На цьому тижні Центр ка’єри УМСФ для студентів університету організував справжній інтенсив вебінарів від багаторічного партнера - ІТ-компанії ZONE3000.
Найактивнішими його учасниками стали студенти факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин.
Спікер Олег Опришко (Admin Recruiter & Event Manager ZONE3000) провів лекції на актуальні теми сьогодення:
☑️ «Серфінг життя» - все про work-life баланс, а також вміння поєднувати карʼєру та навчання;
☑️ «Мистецтво фідбеків» - про важливу навичку, яка полягає у вмінні екологічно надавати й отримувати зворотній звʼязок;
☑️ «Через soft skills до успіху» - про те, як особистісні якості людини можуть допомогти не лише на професійному шляху, а й у приватному житті.
То ж, у рамках цих онлайн-зустрічей, студенти збагатилися корисними порадами і лайфхаками, які точно стануть у пригоді під час пошуку першого місця роботи та початку професійної кар’єри.
Також є важливим те, що всі ці знання можна застосувати на практиці вже зараз, адже у ZONE3000 відкрита цікава вакансія Customer Support Specialist. Це ідеальний варіант для початку карʼєри, адже все, що необхідно – володіння англійською. Досвід роботи або спеціалізовані навички не потрібні!
Більше про позицію:
👉 Дохід від $450.
👉 Всьому необхідному навчать на тренінгу (який компанія також оплачує).
👉 Робота віддалена та позмінна, а тому можна поєднувати роботу та навчання.
👉 Безоплатні курси англійської.
👉 Приємні пропозиції та знижки від партнерів (Rozetka, MakeUp, Цитрус, Jysk тощо).
Щоб спробувати себе на позицію Customer Support Specialist, пишіть в Telegram @ZONE3000_kh чи одразу залишайте контакти у формі https://bit.ly/3T369he.
Дякуємо спікеру за цікаві та інформативні вебінари, які допомагають студентам отримати відповіді на актуальні й хвилюючі їх питання. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю з ІТ-компаієюї ZONE3000!
http://umsf.dp.ua/blog?start=528#sigProIdbefde68be0