Семенова Людмила Юріївна

Кандидат економічних наук, доцент

 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 18 років.

Автор понад 100 публікацій наукового та навчально-методичного характеру. 

Викладає дисципліни «Маркетингова діагностика», «Маркетингові дослідження», «HR-маркетинг», «Психологія в маркетнгу», «Стратегічний маркетинг» тощо.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.semenova@umsf.dp.ua

ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-5530-7497  

Освіта: 

Закінчила Дніпропетровський національний університет у 2003 р., за спеціальністю «Правознавство», диплом HP № 23423706. Державна металургійна академія України (м. Дніпропетровськ) у 1995р., за спеціальністю «менеджмент у виробничій сфері» (спеціаліст), диплом ДСК № 010280

Rандидат економічних наук зі спеціальності економіка та управління підприємствами (За видами економічної діяльності), диплом кандидата наук ДК №012082 видано на підставі рішення Атестаційної колегії від 01.03.2013 р. захист дисертаційної роботи за темою «Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств».

 Вчені звання: 

Доцент з 2013 року.

Досвід роботи: 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 18 роки.

Знання мов: 

українська, російська, англійська, німецька

Науково-дослідна робота:

співвиконавець науково-дослідної роботи:  «Temporality of digital civilization as an attribute of a public system» TDCAPS 2021-2026.    The results of the research were published in the scientific journal «Economics and Finance»  Print ISSN:  2311-3413 Online ISSN:  2663-7952,  15.11.2021р.;

співвиконавець НДР «Маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку» (державний реєстраційний номер 0122U000213, строки виконання 2022-2024 рр.);

співвиконавець науково-дослідної роботи:  «Маркетинг і організація малого та середнього бізнесу в умовах сталого розвитку» (номер держ.реєстр. – 0119U100007; прикладна), 01.01.2019 р. –31.12.2021 р.

Підвищення кваліфікації: 

  1. 2024 р. - ІПО Дніпрвський державний аграрно-економічний університет, кафедра маркетингу, тема: Підготовка здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг», формування змісту освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтво ПК № 00493675/049575-24
  2. 2023 р. - Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) на тему: «TRANSFER OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND UKRAINE» в обсязі 45 годин 1,5 кредита ЄКТС). Номер сертифікату ES№17274 від 13.11.2023 р. – сертифікат;
  3. 2022 р. - Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Акредитація освітніх програм економічного блоку в умовах війни», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтво № ADV-1807018-ЕСО 28.08.2022 – сертифікат;
  4. 2021 р. - Міжнародне підвищення кваліфікації (Conference Scientifique et Pratique Internationale: «DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMET SCIENTIFIQUE») тема виступу: «FEATURES OF MODERN MARKETING» в обсязі 0,2 кредита ЄКТС). Номер сертифікату LS№050221 від 05.02.2021 р. – сертифікат;
  5. 2021 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2021 р., курс «Академічна доброчесність в університеті» - сертифікат 07708 від 19.02. 2021 - сертифікат;
  6. 2021 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2021 р., курс «Креативне мислення» в обсязі 15 годин 40 хвилин, що становить 0.53 кредитів ЄКТС сертифікат;
  7. 2021 р. - Сертифікат з авторського права на статтю «Маркетинг 4.0» (автори- Семенова Л.Ю., Даценко В.В., Хурдей В.Д.) розміщено в електронному науковому виданні Дніпровського державного аграрно-економічного університету «Ефективна економіка» №11, 2020 р. Журнал включено до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus ICV: 2017 40.00 сертифікат
  8. 2021 р. - Дистанційна платформа громадянської освіти ВУМ online, курс «курс «Соціальний капітал» в обсязі 1 година 38 хвилин» Сертифікат від 19.02.2021 р. Номер сертифікату 047831 - сертифікат;
  9. 2020 р. - Членство в Українській асоціації маркетингу, 2020 р. - сертифікат № 506 – сертифікат;

 

Участь у семінарах: 

Взяла участь у понад 70 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Публікації: 

Має більше 100 публікацій наукового та навчально-методичного характеру з яких близько 30 статтей опублікованих у фахових виданнях, 3 навчальних посібників та 3 колективних монографій.

 

Список основних публікацій за останні 5 років

  1. Yanina Lisun, Liudmyla Semenova, Olha Kudyrko, Svitlana Kovalchuk and Dmytrii Semchuk. The Role of Social Networks in Shaping Consumer Trends and Developing the Advertising Industry: Economic Affairs, Vol. 69(Special Issue), pp. 10-10, February 2024 DOI: 10.46852/0424-2513.1.2024.2 (Scopus) https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv69n1b.pdf
  2. Bondarchuk L., Katerna O., Semenova , Shevchenko V. Comparative profitability analysis on the global investment markets. International scientific journal "Internauka". Series: "Economic Sciences". 2023. №10. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-10-9271   https://www.internauka.com/uploads/public/16975495854263.pdf
  3. Т. С. Чуніхіна, Е. Бєлялов, Л. Ю. Семенова, В. М. Чатченко. Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків. Економічна наука. Інвестиції: практика та досвід. № 23/2023, С.40-46 https://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/2589/2625
  4. Даценко В., Дронова Т., Хурдей В., Міщенко Д., Семенова Л. Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі. Економічні горизонти. 2022. №3(21). URL: DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.264272 .
  5. Хурдей В.Д., Даценко В.В., Семенова Л.Ю. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро: ПДАБ. 2021. №165. С. 96-100.  URL: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/793/769   
  6. Семенова Л. Ю., Даценко В. В., Хурдей В. Д.  Маркетинг 4.0. Підприємництво та інновації. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8322
  7. Хурдей В.Д., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю. Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2024. № 2. Том 8. С. 30-46 URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/363/241

 

Обов'язки: 

Заступник декана факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин Університету митної справи та фінансів (2021-2022 р.р.);