07 листопада 2024 р. в ресторані «Coast» відбулася зустріч здобувачів вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Університету митної справи та фінансів з фахівцями комплексу ресторанів м. Дніпро, до якого входять ресторани високої кухні «Coast», «Репортер», «Артист». За рейтинговою оцінкою американського веб-сайту «TripAdvisor» ці заклади посідають 2-ге, 3-те та 9-те місце, відповідно, з 515 підприємств такого типу, розташованих у м. Дніпро. Крім того, зазначені ресторани мають в 11, 4 та 2 рази більше відгуків споживачів, ніж ресторан, що знаходиться на 1-му місці. Такі показники свідчать про наявність передового досвіду та високого рівня професіоналізму у команди фахівців цих закладів, їх лідерство на ринку послуг харчування.
У межах зустрічі представники адміністрації комплексу ресторанів – керуючий менеджер Тетяна Коваленко, директор з персоналу Олена Гура та менеджер з персоналу Денис Щербина розповіли про концепцію, місію, мету, основні та додаткові послуги закладів, ознайомили з їх основними цінностями, які полягають у любові до своєї справи, свідомості, професіоналізмі й саморозвитку співробітників. Спікери наголосили на важливості та необхідності забезпечення безпеки і швидкого обслуговування гостей, стабільної якості продукції та послуг, пояснили сутність методів вирішення цих завдань.
Директор з персоналу Олена Гура провела екскурсію по ресторану «Coast», ознайомила з особливостями складу, структури та матеріально-технічного оснащення приміщень підприємства. У заході також приймали участь науково-педагогічні працівники кафедри міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу професор Олена Юдіна та доцент Зоя Бойко.
Здобувачі вищої освіти жваво задавали питання про стандарти роботи закладів, вимоги до обслуговуючого персоналу, умови стажування й працевлаштування та ін.
Під час зустрічі здобувачі дізналися про принципи й методи, що забезпечують високий рівень якості обслуговування, отримали професійні знання та поради щодо організації ефективних комунікаційних зв’язків, формування корпоративної культури у ресторанних закладах. Це сприяло набуттю здобувачами необхідних компетентностей з ресторанної справи.
Щиро дякуємо пані Тетяні, пані Олені та пану Денису за змістовну, корисну інформацію, цікаве спілкування! Ми дуже вдячні всьому колективу ресторану «Coast» за гостинність, привітний прийом і дружню атмосферу! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.