Профільні центри
Дата відкриття Центру - 29 листопада 2019 р.
Директор Центру - Афонін Сергій Васильович, голова правління ГО «Міжнародна асоціація бізнесу та стартапів».
План роботи центру на 2022 рік
Потенційними партнерами Центру інформаційних технологій Університету митної справи та фінансів є провідні ІТ компанії, компанії з забезпечення програмними та апаратними засобами захисту інформації, навчальні заклади, громадські організації.
Діяльність Центру здійснюється у таких напрямах: підвищення комп’ютерної грамотності населення, забезпечення всебічного розвитку і функціонування системи освіти в галузі комп’ютерної освіти та інформаційних технологій у сфері розробки програмного забезпечення та систем захисту інформації.
Основні функції центру полягають у реалізації просвітницького проєкту, спрямованого на підвищення грамотності населення у сфері інформаційних технологій, у тому числі:
- здійснення заходів з підвищення рівня комп’ютерної освіти населення;
- втілення у практику освіти фахівців у галузі інформаційних технологій в Україні програм підвищення рівня знань та практичних навичок в галузі веб програмування, WEB та графічного дизайну, електронної комерції, SEO систем, систем захисту інформації, програмування, технологій баз даних тощо;
- підготовка кваліфікованих фахівців для проведення освітніх заходів в галузі комп’ютерних технологій та захисту інформації;
- наукового та методологічного співробітництва з ГО «Міжнародна асоціація бізнесу та стартапів» та партнерами Центру;
- удосконалення сумісно з партнерами Центру та партнерами-роботодавцями освітньо-професійних програм навчання студенів галузі знань 12-Інформаційниі технології з урахуванням сучасних тенденцій та вимог до фахівців в галузі інформаційних технологій.
Контакти:
0991939600 – Офіс IT Академії IABS
0679755115 – Ульяновська Юлія Вікторівна
Звіт центру 2021
План центру 2022
Положення про центр
Основні напрямки співробітництва банків з Регіональним центром інноваційного розвитку банківської системи України:
На базі центру розвитку підприємництва працює Діловий клуб «ФЕБ_МВ».
- Здійснення заходів щодо: соціального, політичного і культурного контексту розвитку підприємництва; загальних умов функціонування економіки; наявних ринкових можливостей.
- Допомога в налагодженні нових бізнес-контактів шляхом організації торговельно-економічних місій, проведення бізнес-зустрічей.
- Здійснення заходів з промоції бізнесу, маркетингові та рекламні послуги.
- Здійснення заходів з формування аналітичної підтримки (бази даних).
Контакти: Самойленко Дмитро Михайлович, Ільченко Вікторія Миколаївна
Дата відкриття Центру –
11 листопада 2018 р.
Директор Центру – Зирянова Ольга Леонідівна – Заслужений економіст України
Заступник директора Центру – Коваленко Віталій Володимирович
Члени організаційного комітету Центру:
- Архірейська Наталія Вікторівна - к.е.н., доцент, декан фінансового факультету УМСФ
- Терещенко Тетяна Євгеніївна – к.е.н., доцент, доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування УМСФ
Партнер Центру - Громадська організація «Діловий Клуб «Партнер»
Діяльність Центру здійснюється у таких напрямах: підвищення фінансової грамотності населення, забезпечення всебічного розвитку і функціонування системи навчання по всій території України.
Основні функції центру полягають у реалізації загальнонаціонального просвітницького проекту, спрямованого на підвищення фінансової грамотності населення, у тому числі:
- здійснення заходів з підвищення фінансової грамотності населення;
- втілення у практику навчання фахівців у галузі фінансової освіти в Україні програм підвищення рівня фінансової освіти;
- підготовка кваліфікованих фахівців для проведення навчальних заходів в галузі економіки та підприємництва;
- наукового та методологічного співробітництва з ГО ДК «Партнер».
Контакти:
0964751625 – Терещенко Тетяна Євгеніївна
Центр розвитку аудиту (ЦРА) відкрито 10 червня 2019 року у співробітництві зі Східним офісом Державної аудиторської служби України на базі Університету митної справи та фінансів (УМСФ). Начальник Східного офісу Держаудитслужби Олександр Володимирович Васильєв та ректор УМСФ Дмитро Олександрович Бочаров підписали відповідний меморандум та обговорили напрями подальшої співпраці.
Директор ЦРА – Вакульчик Олена Михайлівна, доктор економічних наук, професор, завідуюча кафедрою обліку, аудиту, аналізу і оподаткування УМСФ
Контакти: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 2/4, каб. № 405;
тел. (056) 756-05-61
е-mail: elvak2016@gmail.com
Положення про ЦРА
Партнери ЦРА:
- Східний офіс Державної аудиторської служби України;
- ТОВ Аудиторська фірма «Каупервуд»;
- ТОВ Аудиторська фірма «Інсайдер»;
- ТОВ Аудиторська фірма «ФІНЕМ-КОНСАЛТИНГ»
- ТОВ Аудиторська компанія «КОНКОРД-АВАНТАЖ»
- ТОВ Аудиторська компанія «Конкорд-Профіт»
- ТОВ Аудиторська фірма «ФІНАКТИВ ГРУПП»
- ТОВ Лабораторія консалтингу «Елькон»;
- Громадська організація “Українська асоціація сертифікованих бухгалтерів та аудиторів” (УАСБА)
Мета діяльності ЦРА полягає у теоретичній, методологічній, інформаційній та організаційній підтримці розвитку державного, незалежного та внутрішнього аудиту в Україні.
Основні напрямки діяльності ЦРА:
- Методологічна допомога у підготовці професійного кадрового потенціалу серед студентів УМСФ за спеціалізацією у сфері фінансів, обліку, аудиту і контролю.
- Проведення спільних науково-методичних заходів (конференцій, круглих столів, семінарів) з актуальних проблем національної економіки, державного фінансового контролю, незалежного аудиту, внутрішньокорпоративного аудиту.
- Здійснення заходів з профорієнтації та промоції професії обліковця і аудитора та мотивації студентів на побудову професійної кар’єри у сфері фінансів, обліку, аудиту і контролю.
Директор Центру – заслужений журналіст України
Микола Іванович Павленко

Звіт 2021
План ЦЖМК 2022
Положення про центр
Центр журналістики УМСФ
Партнерство:
Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів України
Центр інформаційних досліджень «Меридіан» (Львів)
Редакція газети «Вісті Придніпров’я»
Редакція газети «Днепр вечерний»
Телерадіокомпанія «Регіон» (канал D1)
Медіахолдинг «Відкритий»
Інформаційне агентство «МОСТ-Днепр»
Основні напрями діяльності:
- Сприяння розвитку та підвищення якості професійних навичок як працюючих фахівців у галузі соціальних комунікацій та журналістики, так і студентів, зацікавлених в отриманні та підтримці знань у галузі медіа, з метою консолідації медіаініціатив, поширення ідей медіакритики, фактчекінгу, протистояння інформаційними впливам.
- Участь в освітніх та медіа програмах і проектах, у тому числі, у разі наявності програм і можливостей, обмін студентами, аспірантами і викладачами.
- Сприяння в отриманні місць практик у різних компаніях, пов’язаних із журналістикою та медіакомунікаціями в Україні для студентів Університету.
- Організація регіональних, національних та міжнародних заходів на базі Університету (конференції, семінари, тренінги).
- Створення спільноти професійних журналістів, які б на паритетних основах обмінювалися досвідом, обговорювали дискусійні питання професійного спрямування, працювали над удосконаленням професійних навичок та дотриманням високих стандартів журналістики.
- Сприяння розвитку співробітництва у сфері журналістики, медіакомунікацій, вищої освіти і культури, науково-технічного співробітництва, створення платформи для взаємодії у галузі соціальних комунікацій.
- Співпраця з донорськими організаціями з метою залучення грантів та технічної допомоги, залучення студентів до участі у грантових програмах.
Новини про діяльність Центру
Оперативні повідомлення про діяльність Центру та його партнерів, практичні поради, корисні посилання й багато іншого на сторінці та каналі Центру:
Сторінка Центру журналістики та медіакомунікацій у мережі Facebook
https://www.facebook.com/centerjourmediaUMSF
Telegram-канал Центру журналістики та медіакомунікацій
t.me/centerjourmedia_UMSF


23 жовтня 2021 року в Університеті митної справи та фінансів відбулося урочисте відкриття першого в Україні Центру підготовки фахівців Агентства з розшуку та менеджменту активів, де були присутні гості: Дмитро Жоравович - т.в.о. Голови Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) та в.о. Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Володимир Орлов.
Мета створення Центру - сприяти формуванню освітніх та практичних компетенцій майбутніх працівників Агентства з розшуку та менеджменту активів, обмін досвідом та співпраця в правозахисній, науковій та освітній діяльності.
Центр розміщено у головному корпусі університету, де представлено інформацію про алгоритми роботи АРМА та відомі приклади діяльності з розшуку й управління активами.
Основні задачі Центру:
- реалізація інноваційних освітніх заходів провідними фахівцями АРМА (майстер-класи, практичні семінари, відкриті лекції, тренінги тощо)
- проведення конкурсів серед талановитих студентів Університету з метою організації їх подальшого стажування у підрозділах АРМА (у тому числі дистанційно)
- проведення заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації працівників АРМА тощо.
«Упевнений, що роль АРМА в подальшому тільки зростатиме. Невід'ємною складовою такого зростання є підготовка професійних кадрів вже на рівні вищих навчальних закладів. Адже функціонал АРМА досить складний і вимагає фахових знань у різних сферах. Тому вважаю, що інформування студентів про особливості функціонування АРМА та взаємодія з університетом, вкрай важливі», – зазначив керівник АРМА Дмитро Жоравович.
Про Центр
Центр правової освіти (далі – Центр) було створено за ініціативою Головного територіального управління юстиції в Дніпропетровській області та Університету митної справи та фінансів у 2018 році.
Діяльність Центру здійснюється у трьох напрямах: підвищення правової обізнаності населення та надання безплатної первинної правової допомоги, співпраця в межах програм підвищення кваліфікації та наукового співробітництва з ГТУЮ в Дніпропетровській області.
Завданнями Центру є:
1. підвищення рівня правової освіти населення, насамперед учнівської та студентської молоді, соціально незахищених верств населення;
2. забезпечення вільного доступу громадян до джерел правової інформації;
3. вдосконалення системи правової освіти населення;
4. роз’яснення механізмів надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги та безпосереднє надання безоплатної первинної допомоги окремим категоріям громадян;
5. безпосереднє надання безоплатної первинної правової допомоги соціально незахищеним верствам населення;
6. проведення науково-практичних конференцій, семінарів, навчальних та тренінгових програм та курсів.
Юридична клініка
До структури Центру входить Юридична клініка Університету митної справи та фінансів, яка є базою для одержання практичних навичок студентами юридичних спеціальностей Університету. За результатами набору 2021року, в юридичній клініці працює 15 студентів-консультантів.
Юридичну клініку очолює керівник – к.ю.н., доцент, практикуючий адвокат Давлатов Шавкат Бобоєвич.
Чим займаються консультанти юридичної клініки?
Студенти-консультанти юридичної клініки надають правову допомогу соціально вразливим верствам населення; проводять правопросвітницькі заходи; беруть участь у заходах, які організовуються Радою адвокатів Дніпропетровської області, Головним територіальним управлінням юстиції в Дніпропетровській області, Асоціацією юридичних клінік України, іншими закладами вищої освіти та спрямовані на поглиблення знань та вдосконалення практичних навичок; беруть участь у регіональних та всеукраїнських змаганнях з правових дисциплін, судових дебатів та консультування.
Чому можна навчитися у юридичній клініці?
В юридичній клініці студенти-консультанти навчаються:
- етичним основам надання правової допомоги;
- первинному прийому клієнта (створенню комфортної психологічної атмосфери, збиранню первинної інформації, аналізу документів клієнта, виробленню рекомендацій за результатами первинного прийому);
- розробці правової позиції (аналізу фактичних обставин справи клієнта, співвіднесенню їх з нормами законодавства, аналізу судової практики, розробці варіантів вирішення справи);
- підготовці письмових консультацій з правових питань;
- підготовці непроцесуальних документів з правових питань (листів, запитів, скарг, заяв до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій);
- складанню процесуальних документів (позовні заяви, заяви, скарги, клопотання, заперечення, відзиви, апеляційні, касаційні скарги);
- представництву інтересів клієнта в суді та в органах державної влади та місцевого самоврядування;
- супроводженню клієнта на стадії виконання рішення.
Досягнення юридичної клініки та показники роботи
Консультанти юридичної клініки – неодноразові переможці та призери всеукраїнських змагань, зокрема:
- Фестиваль з практичного права «Fin $kills» (2020 рік) - ІІІ місце у номінації «Графічна правопросвіта»
- Турнір з консультування з фінансових питань (2020 рік, м. Ірпінь) - І місце;
- Moot court ІІ Міжрегіонального науково-практичного форуму «Актуальні питання взаємодії суб’єктів, які мають здійснювати заходи з реагування та профілактики на випадки насильства у закладах освіти» (2020 рік, м. Дніпро) - І місце;
- Судове змагання зі спадкового права (2021 р., м. Харків) – І місце.
Конкурс студентських есе «Перехідне правосуддя: механізми переходу від війни до миру - дороговкази для України» - ІІІ місце;
У 2021 році юридичною клінікою було надано понад 85 усних консультацій; складено близько 20 макетів письмових консультацій; складено більше, ніж 70 документів (не процесуальні документи, заяви, клопотання, скарги, позовні заяви, апеляційні та касаційні скарги, запити).
Студентами-консультантами юридичної клініки регулярно здійснюється правопросвітницька робота та робота з підвищення власного рівня знань та навичок, зокрема у 2021 році:
- представником адвокатів Дніпропетровської області у складі Ради Адвокатів України Кривошапкою Антоном Анатолійовичем проведено для студентів-консультантів юридичної клініки та студентів ННІ права та міжнародно-правових відносин відкриту лекцію на тему: «Система органів адвокатського самоврядування. Доступ до професії Адвокат»;
- проведено онлайн-семінар для учнів, студентів, викладачів, закладів освіти Дніпропетровської обл. на тему «Вплив серіалу «Гра в кальмара» на підлітків»;
- консультантів Юридичної клініки УМСФ відібрано до участі у Першій Школі АЮКУ для студентів юридичних клінік України;
- консультанти та керівник Юридичної клініки Давлатов Ш. Б. взяли участь у Осінньому форумі АЮКУ;
- за участі юристів юридичного відділу Університету для студентів-консультантів організовано та проведено курс з 10 навчальних тренінгів «Практичні аспекти роботи юриста: консультування, складання документів, робота з клієнтом»;
- проведено онлайн-семінар для учнів та студентів закладів освіти Дніпропетровської обл. на тему «Відповідальність за порушення громадського порядку у стані наркотичного та алкогольного сп’яніння».
Переможні справи юридичної клініки у 2021 році:
- задоволено Дніпропетровським окружним адміністративним судом адміністративного позову учасника ООС про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії на суму близько 115 тис. грн.
- задоволено Дніпропетровським окружним адміністративним судом адміністративного позову учасника ООС про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії на суму близько 12 тис. грн
- задоволено Жовтневим районним судом адміністративного позову співробітника Університету митної справи та фінансів про захист прав споживачів на суму близько 57 тис. грн.
Центр розвитку туризму та гостинності Університету митної справи та фінансів створено 21 березня 2019 року за підтримки Департаменту економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Провідна мета роботи Центру: інформаційна, правова, організаційна підтримка туристичного та готельно-ресторанного бізнесу.
Директор Центру розвитку туризму та гостинності – Сайгак Єлизавета Леонідівна, розробник турів туристичного оператора «Аккорд-тур», викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи.
Координатори програм Центру від кафедри туризму та готельно-ресторанної справи – професор кафедри Корнєєв М.В., доцент кафедри Кучер М.М., доцент кафедри Бойко З.В., доцент кафедри Горб К.М., доцент кафедри Горожанкіна Н.А., доцент кафедри Сабіров О.В., професор кафедри Погребняк А.В., професор кафедри Лихолат О.А., доцент кафедри Разінькова М.Ю.; доцент кафедри Вишнікіна О.В., доцент кафедри Язіна В.А.
Положення про Центр розвитку туризму та гостинності
Звіт роботи Центру розвитку туризму та гостинності за 2019 рік
Звіт роботи Центру розвитку туризму та гостинності за 2020 рік
План роботи Центру розвитку туризму та гостинності на 2021 рік
Діяльність Центру здійснюється у таких напрямах:
- просування туризму та готельно-ресторанного бізнесу як засобу економічного розвитку;
- орієнтація на потреби бізнесу в розвитку;
- налагодження взаємозв’язків між органами публічної влади, науковою та бізнес-спільнотою у забезпеченні економічного зростання, надання широкого спектру послуг підтримки розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу;
- формування громадської думки про туризм та гостинність;
- організація регіональних, національних та міжнародних заходів на базі Університету (конференції, семінари, тренінги);
- забезпечення співпраці з підприємствами сфери туризму в Україні та зарубіжних країнах масового туризму з метою проведення практики і стажування, отримання досвіду роботи в реальних професійних умовах;
- встановлення партнерських відносин з закладами вищої освіти, що готують фахівців для сфери туризму, організація освітніх турів,
- встановлення партнерських відносин із підприємствами сфери туризму та гостинності, організація виїзних занять, захисту проєктів, практичної підготовки з подальшим працевлаштуванням.
Партнерами Центру розвитку туризму та гостинності є:
- Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації (укладено меморандум);
- Комунальне підприємство «Агентство Розвитку Дніпра» Дніпровської міської ради;
- Комунальне підприємство «Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти «Освіторіум» Дніпровської обласної ради»;
- Туристичний інформаційний центр, м. Дніпро;
- Туристичний оператор «Аккорд-тур»;
- Туристичний центр «Риба Андрій»;
- Туристичний оператор «Золоті подорожі»;
- Туристичний оператор «Клуб Мандрівників»;
- Туристичний оператор «ДанаТревел»;
- ТОВ Агенція «Ай Тревел»;
- Туристичний оператор ТОВ «Тревел Деск»;
- ТОВ «Турфірма «Синдбад»;
- Туристичний оператор «Oldi Travel»;
- Туристичний оператор «Anex tour»;
- Туристична фірма «Route Up»;
- Ініціативні туроператори;
- Туристичні агентства;
- Готельно-розважальні комплекси «Лавина», «Остров Рівер Клаб», «Good Zone», «Козацький хутір Галушківка» тощо.
Центром організовано навчальний курс «Супроводжуючий туристичних груп». До викладання залучені фахівці туроператора «Аккорд-тур» та туристичного центру «Риба Андрій».
Програма навчального курсу «Супроводжуючий туристичних груп»
При бажанні долучитись до навчання на курсі – звертатись до директора Центру.
Сторінка Центру розвитку туризму та гостинності у мережі Facebook:
За новинами Центру можна слідкувати за хештегом #tourismUMSF
Контакти: Сайгак Єлизавета Леонідівна,
м. Дніпро, вул. В. Вернадського 2/4, н.к. № 1, каб. № 143;
тел. (056) 756-05-60, (095)498-76-59, (096) 887-53-08
saigakelizaveta@umsf.dp.ua, elizaveta.saihak@gmail.com