Навчальний семестр підходить до свого завершення, тому час підбивати підсумки. Цього листопада нашим партнером – міжнародною ІТ-компанією ZONE3000 було проведено серію з освітніх заходів.
Олег Опришко (Admin Recruiter & Event Manager ZONE3000) провів 5 лекцій для наших студентів з різних спеціальностей. Головні теми, які ми обговорювали:
- Перша робота та працевлаштування в ІТ.
- Важливість софт-скілів для особистого та професійного розвитку.
- Work-life balance.
Тепер ми точно знаємо, як успішно розпочати карʼєрний шлях, як зі старту брати ініціативу та розвиватися в професії. Такі зустрічі з роботодавцем допомагають з перших вуст отримати знання, які відразу можна застосовувати в житті, а також дізнатися лайфхаки й інсайди із залаштунок компаній.
До речі, зараз ZONE3000 запрошує молодих фахівців на позицію Customer Support Specialist. Більше про вакансію:
- єдина вимога – англійська рівня Intermediate чи вище;
- дохід від $450;
- всьому необхідному навчать на тренінгу (який компанія також оплачує);
- робота віддалена та позмінна, а тому можна поєднувати роботу і навчання;
- безоплатні курси англійської;
- приємні пропозиції та знижки від партнерів (наприклад, Rozetka, MakeUp, Цитрус, Jysk тощо).
Щоб спробувати себе на позицію Customer Support Specialist, пишіть в Telegram @ZONE3000_kh чи одразу залишайте контакти у формі https://bit.ly/3T369he і з вами зв’яжеться рекрутер.
Дякуємо ІТ-компанії ZONE3000 за цікаві та інформативні вебінари, які допомагають студентам отримати відповіді на актуальні й хвилюючі їх питання, і сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!