1 грудня фіналом вивчення дисципліни «Журналістський фах» (модуль «Теле-радіо виробництво») став пітчінг власних проєктів, які впродовж семестру розробляли студенти 2 курсу ОП «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю». Разом зі студентами на пітчінг проєктів була запрошена програмна директорка ТОВ ТРО «Маріупольське телебачення» - Анжела Товстун.
Особливою вимогою було завдання створити аудіовізуальний продукт, але врахувати сучасні тренди, можливості конвергенції, просування в мережі та журналістську діяльність. Серед проєктів були представлені теми, що стосуються психологічних питань, соціальної адаптації, гендерних питань, статевого виховання підлітків, здорового способу життя, екологічних проблем. Серед проєктів були презентовані як новітні тренди – аудіовізуальний контент для TikTok, прямі трансляції у Twitch, так і журналістські розслідування, цикл інтерв’ю, яке може бути представлено у новому вигляді. Серед проєктів також були ігрові шоу та рекламні ролики.
Під час пітчінгу були корисні і поради від стейкґолдера, яка звертала увагу на особливості сприйняття аудіовізуального контенту, тривалість проєктів, питання сценарної розробки та формування «зацікавленості» у глядача. У цілому програмна директорка Анжела Товстун позитивно оцінила представлені проєкти, відмітивши, що вони можуть мати реальне втілення на сучасному телеканалі.