ЛІТНЯ ШКОЛА SIBILLINI EUROPA SUMMER SCHOOL 2025

Sibillini Europa Summer School (SESS25) вже втретє відбудеться в місті Амандола (Італія) 27 - 31 серпня 2025 року. Літню школу організовує асоціація Sibillini Europa у співпраці з інституційними й академічними партнерами під егідою Європейського парламенту, Представництва Єврокомісії в Італії та муніципалітету Амандоли.

 

Хто може подати заявку?

Літня школа відкрита для студентів бакалаврату в галузі соціальних наук (таких як право, політологія, міжнародні відносини, економіка) або інших освітніх програм, які цікавляться європейською інтеграцією та кар’єрою в Європі. Подати заявку також можуть учні, які завершують навчання в школі у 2025 році та до моменту початку літньої школи досягнуть 18 років.

 

Школа орієнтована на близько 40 студентів із країн Європи, які прагнуть поглибити знання про функціонування ЄС та його політики. Програма включає лекції, публічні дебати, мережеві заходи та неформальне спілкування з професіоналами й науковцями.

 

Основні теми SESS25:

- відносини США-ЄС;

- міжнародна торгівля;

- геополітична ситуація;

- міграційна політика;

- сталий розвиток і декарбонізація.

 

Цілі програми:

- поглиблення розуміння євроінтеграції;

- професійна й академічна орієнтація;

- популяризація регіону національного парку Монті-Сібілліні.

 

Студенти отримають сертифікат участі, на підставі якого результати навчання можуть бути перезараховані у вигляді навчальних кредитів ECTS, якщо це передбачено освітньою програмою у закладі, де навчається студент.

 

 Фінансові умови: участь безкоштовна. Організатори покривають навчання, харчування та культурну програму, надають безкоштовне проживання в спільних кімнатах. Витрати на проїзд до Амандоли учасники оплачують самостійно.

 

Дедлайн: 30 червня 2025 року.

 

Детальніше про літню школу: https://www.sibillinieuropa.eu/summer-school/bando-per-ammissione/

Підписання договору про співпрацю між УМСФ та лінгвістичною компанією InText

06 червня 2025 року в Університеті митної справи та фінансів відбулася робоча зустріч доцентки кафедри іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки Чухно Тетяни Володимирівни з менеджеркою з персоналу ТОВ «ІНТЕКСТ» Анастасією Левандовською у межах підготовки до підписання Договору про співпрацю з ключовим стейкхолдером — компанією, що спеціалізується на перекладах, мовних послугах та HR-рішеннях у галузі філології.

Договір передбачає проведення вебінарів та онлайн-заходів для студентів і викладачів кафедри, а також залучення фахівців компанії «ІНТЕКСТ» до освітнього процесу. У межах співпраці на літню перекладацьку практику до компанії прийнято чотирьох студентів групи ФЛ-22-1, які навчаються за спеціальністю «Філологія».

Така взаємодія є вагомим кроком до посилення практичної складової навчання філологів та перекладачів. Компанія також передала студентам кафедри приємні подарунки — фірмові мерчі, що стануть символом підтримки молодих спеціалістів. Партнерство має на меті сприяти формуванню у студентів сучасних компетентностей, що відповідають потребам ринку праці. Особлива увага приділятиметься розвитку професійної англійської, застосуванню цифрових інструментів у перекладацькій діяльності та формуванню навичок міжкультурної комунікації.

Університет цінує відкритість бізнесу до взаємодії з освітою та можливість побудови дієвого діалогу. Спільні ініціативи дадуть змогу готувати конкурентоспроможних випускників, готових до викликів реального професійного середовища. Ми впевнені, що ця співпраця стане ефективною моделлю інтеграції освіти, науки й бізнесу.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=66#sigProIdbb2dfcd08f

НАУКОВІ СТАЖУВАННЯ В ISTA (INSTITUTE OF SCIENCE AND TECHNOLOGY AUSTRIA)

Набір: Цілорічний

Формат: До 12 місяців

Місце проведення: Institute of Science and Technology Austria (ISTA)

Оплата: мінімум 1,523 євро/місяць (брутто)

 

Мета: Надання можливості студентам та молодим дослідникам працювати у міжнародних наукових групах над передовими дослідженнями у галузі природничих, комп’ютерних наук, математики та суміжних дисциплін

Переваги програми:

  • Офіційний трудовий контракт із ISTA
  • Досвід у міжнародному науковому середовищі
  • Гнучкі дати початку
  • Без жодних вступних або адміністративних зборів

Що передбачає програма?

  • Робота з провідними професорами або staff scientists
  • Участь у проєктах з досліджень світового рівня
  • Можливість розширити практичні навички та наукове портфоліо

Вимоги до кандидатів:

  • Студенти або випускники бакалаврату/магістратури
  • Освіта у сфері природничих/комп’ютерних наук або математики
  • Мотивація до досліджень та інтерес до тематики вибраної наукової групи
  • Добре володіння англійською мовою
  • Можливість почати стажування не раніше, ніж через 2 місяці після подання заявки

 

Деталі та реєстрація:  (https://phd.pages.ist.ac.at/scientific-internships/)SCIENTIFIC INTERNSHIPS

Топ-менеджери «Сільпо» - студентам-менеджерам

Кафедра менеджменту ЗЕД провела черговий, корисний та дуже яскравий захід для студентів-менеджерів за участю менеджерів-практиків найвищого рівня.

Цього разу це був вебінар, який провела директор з персоналу мережі «Сільпо» Любов Українець разом з групою менеджерів ТОВ "СІЛЬПО ФУД".

У дружній та невимушеній атмосфері студенти-менеджери дізналися про побудову системи управління персоналом в компанії «Сільпо», про можливості працевлаштування та старту кар'єри вже під час навчання. Спікер дуже детально проаналізовала всі складові HR-менеджменту компанії, відповіла на дуже багато запитань від студентів, відзначила високу якість питань, які задавали та підіймали студенти-менеджери УМСФ.

Дуже дякуємо нашим гостям, топ-менеджерам компанії «Сільпо» за новий корисний крок у стратегічному партнерстві з кафедрою менеджменту ЗЕД!

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=66#sigProIdd592d87d24

Спеціальність «Право» — вибір лідерів: викладачку кафедри публічного та приватного права відзначено за розвиток місцевої демократії!

Викладачі кафедри публічного та приватного права не лише передають студентам сучасні знання, а й активно впроваджують їх у реальне життя. Яскравим прикладом цього є доцентка кафедри Анжеліка Пилипенко, яка отримала Відзнаку голови Дніпропетровської обласної ради за вагомий внесок у розвиток громадянського суспільства та підтримку місцевої демократії.

Анжеліка Пилипенко є директоркою LDA of Dnipropetrovsk region — першої в Україні Агенції місцевої демократії, що є офіційним представництвом ALDA (Європейської Асоціації місцевої демократії).

Протягом 10 років команда LDA успішно реалізує ініціативи, спрямовані на розвиток участі громадян у прийнятті рішень, посилення доброго врядування та підтримку децентралізаційних процесів.

Відзнака стала визнанням результативної діяльності Агенції та особистого внеску доцентки у просування європейських стандартів у сфері місцевої демократії.

Це ще раз підтверджує, що спеціальність 081 «Право» відкриває шлях не лише до професійної реалізації в юридичній сфері, а й до впливу на суспільні зміни, участі в міжнародних проєктах та формування нового покоління лідерів — активних, компетентних і орієнтованих на європейські цінності.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=66#sigProId45d1212f56

051 Економіка. Внутрішній піар як інструмент корпоративної культури: аналіз ефективності впливу на мотивацію працівників

Гостьова лекція для економістів від керівника відділу зв’язків з громадськістю Торговельно-виробничої компанії ВБА Єлизавети ХОДІЧЕВОЇ викликала зацікавленість у студентів та професорсько-викладацького складу кафедр економіки та економічної безпеки і кафедри маркетингу. Спікерка презентувала особливості роботи відділу внутрішнього PR компанії, на яскравих прикладах, успішних комплексних кейсах розглянули побудову та підтримку системи нематеріальної мотивації персоналу, довіри до керівництва, формування корпоративної культури, командного духу тощо.

Пані Єлизавета надала корисні поради студентам: визначати цілі, розширювати знання, удосконалювати практичні навички і бути наполегливими! Також викладачі та студенти отримали відповіді на питання та підкреслили важливість зустрічей з успішним бізнесом у такому форматі. Приємним завершенням лекції стало домашнє завдання від керівника відділу зв’язків з громадськістю, пані Єлизавети, успішне виконання якого гарантувало кожному студенту подарунок від компанії ВБА !

Щиро дякуємо Єлизаветі ХОДІЧЕВІЙ за проведену лекцію та позитивні емоції від спілкування! Бажаємо компанії ВБА здійснення найамбітніших, сміливих планів і досягнень!

За більш детальною інформацією про навчання за освітньою програмою ЕКОНОМІКА пропонуємо звертатись до завідувачки кафедри економіки та економічної безпеки Аделі БИКОВОЇ (контактний телефон+38 097-50 80 765).

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=66#sigProIdff633c1f1c

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток