У сучасних умовах, одним із основних завдань маркетологів є побудова сервісної стратегії, принципів клієнтоорієнтованості, підвищення лояльності клієнтів, адже нині компанії конкурують не так власною продукцією, як своїми моделями управління взаємовідносинами з клієнтами. Дуже цікава лекція! Дякуємо!
View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/1997-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96#sigProId274a47c7f9
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/1997-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96#sigProId274a47c7f9