1 грудня 2021 відбулася відкрита онлайн-лекція «Інклюзивна освіта в Україні: проблеми і розв’язки», спікером якої була державний експерт з питань позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України Ольга Набоченко.
Студенти і викладачі кафедри психології взяли участь у відкритій лекції, завдяки чому дізналися про нововведення у галузі інклюзивної освіти та нормативні документи, які запрацюють вже з 1 січня 2022 року. На прикладі аналізу практичних ситуацій експерт окреслила типові проблеми у реалізації існуючих 4-х рівнів підтримки дитини, показала шляхи їхнього роз’язання, описала механізми отримання підтримки, алгоритм дій батьків. Студентам було корисно дізнатися про введення «категорій труднощів у навчанні», зрозуміти сенс введення 1-го рівня підтримки дитини (додаткового до існуючих 4-рівнів підтримки), що зарекомендували себе в міжнародній практиці інклюзивної освіти в Фінляндії, Чехії та США. Для майбутніх психологів було корисним дізнатися про заплановані зміни до існуючих законодавчіх актів, про організацію інклюзивної освіти в закладах фахової передвищої освіти, про очікуваний «Закон про раннє втручання». Студенти задавали експерту багато запитань, що стосувалися практичних аспектів реалізації інклюзивної освіти та отримали докладні відповіді на них.