Кафедра публічного управління та митного адміністрування організувала заходи з академічної доброчесності для студентів 1-го курсу першого освітнього рівня (бакалавр). Зустрічі проводилися для двох груп за спеціальностями «Публічне управління та адміністрування» та «Менеджмент» та за двома освітньо-професійними програмами: «Публічне управління та адміністрування» та «Управління митною справою».
Під час заходів студенти ознайомилися з ключовими принципами академічної доброчесності, важливістю дотримання етичних стандартів у навчанні та наслідками порушення норм академічної доброчесності. В обговоренні були розглянуті аспекти, які сприятимуть формуванню високої академічної культури у студентів та розвитку їхнього професійного мислення.
Питання академічної доброчесності входять до тематики освітньої компоненти «Вступ до фаху», яка викладається у першому навчальному семестрі освітньо-професійної програми «Управління митною справою» спеціальності 073 «Менеджмент». У рамках лекційного заняття з дисципліни «Вступ до фаху» 09.10.2024 в групі МС24-1 (куратор – к.держ.упр. Разумей М.М., викладач – к.держ.упр., доцент Разумей Г.Ю.) було організовано та проведено ознайомлення здобувачів освіти з основними положеннями нормативно-правових документів з питань академічної доброчесності, принципами та порядком їх застосування, відповідальністю за порушення, а також з основними вимогами відповідних документів УМСФ, що визначені розпорядженням УМСФ від 03.10.2024 № 57/01-р. Навчальні матеріали та організаційні документи УМСФ з питань академічної доброчесності розміщені в окремому Googlе-класі, який було створено для студентів академічної групи МС24-1.
На тематичній зустрічі «Що треба знати про академічну доброчесність?», організовану і проведену куратором групи ПУ24-1, к.держ.упр., доцентом кафедри Шевченко Н.І. 16.10.2024, розглядалися підходи до розуміння академічної доброчесності в студентському середовищі, суміжні поняття, на яких ґрунтується академічна доброчесність (відповідальність, чесність, довіра, повага, сміливість, справедливість), що викликало жваві, «гарячі» дискусії, а також принципи дотримання академічної доброчесності і аналізувалися види порушень академічної доброчесності.
Кафедра підкреслює важливість відповідального підходу до навчання та створення умов для чесного й прозорого освітнього процесу!