Інноваційний проєкт шукає натхненних студентів

Команда DreamJobs365 має інноваційне рішення, яке сприяє розвитку освіти та культури в Україні та Німеччині. Пропонуємо студентам можливість взяти участь у захоплюючих проєктах та отримати цінний досвід.

 Проєкти включають організацію мовних курсів, культурні обміни, волонтерство та стипендії. Шукаємо відданих та мотивованих студентів, які готові підтримати нас у плануванні та реалізації цих заходів.

Робочий час становить максимум 2 години на тиждень в домашньому офісі і

справедливо оплачується.

 Якщо ви зацікавлені дізнатися більше про нашу компанію та наші проєкти,

ми запрошуємо вас зв'язатися з нами.

 

З найкращими побажаннями

Ваша команда DreamJobs365

 

LEADT

Schmannstraße 13, D-48480 Spelle, Germany

Mobile: +49 174 270 34 80 (WhatsApp)

Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Internet: www.dreamjobs365.com

СПІВПРАЦЯ УНІВЕРСИТЕТУ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ І МІЖНАРОДНОЇ ФУНДАЦІЇ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ

В рамках виконання підписаного 8 грудня 2022 року Протоколу про співпрацю між Університетом митної справи та фінансів і Міжнародною фундацією виборчих систем, НПП кафедри міжнародного права С.М. Перепьолкін, Л.А. Філяніна та Д.О. Трескін з 3–6 квітня 2023 року взяли участь у Тренінгу з інтерактивної методики викладання курсу громадянської освіти «Демократія: від теорії до практики». Під час тренінгу його учасники брали активну участь в обговоренні різних теоретичних і прикладних аспектів якісної громадянської освіти, а також ознайомились із досвідом викладачів та студентів курсу з інших закладів вищої освіти України. В найближчій перспективі Університет митної справи та фінансів: сприятиме інформуванню студентів про запровадження курсу «Демократія: від теорії до практики» в освітній процес як вибіркової навчальної дисципліни в рамках Циклу загальної підготовки; запропонує курс до вивчення під час осіннього або весняного семестру 2023-2024 навчального року; сприятиме проведенню моніторингу та оцінки курсу.

 

Кафедра міжнародного права Університету митної справи та фінансів запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти 2023 року обирати для навчання спеціальність 293 «Міжнародне право».   

 

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48)

 

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=1212#sigProIde77902032d

Вітаємо доцента кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів Кондратенко Вікторію Володимирівну з отриманням подяки від Міністерства молоді і спорту України.

Вітаємо доцента кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів Кондратенко Вікторію Володимирівну з  отриманням  подяки від Міністерства молоді і спорту України. Подяку за вагомий особистий внесок у розвиток естетичної групової гімнастики вручив президент Федерації естетичної групової гімнастики України Споришев Василь. Пишаємося нашими викладачами за їх труд, самовідданість та професіоналізм.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=1212#sigProIdebc2dbb451

ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ РЕКТОРА УНІВЕРСИТЕТУ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ

Міністерство освіти і науки України оголошує конкурс на заміщення посади ректора Університету митної справи та фінансів.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які володіють державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови (вільне володіння державною мовою першого або другого ступеня), мають вчене звання та науковий ступінь і стаж роботи на посадах науково-педагогічних працівників не менш як десять років.

Строк подання заяв – два місяці з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі на ім’я засновника, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України «Про вищу освіту»;
  • особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;
  • автобіографію;
  • копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;
  • довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, яка видається відповідно до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 р. № 651, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 червня 2022 р. за № 648/37984 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 50, стор. 70, стаття 2448);
  • довідку про наявність або відсутність судимості (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»);
  • копію паспорта, засвідчену претендентом;
  • копію трудової книжки (у разі наявності) та/або інші документи, які підтверджують стаж роботи, або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у встановленому порядку;
  • копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім’я засновника, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» (Офіційний вісник України, 2014 р., № 85, ст. 2412), та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону.

Копії документів, які подаються претендентом/кою (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента/ки, засновником або нотаріально. 

Документи надсилати на адресу Міністерства освіти і науки України: проспект Берестейський, 10, м. Київ, 01135.

Телефони для довідок: 481-47-92, 481-32-35.

Посилання на сторінку з умовами конкурсу на заміщення посади керівника закладу вищої освіти: https://mon.gov.ua

Наказ Міністерства освіти і науки України про оголошення конкурсу

Пишаємося нашою колегою, доцентом кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів Кондратенко Вікторією

Пишаємося нашою колегою, доцентом кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів Кондратенко Вікторією, яка  підготувала збірну команду Дніпропетровської області на І етап Кубку світу  з естетичної групової гімнастики, який проходив у Болгарії. Збірна від України увійшла в топ-10 команд світового рейтингу та посіла 8 місце. Вітаємо наших дівчат з чудовими результатами.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=1212#sigProIde829c7b34f

Програма академічної мобільності в Лодзькому Університеті

Триває конкурс на участь у програмі академічної мобільності в Лодзькому Університеті (Польща)!

 

У рамках реалізації Угоди про наукову та освітню співпрацю з Лодзьким Університетом (Республіка Польща) УМСФ має право направити 10 здобувачів вищої освіти для участі у програмі академічної мобільності в Лодзькому Університеті в першому семестрі 2023-2024 навчального року.

 

З переліком освітніх програм Лодзького Університету, запропонованих для реалізації академічної мобільності, можна ознайомитися за посиланням: https://www.uni.lodz.pl/en/mobility-study-programmes-and-courses

Мови навчання: англійська (більшість курсів), польська.

 

Вимоги до кандидатів на участь у конкурсі:

- високі показники успішності навчання (середній бал навчання);

- належний рівень володіння іноземною мовою (не нижче В1, за окремими курсами – вищий рівень); навчальний процес реалізується переважно англійською.

 

Для участі у конкурсі необхідно:

надіслати до 20 квітня 2023 року (включно) ОДНИМ ЛИСТОМ документи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (тема листа «Прізвище_Мобільність в Лодзькому Університеті»):

1) CV англійською мовою (до 2 сторінок) із зазначенням мотивів участі у програмі академічної мобільності, конкурентних переваг тощо;

2) довідку із зазначенням середнього балу навчання, отриману в деканаті факультету/інституту;

3) сертифікати володіння іноземною мовою у разі наявності.

Після проходження конкурсу необхідно надіслати сканкопію закордонного паспорта.

 

21 квітня 2023 р. о 13:00 відбудеться співбесіда / оцінювання рівня володіння англійської мови у форматі онлайн / офлайн, за результатами якої відділ міжнародних зв’язків оголосить результати конкурсного відбору (не пізніше 24 квітня 2023 р.).

Університет номінуватиме всіх відібраних на конкурсній основі бажаючих взяти участь у програмі мобільності. Звертаємо увагу на те, що Університет не може впливати на обмеження, що діють в умовах воєнного стану.

 

Довідково

І семестр у Лодзькому Університеті триває з жовтня до середини лютого.

Плата за навчання в Лодзькому Університеті на програмі академічної мобільності не стягується. Лодзький Університет забезпечує проживання здобувачок освіти в університетському гуртожитку (орієнтовна вартість 80–130 євро на місяць). Орієнтовні витрати на життя в Лодзі складають 300-350 євро на місяць. Додатково здобувачки освіти сплачують візовий збір, страхові платежі та транспортні витрати.

 

Команда відділу міжнародних зв’язків запрошує до співпраці та бажає успіхів у конкурсному відборі!

навчальний корпус № 1, кім. № 234

(056) 756-05-58

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток