та техніки телефонних розмов.
- «Зворотній зв'язок».
Інформування про проведення «Днів кар’єри» для студентів і молодих фахівців, мета яких - сприяння зайнятості молоді та популяризації затребуваних професій. Під час «PROFI DAY» представники передових компаній влаштовують презентації, проводять семінари, тренінги, майстер-класи та приймають резюме від кандидатів. Молодь має можливість взяти участь у тренінгах та майстер-класах, поспілкуватись із роботодавцями та отримати роботу.
-
Професійна компетентність
Роботодавці висувають такі вимоги до фахівців – випускників ЗВО:
1) банківської сфери:
- вища фінансово-економічна освіта;
- досвідчений користувач ПК;
- уміння організувати пошук, залучення та обслуговування клієнтів;
- уміння вести переговори, розуміння кредитної технології банку;
- уміння аналізувати кредитоздатність позичальників, проводити моніторинг стану кредитного портфелю;
- знання бухгалтерських стандартів та вимог до позичальників;
- знання банківських продуктів.
2) фінансистів:
- вища фінансова освіта;
- досвідчений користувач ПК (програми MS Office);
- стратегічне мислення, здатність до прогнозування; добре розвинуті
аналітичні здібності: уміння отримувати й обробляти потрібну інформацію, оцінювати, порівнювати і засвоювати її;
- лідерські та організаторські навички; упорядкованість (здатність до планування організаторської діяльності, прагнення до порядку, технологічності і нормативності);
- критичність (уміння знайти і виразити значимі для діяльності відхилення від установлених норм);
- здатність до абстрагування (можливість планувати діяльність і працю на дорученій ділянці, прогнозувати і передбачати її результати);
- високий рівень понятійного мислення;
- уміння приймати рішення в невизначених ситуаціях;
- здатність керувати собою (здатність до саморегуляції і рефлексії);
- розвиті організаторські здібності (цілеспрямованість, рішучість, творчий підхід і т.д.);
- розвиті комунікативні здібності (уміння входити в контакт, налагоджувати взаємини, розвиненість каналів вербального і невербального спілкування, професійна компетентність і т.д.);
- здатність керувати;
- уміння виявляти ділові якості підприємця (постановка і з'ясування перспективних цілей, оцінка обстановки, ухвалення рішення, уміння використовувати сприятливі можливості, вчасно змінювати організаційну структуру підприємства).
3) податківців:
- уміння розбиратися в професійних аспектах як економічної, так і правової сфери;
- володіння навичками дослідження закономірностей розвитку і управління податковими процесами, бюджетними відносинами держави відповідно до законодавчих і нормативних актів України;
- знання методів управління фінансовим станом підприємства;
- розуміння сутності податкових ризиків;
- уміння здійснювати внутрішній контроль і вести податковий облік;
- розробляти напрями оптимізації і мінімізації податкового потенціалу підприємств усіх форм власності та регіону в цілому;
- аналіз стандартних та нетипових податкових схем.
4) аудиторів:
- високий рівень розвитку пам'яті (короткочасної і довгострокової);
- високий рівень математичних (рахункових) здібностей;
- здатність тривалий час займатися одноманітним видом діяльності (схильність до роботи з документами і цифрами);
- гарний розвиток концентрації і переключення уваги (здатність протягом тривалого часу зосереджуватися на одному предметі і швидко переходити з одного виду діяльності на іншій); - аналітичне мислення; - логічне мислення.
5) економістів:
- уміння досліджувати економічні відносини (відносини, що виникають між людьми в процесі виробництва);
- уміння організувати та проводити збір, обробку, упорядкування інформації про економічні явища і процеси(длядосягненнянайвищихрезультатівпідприємстві організацій);
- уміння аналізувати хід і результат економічної діяльності та оцінювати її успішність; - вміння планувати діяльність підприємства;
- уміння розраховувати потреби підприємства, організації в кадрах;
- добре знання програми MS Office для виконання роботи, пов'язаної з розрахунками і переробкою великих обсягів інформації, вираженої в цифрах;
- уміння складати економічні обґрунтування, довідки, періодичну звітність, анотації і огляди; - гарний розвиток концентрації і переключення уваги (здатність протягом тривалого часу зосереджуватися на одному предметі і швидко переходити з одного виду діяльності на інший); - високий рівень розвитку пам'яті;
- високий рівень математичних (рахункових) здібностей;
- здатність працювати в умовах дефіциту часу й інформації;
- здатність тривалий час займатися одноманітним видом діяльності (схильність до роботи з документами, текстами і цифрами);
- аналітичне мислення.
6) менеджерів з персоналу:
- вища освіта - психологія, управління персоналом;
- знання кадрового діловодства;
- знання методик відбору персоналу за допомогою сучасних методів:
а) методика assessment centre;
б) методика STAR (Situation Target Action Result);
в) методика «CASE-інтерв’ю» (ситуаційне інтерв’ю);
- знання сучасних методів організації розвитку персоналу, атестації персоналу, оцінювання ефетивності навчання персоналу:
а) метод 360°;
б) психометричні тести здібностей – VMG, NMG;
в) професійне особистісне опитування – OPQ, MQ;
г) інтерв’ю за компетенціями(СВІ);
- володіння методами мотивування персоналу;
- знання маркетингу, вміння застосовувати маркетингові методи в управлінні персоналом.
-
Роботодавцям
Шановні роботодавці!
ЦЕНТР КАР’ЄРИ
Університету митної справи та фінансів
запрошує Вас до співпраці
Випускники та студенти Університету митної справи та фінансів – це перспективні та кваліфіковані молоді фахівці, які проходять навчання за сучасними поглибленими освітніми програмами.
Університет готує фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями:
«бакалавр» зі спеціальностей:
-
-
- 017 Фізична культура і спорт
- 022 Дизайн
- 032 Історія та археологія
- 034 Культурологія
- 035 Філологія
- 051 Економіка
- 052 Політологія
- 053 Психологія
- 061 Журналістика
- 071 Облік і оподаткування
- 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
- 073 Менеджмент
- 075 Маркетинг
- 076 Підприємництво та торгівля
- 081 Право
- 122 Комп'ютерні науки
- 121 Інженерія програмного забезпечення
- 125 Кібербезпека та захист інформації
- 232 Соціальне забезпечення
- 241 Готельно-ресторанна справа
- 242 Туризм і рекреація
- 256 Національна безпека
- 262 Правоохоронна діяльність
- 275 Транспортні технології
- 281 Публічне управління та адміністрування
- 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
- 292 Міжнародні економічні відносини
- 293 Міжнародне право
- «магістр» зі спеціальностей:
- 014 Середня освіта (Інформатика в закладах середньої освіти (профільний рівень)
- 017 Фізична культура і спорт
- 035 Філологія
- 051 Економіка
- 053 Психологія
- 071 Облік і оподаткування
- 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
- 073 Менеджмент
- 075 Маркетинг
- 076 Підприємництво та торгівля
- 081 Право
- 122 Комп'ютерні науки
- 121 Інженерія програмного забезпечення
- 232 Соціальне забезпечення
- 256 Національна безпека
- 262 Правоохоронна діяльність
- 275 Транспортні технології
- 281 Публічне управління та адміністрування
- 292 Міжнародні економічні відносини
- 293 Міжнародне право
Ми прагнемо випускати фахівців, які швидко адаптуються в мінливих умовах ринку, орієнтовані на результат та готові приймати нестандартні рішення.
Пропонуємо вам такі форми співпраці:
- Закриття вакансій компанії – пропозиції студентам випускних курсів та випускникам Університету:
- розміщення вакансій на інформаційних ресурсах Центру кар’єри (сайт, соціальні мережі, інформаційні стенди);
- первинний відбір студентів/випускників на вакансії компанії співробітниками Центру кар’єри;
- участь у Ярмарках вакансій/Днях кар’єри Університету.
- Відбір студентів для проходження практик/стажувань у компанії.
- Участь у програмі розвитку професійних компетенцій студентів:
- проведення майстер-класів від провідних фахівців компанії за фахом;
- організація екскурсій на підприємство;
- участь у профорієнтаційних проектах Центру кар’єри.
-
Якщо ви зацікавлені у співпраці,
звертайтесь до Центру Кар’єри УМСФ
за тел.: (056)756-05-00,
або по e-mail: vspamsu@ukr.net,
щоб ми могли з вами зв’язатися найближчим часом!
Новини роботодавцям!
No item found!