Раді повідомити про вихід навчального посібника «Маркетинг сталого розвитку в зовнішньоекономічній діяльності» (серія «Митна політика»).
У рамках проєктів Академії Української Преси, Дніпропетровське відділення МАН України, ВГО «Інноваційний університет» «Освітяни підкорюють медіаграмотність», ГО “Міжнародна фундація розвитку” “Підтримка енергомодернізації підприємств у воєнний час” за підтримки Deutsche Gesellschaft für InternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH.
У виданні розглянуто теоретико-методологічні засади маркетингу сталого розвитку, особливості створення комплексу маркетингу на ринках ЄС, маркетингове забезпечення зовнішньоекономічної діяльності в контексті сталого розвитку, а також маркетинг стартап-проєктів і високотехнологічних рішень.
Посібник рекомендовано Вченою радою Університету митної справи та фінансів для здобувачів вищої освіти.
Відповідальні редактори: В. В. Даценко, С.Я. Касян, В. Д. Хурдей.
Посібник стане в нагоді викладачам, науковцям, студентам і практикам, які цікавляться питаннями сталого розвитку, міжнародного маркетингу та інновацій у зовнішньоекономічній діяльності.
