
Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR / European Standards of Journalistic, Advertising and PR Ethics (EJAPRE)

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarilyreflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
Про Проєкт | About the Project |
---|---|
101176761 — EJAPRE — ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH "Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR"(EJAPRE) | 101176761 — EJAPRE — ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH "European Standards of Journalistic, Advertising and PR Ethics"(EJAPRE) |
Назва Проєкту: Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR | Project Title: European Standards of Journalistic, Advertising and PR Ethics |
Коротка назва (акронім) Проєкту: EJAPRE | Short name (acronym) of the Project: EJAPRE |
Грантова програма: Дії Жан Моне (Модуль) | Grant program: Jean Monnet Action (Module) |
Термін реалізації Проєкту: з 01.09.2024 р. до 31.08.2027 р. | Project implementation period: from 01.09.2024 to 31.08.2027 |
Підстава реалізації Проєкту: Грантова угода між Європейським виконавчим агентством з питань освіти та культури та Університетом митної справи та фінансів від 13.08.2024 р. Ares(2024)5819359 | Ground for Project implementation: Grant Agreement between the European Executive Agency for Education and Culture and the University of Customs and Finance dated 13.08.2024 Ares(2024)5819359 |
Максимальна сума гранту за Проєктом: 35 000 євро | Maximum grant amount for the Project: 35 000 euro |
Цільова група Проєкту: студенти, викладачі, представники ЗМІ, громадських організацій, органів державної влади та місцевого самоврядування | Target group of the Project: students, academics, representatives of Media, NGOs, state and local authorities |
Отримувач гранту / координатор Проєкту: Університет митної справи та фінансів | Grant recipient / Project coordinator: University of Customs and Finance |
Структурний підрозділ, відповідальний за реалізацію Проєкту: Кафедра журналістики, Факультет управління | Structural unit responsible for the Project implementation: Department of Journalism, Faculty of Management |
Академічна координатора Проєкту: Наталя КОДАЦЬКА, завідувачка кафедри журналістики УМСФ | Project Academic Coordinator: Natalia KODATSKA, Head of the Department of Journalism, UCF |
Адміністративний координатор Проєкту: Дмитро ТРЕСКІН, провідний фахівець Навчально-наукового центру УМСФ | Project Manager: Dmytro TRESKIN, Manager at the Educational and Research Center, UCF |
Модуль присвячений вивченню європейських стандартів етики та моральних засад журналістської, рекламної та PR-діяльності. Метою модуля є формування професійної моральної культури журналістів та рекламників відповідно до європейських стандартів, які зобов'язані дотримуватися вимог журналістської та рекламної етики, свідомо формувати моральну культуру соціуму через засоби масової інформації та робити правильний моральний вибір у професійній діяльності. Цей курс дає можливість студентам ознайомитися з етичними правами та обов'язками журналістів і рекламників, європейськими практиками регулювання етичних відносин у редакційній діяльності. Особлива увага приділяється європейським стандартам захисту суспільної моралі в ЗМІ, праву громадськості на отримання повної та достовірної інформації, європейським практикам етичних аспектів інституціоналізації відносин з громадськістю, поняттям довіри, моралі та справедливості як ключових аспектів у здійсненні ефективної PR-діяльності: Європейські цінності. Окрему увагу приділено європейським практикам вирішення етичних дилем та дотримання журналістських стандартів під час війни. Результати впровадження Модулю: - засвоєння системних знань щодо демократичних ціннісних та етичних орієнтирів, етичних вимог, встановлених у нормативних документах Європейського Союзу щодо журналістської та рекламної етики; - формування моральної свідомості журналістів та рекламників; - розвиток навичок дотримання професійних етичних вимог; - набуття вміння вирішувати моральні проблеми у професійній діяльності; - підвищення моральної культури майбутніх журналістів і рекламників. | Project Summary: The Module is devoted to study European standards of ethical and moral principles of journalistic, advertising and PR activities. The purpose of the Module is to form the professional moral culture of journalists and advertisers in accordance with European standards, which are obliged to comply with the requirements of journalistic and advertising ethics, to consciously form the moral culture of society through the media and to make the right moral choice in professional activities. This courses enable students to get to know and understand ethical rights and duties of journalists and advertisers, European practices of regulation ethics relations in the editorial office. Particular attention is paid to European standards of protection public morality in the media, the right of the public to receive complete and reliable information, European practices of ethical aspects of institutionalization of relations with the public, concepts of trust, morality and justice as key aspects in the implementation of effective PR activities: European values. Special attention is devoted to the European practices of solving ethical dilemmas and compliance with journalistic standards during the war. The results of the implementation of the Module: - assimilation of systemic knowledge regarding democratic value and ethical guidelines, ethical requirements established in the regulatory documents of the European Union on journalistic and advertising ethics; - formation of moral consciousness of journalists and advertisers; - development of skills in compliance with professional ethical requirements; - acquiring the ability to resolve moral problems in professional activity; - improving the moral culture of future journalists and advertisers. |
Про Проєкт |
About the Project |
101176761 — EJAPRE — ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH "Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR"(EJAPRE) |
101176761 — EJAPRE — ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH "European Standards of Journalistic, Advertising and PR Ethics"(EJAPRE) |
Назва Проєкту: Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR |
Project Title: European Standards of Journalistic, Advertising and PR Ethics |
Коротка назва (акронім) Проєкту: EJAPRE |
Short name (acronym) of the Project: EJAPRE |
Грантова програма: Дії Жан Моне (Модуль) |
Grant program: Jean Monnet Action (Module) |
Термін реалізації Проєкту: з 01.09.2024 р. до 31.08.2027 р. |
Project implementation period: from 01.09.2024 to 31.08.2027 |
Підстава реалізації Проєкту: Грантова угода між Європейським виконавчим агентством з питань освіти та культури та Університетом митної справи та фінансів від 13.08.2024 р. Ares(2024)5819359 |
Ground for Project implementation: Grant Agreement between the European Executive Agency for Education and Culture and the University of Customs and Finance dated 13.08.2024 Ares(2024)5819359 |
Максимальна сума гранту за Проєктом: 35 000 євро |
Maximum grant amount for the Project: 35 000 euro |
Цільова група Проєкту: студенти, викладачі, представники ЗМІ, громадських організацій, органів державної влади та місцевого самоврядування |
Target group of the Project: students, academics, representatives of Media, NGOs, state and local authorities |
Отримувач гранту / координатор Проєкту: Університет митної справи та фінансів |
Grant recipient / Project coordinator: University of Customs and Finance |
Структурний підрозділ, відповідальний за реалізацію Проєкту: Кафедра журналістики, Факультет управління |
Structural unit responsible for the Project implementation: Department of Journalism, Faculty of Management |
Академічна координатора Проєкту: Наталя КОДАЦЬКА, завідувачка кафедри журналістики УМСФ |
Project Academic Coordinator: Natalia KODATSKA, Head of the Department of Journalism, UCF |
Адміністративний координатор Проєкту: Дмитро ТРЕСКІН, провідний фахівець Навчально-наукового центру УМСФ
|
Project Manager: Dmytro TRESKIN, Manager at the Educational and Research Center, UCF |
Короткий опис Проєкту: Модуль присвячений вивченню європейських стандартів етики та моральних засад журналістської, рекламної та PR-діяльності. Метою модуля є формування професійної моральної культури журналістів та рекламників відповідно до європейських стандартів, які зобов'язані дотримуватися вимог журналістської та рекламної етики, свідомо формувати моральну культуру соціуму через засоби масової інформації та робити правильний моральний вибір у професійній діяльності. Цей курс дає можливість студентам ознайомитися з етичними правами та обов'язками журналістів і рекламників, європейськими практиками регулювання етичних відносин у редакційній діяльності. Особлива увага приділяється європейським стандартам захисту суспільної моралі в ЗМІ, праву громадськості на отримання повної та достовірної інформації, європейським практикам етичних аспектів інституціоналізації відносин з громадськістю, поняттям довіри, моралі та справедливості як ключових аспектів у здійсненні ефективної PR-діяльності: Європейські цінності. Окрему увагу приділено європейським практикам вирішення етичних дилем та дотримання журналістських стандартів під час війни. Результати впровадження Модулю: - засвоєння системних знань щодо демократичних ціннісних та етичних орієнтирів, етичних вимог, встановлених у нормативних документах Європейського Союзу щодо журналістської та рекламної етики; - формування моральної свідомості журналістів та рекламників; - розвиток навичок дотримання професійних етичних вимог; - набуття вміння вирішувати моральні проблеми у професійній діяльності; - підвищення моральної культури майбутніх журналістів і рекламників. |
Project Summary: The Module is devoted to study European standards of ethical and moral principles of journalistic, advertising and PR activities. The purpose of the Module is to form the professional moral culture of journalists and advertisers in accordance with European standards, which are obliged to comply with the requirements of journalistic and advertising ethics, to consciously form the moral culture of society through the media and to make the right moral choice in professional activities. This courses enable students to get to know and understand ethical rights and duties of journalists and advertisers, European practices of regulation ethics relations in the editorial office. Particular attention is paid to European standards of protection public morality in the media, the right of the public to receive complete and reliable information, European practices of ethical aspects of institutionalization of relations with the public, concepts of trust, morality and justice as key aspects in the implementation of effective PR activities: European values. Special attention is devoted to the European practices of solving ethical dilemmas and compliance with journalistic standards during the war. The results of the implementation of the Module: - assimilation of systemic knowledge regarding democratic value and ethical guidelines, ethical requirements established in the regulatory documents of the European Union on journalistic and advertising ethics; - formation of moral consciousness of journalists and advertisers; - development of skills in compliance with professional ethical requirements; - acquiring the ability to resolve moral problems in professional activity; - improving the moral culture of future journalists and advertisers. |