Міщенко Дмитро Анатолійович

Доктор наук з державного управління, професор

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації –  більше 20 років.

Автор понад 200 публікацій наукового та навчально-методичного характеру. 

Викладає дисципліни «Маркетинг», «Маркетингова збутова політика», Інфраструктура та кон’юнктура ринку» «Логістика», «Маркетинг державних установ», «Економічний механізм маркетингу», «Економічне обґрунтування маркетингових рішень», «Маркетингове ціноутворення» тощо.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=pXpPVQ4AAAAJ&hl=ru

Web of Science Researcher ID http://www.researcherid.com/rid/D-2444-2018

Scopus Author ID:https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223357418

ORCID ID https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0003-0278-7209

Освіта: 

- Таврійська державна агротехнічна академія (м. Мелітополь), 2004 р. за спеціальністю «Економіка підприємства», кваліфікація спеціаліст з економіст підприємства;

- Гуманітарний університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління», 2005 р. за спеціальністю «Педагогіка вищої школи», кваліфікація магістр з педагогіки вищої школи;

- Національний університет водного господарства та природокористування, 2013 р., за спеціальністю «Державна служба», кваліфікація  магістр з державної служби.

Аспірантура: 

У 2009 році присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Докторантура: 

У 2014 році присуджено науковий ступінь доктора наук з державного управління за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління.

Вчені звання: 

Доцент кафедри економіки підприємства з 2011 року.

Професор кафедри фінансів з 2016 року.

Досвід роботи: 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – більше 20 років.

Знання мов: 

українська, німецька

Науково-дослідна робота:

керівник науково-дослідної роботи: «Маркетинг сталого розвитку: сучасні тренди та перспективи», (номер держ.реєстр. – 0125U001450; фундаментальна), 01.01.2025 р. – 31.12.2027 р

керівник науково-дослідної роботи: «Маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку» (номер держ.реєстр. – 0122U000213; фундаментальна), 01.01.2022 р. –31.12.2024 р.

співвиконавець науково-дослідної роботи: «Маркетинг і організація малого та середнього бізнесу в умовах сталого розвитку» (номер держ.реєстр. – 0119U100007; прикладна), 01.01.2019 р. –31.12.2021 р.

Підвищення кваліфікації: 

  1. 2025 р. "Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси", курс в обсязі 120 год. (4 ECTS) у рамках циклу тренінгів Української Асоціації Маркетингу ) - сертифікат № 167 від 22 травня 2025 р.
  2. 2024 р. - ХХ Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу» у обсязі 180 годин (6 кредитів ЄКТС)- сертифікат20073 від 18.02.2024 р.
  3. 2024 р. - ІПО Дніпрвський державний аграрно-економічний університет, кафедра маркетингу, тема: Підготовка здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної  програми «Маркетинг», формування змісту освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтвоПК № 00493675/049573-24
  4. 2023 р. - «INTERNATIONAL EDUCATORS AND SCHOLARS FOUNDATION» Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) на тему: «Неформальна освіта при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського Союзу та Україні» у обсязі 45 годин (1,5 кредити ЄКТС)- сертифікатES№17016 від 13.11.2023 р. 
  5. 2023 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2023 р., курс .;«Стратегічне мислення» у обсязі 30 години (1 кредит ЄКТС)- сертифікат101890 від 09.11.2023 р.;
  6. 2023 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2023 р., курс «Соціальний маркетинг» у обсязі 05 години (0,17 кредитів ЄКТС)- сертифікат091395 від 14.05.2023 р.;
  7. 2023 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2023 р., курс «Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами» у обсязі 03 години (0,1 кредитів ЄКТС) - сертифікат091341 від 13.05.2023 р.;
  8. 2022 р. - Курс «Підприємництво: Хто ваш клієнт?» від Школи менеджменту Слоана Массачусетського технологічного інституту, 2022 р., - сертифікатвід 18.06.2022 р.;
  9. 2021 р. - ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» кафедра маркетингу, 2021 р.
  10. 2021 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2020 р., курс «Академічна доброчесність в університеті» у обсязі 03 години (0,1 кредитів ЄКТС)- сертифікат042383 від 01.12. 2020;

 

Участь у семінарах: 

Взяв участь у понад 80 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Має більше 200 публікацій наукового та навчально-методичного характеру з яких більше 100 статей опублікованих у наукових фахових виданнях, закордонних виданнях та виданнях, що входять до наукометричних баз, таких як Scopus, Web of Science Core Collection,  4 навчальні посібники, 2 одноосібних та 8 колективних монографій. Брав участь у понад 80 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Список основних публікацій за останні 5 років: 

  1. Міщенко Л.О., Міщенко Д.А. Маркетингове дослідження бізнес-середовища в Україні. Ефективна економіка. 2020. № 9. URL: https://cutt.ly/8WF71hr. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.9.50
  2. Міщенко Д.А., Даценко В.В., Хурдей В.Д. Маркетингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: https://cutt.ly/UWF7IXODOI: 10.32702/2307-2105-2020.12.8
  3. Andriushchenko, M. Mishchenko, D. Tepliuk, N. Pokotylska, I. Vinichenko, O.Kuchai, Y. Kakhovych Crowdfunding Industry Development: Gaining Leading Role in Digital Economy and Future Trends. Research in World Economy. Vol. 11, No. 6; 2020. Рр. 311-323. DOI: 10.5430/rwe.v11n6p311 https://www.sciedu.ca/journal/index.php/rwe/article/view/18597
  4. Savina, Y. Sribna, D.Mishchenko, V. Yemelyanov, S. Dombrovska Stimulation of investment processes in renewable energy sector. International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering(ISCMEE 2021)E3S Web Conf. Volume 255, 2021. [Scopus] https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223357418
  5. Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки: колективна монографія / за заг. ред. Т. Гринько. Дніпро : Видавець Біла К.О. 2021. 416 с. URL: https://cutt.ly/dWF7izd
  6. Міщенко Д.А., Міщенко Л.О. Теоретичні основи механізму Державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2021. № 2. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?o p=1&z=1965. DOI: 10.32702/2307-2156-2021.2.6
  7. Міщенко Д.А., Дронова Т.С., Семенова Л.Ю. Використання Інтернет-технологій в маркетинговій статистиці. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука".Серія: "Економічні науки". 2021. №9. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-9-7542
  8. Andriushchenko, K., Datsii, O., Lavruk, O., Dmytrenko, R., Kutashev, I., Vіnіchenko I., Mishchenko, D., Kakhovych, Y., Pivovarov, K., & Ortina, G. (2021). Development of а matrix of food industry capacity for making management decisions in the formation of sustainable development of agroecosystems . Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2021, 2(13 (110), 16–27. URL: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.227805(Scopus)
  9. Міщенко Д.А., Міщенко Л.О. Теоретичні основи механізму Державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2021. № 2. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1965
  10. Міщенко Д., Даценко, В., Дронова, Т., Хурдей, В., Семенова, Л. Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі. Економічні горизонти, 2022. (3(21), 100–110. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.264272)
  11. Міщенко Д.А., Міщенко Л.О. Післявоєнне відновлення сільського господарства в Україні: основні принципи та пріоритети. Інвестиції: практика та досвід. №15-16, 2022. С. 87-91. URL: https://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/371
  12. Luchaninova O., Markina L., Kovalenko-Marchenkova Y., ZhovnirchykY., Mishchenko D. Professional competence development of future professionals in vocational education for the labour market. Revista Práxis Educacional, Vitória da Conquista–Bahia –Brasil, v. 16, n. 37, p. 203-223. https://cutt.ly/UWF7bms(Web of Science)
  13. Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та інновації : монографія / за ред. к.е.н., доц. Сагер Л.Ю., к.е.н., доц. Сигиди Л.О. Суми: Сумський державний університет, 2022. С. 150-156.
  14. Abuselidze, G., Mishchenko, D., Gorovij, V., Bilyak, Y., Nehoda, Y. Economic and Ecological Aspects of the Application of Digitalization of Agriculture. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 574, pp 1391–1402. DOI: 10.1007/978-3-031-21432-5_148 [Scopus] https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223357418
  15. Datsii, N., Abuselidze, G., Mishchenko, D., Zborovska, O., Zborovskyy, R., Karpeko, N Public Administration of DE-shadowing of the Economic Relations in the Conditions of Globalization. E3SWOC, 371, 05013 doi:10.1051/e3sconf/202337105013 [Scopus] https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223357418
  16. В.В. Даценко, В.Д. Хурдей, Д.А. Міщенко, І.Г. Павловська, Л.Ю. Семенова, Т.С. Дронова. Маркетинг: Модель 7P Дніпро :УМСФ, 2023. 142 с.
  17. Міщенко Д., Хурдей В., Даценко В., Дронова Т. Маркетинговий механізм у сфері митних послуг Економічні горизонти, 2023. (2(24), 77–88. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.279476
  18. Павловська І. Г., Хурдей В.Д., Міщенко Д.А., Дронова Т.С., Плескун І.В. Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами. Економічні горизонти. 2023. № 4 (26). DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.291787
  19. Хурдей В., Міщенко, Д., Дронова, Т. Соціальна мережа як інструмент маркетингової Інтернет-комунікації в дистанційному навчанні. Економічні горизонти. 2023. (3(25), 47–56. URL:http://eh.udpu.edu.ua/article/view/286656/280518DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.286656
  20. Antonova L., Mishchenko, D., Bandura I., Abdullayev V., Dolhy O Interaction between public authorities and civil society institutions in the field of preventing and combating corruption. Interacción y Perspectiva . Revista de Trabajo Socia. 2022. Vol. 12. No1 рр. 76-92 pp. https://zenodo.org/record/6555412(Web of Science)
  21. Хурдей В.Д., Даценко В.В., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії. Економічні горизонти. 2023. № 1(23). С. 4–14. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/272720/270412DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.272720
  22. Хурдей В.Д., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю. Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу.Маркетинг і цифрові технології.2024. № 2. Том 8. С. 30-46 URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/363/241
  23. Міщенко Д.А., Міщенко Л.О. Маркетинговий аудит на сучасному етапі розвитку економіки України. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2025. – 324 с.
  24. Міщенко Д.А., Піляєва С.М.. Взaємодія мaркетингу тa логістики в сучасних умовах. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2025. – 324 с.
  25. Міщенко Д.А., Саакян М.А. Особливості вебсайту як маркетингового інструменту. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2025. – 324 с.

 

Обов'язки: 

Заступник завідувача кафедри маркетингу.

Гарант освітньої програми Маркетинг другого (магістерського) рівня Університету митної справи та фінансів;

Куратор академічної групи.

Керівник студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Молоді маркетологи».

Дисципліни, що викладає: «Діагностика міжнародного ринку товарів та послуг», «Логістика», «Маркетинг державних установ», «Економічний механізм маркетингу», «Маркетингова збутова політика», «Маркетингове ціноутворення» тощо.