Marketing Security of the Enterprise: Concepts, Problems and International Experience

Сьогодні доцент кафедри маркетингу Семенова Людмила Юріївна мала честь представити результати наукових досліджень на Міжнародній науково-практичній конференції, організованій Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości w Wałbrzychu (Польща).

Тема доповіді: «Marketing Security of the Enterprise: Concepts, Problems and International Experience».

У межах презентації було акцентовано увагу на необхідності формування системи маркетингової безпеки як складової стратегічного управління підприємством в умовах глобальної нестабільності та конкурентного середовища.

Підкреслено, що ефективна маркетингова безпека є запорукою стійкості ринкових позицій, адаптивності та здатності компанії до довгострокового розвитку. Також було представлено порівняльний аналіз міжнародного досвіду та можливості його адаптації в українських реаліях.

Висловлюємо подяку організаторам конференції, WSZiP Katarzyna Spychała, науковій спільноті та колегам за конструктивний науковий діалог і можливість обміну дослідницькими напрацюваннями!