СТУДЕНТИ КАФЕДРИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА МИТНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ РОЗПОЧАЛИ ПРАКТИКУ!

Студенти 3-го та 4-го курсів бакалаврату спеціальності 281 «Публічне управління та митне адміністрування» розпочали проходження практики, що проводиться за участю партнерів кафедри – громадської організації «Інститут громадської експертизи» (генеральний директор Олексій Літвінов).

Основна мета практики – вивчення міжнародного досвіду діяльності громадських організацій (включно з неурядовими аналітичними центрами), їх впливу на органи публічної влади, ухвалення рішень і реалізацію проєктів.

Команди студентів працюють над такими напрямами дослідження:

  • Команда 1 – аналіз досвіду діяльності громадських організацій в США.
  • Команда 2 – дослідження практик громадських організацій ЄС і Великої Британії.
  • Команда 3 – вивчення досвіду діяльності громадських організацій України та пострадянських країн Центрально-Східної Європи.
  • Команда 4 – дослідження внеску громадських організацій у розвиток академічного середовища.

Результати практики включатимуть:

  1. Аналіз ключових понять та нормативно-правових засад діяльності громадських організацій у вибраних країнах.
  2. Дослідження практичної діяльності громадських організацій через аналітичні звіти, заходи, круглі столи та інші продукти їхньої діяльності.
  3. Презентацію результатів досліджень і рекомендацій для України, яка відбудеться 12 лютого 2025 року у форматі відкритого захисту.

Ця практика є чудовою можливістю для студентів поглибити знання, підготувати матеріали для дипломних робіт, оприлюднити результати наукових досліджень на конференціях УМСФ та отримати практичний досвід роботи з громадськими організаціями.

Бажаємо студентам успіхів у дослідженнях та реалізації всіх завдань!

Дякуємо нашим партнерам ГО «Інститут громадської експертизи» за довіру та активну участь в проектах кафедри!

Разом до нових наукових і практичних досягнень!

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=312#sigProId1d04cc9154

ЗАВЕРШЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ

Перша навчальна практика у здобувачів другого курсу освітньо-професійної програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю»  завершилася. Перші самостійні інтерв'ю, які побачили тисячі людей, перші ефіри і публікації, які обговорюватимуть уже не тільки колеги та викладачі, а зовсім незнайомі люди. Перші творчі суперечки з редакторами і перші компліменти від досвідчених медійників.

Щиро дякуємо всім нашим колегам, які надали у цей непростий час можливість провести першу навчальну - журналістську - практику. Дякуємо за професійні поради і вимогливість, приязність до наших студентів і творчу атмосферу!

НАВЧАННЯ В ЛАТВІЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ D9 МІЖНАРОДНЕ ПРАВО

Кафедра міжнародного права вітає здобувачів вищої освіти 1, 2 та 3 курсів спеціальності «Міжнародне право» ННІ права та міжнародно-правових відносин з отриманням сертифікатів про успішне завершення онлайн-інтенсивних модулів з європейських студій англійською мовою на базі факультету політології Латвійського університету. Всі учасники навчання, що отримали сертифікати за результатами навчання, можуть розраховувати на зарахування отриманих кредитів ECTS, відповідно до вимог Положення про академічну мобільність УМСФ.

Кафедра міжнародного права висловлює щиру подяку організаторам заходу – факультету політичних наук Латвійського університету та викладачам, які забезпечили високий рівень проведення навчальних модулів. Особлива вдячність за підтримку учасників із України, а також за створення програми, що сприяє розвитку професійних навичок і посиленню європейської інтеграції.

Кафедра міжнародного права ННІ права та міжнародно-правових відносин УМСФ запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти обирати для навчання у 2025 році Освітню програму «Міжнародне право» та спеціальність D9 «Міжнародне право».

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48)

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=312#sigProId62af504684

Академія молодіжної дипломатії від ГО «United Youth»

Мрієте бути «on the same page» із молоддю з усього світу? Представляти Україну на міжнародній арені та долучатися до глобальних молодіжних ініціатив? Тоді ця можливість саме для вас!

АМД – це унікальна освітня програма для активної молоді віком від 16 до 24 років, яка цікавиться міжнародними відносинами та прагне розвиватися у сфері молодіжного співробітництва.

Що ви отримаєте:

- дізнаєтесь, що таке молодіжна дипломатія та перспективи розвитку цієї сфери;

- опануєте практичні навички міжнародної комунікації з молоддю;

- розширите коло контактів серед однодумців і професіоналів.

Формат: онлайн-навчання двічі на тиждень протягом місяця.

Учасники Академії отримають сертифікати, а троє найактивніших - можливість пройти стажування в ГО «United Youth».

Дедлайн: 9 лютого 2025 р.

Аплікаційна форма: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffp2fihHw4VGK-4ER4Gak0KImgrY3eTjptHBC--HR1gnYsYw/viewform  

Проєкт реалізується за підтримки ініціативи «Посли європейської молоді» в Україні. Інформаційними партнерами є Українська асоціація студентів та Рада студентів Інституту міжнародних відносин.

Зустріч з IT Recruiter at Avenga

Викладачі та студенти груп ІПЗ23-1 та К21-1 кафедри Комп’ютерних наук та інженерії програмного забезпечення прийняли участь в он-лайн заході «Консультація від ІТ-рекрутера!». На зустрічі Ярина Янчинська, Recruiter at Avenga , поділилася безцінними порадами про створення сильного CV, акцентувала на що звертають увагу роботодавці та які нюанси оцінюють у сфері ІТ, розповіла про найпоширеніші помилки при створенні CV, підкреслила ключові аспекти, на які звертаються увагу роботодавці, та проілюструвала всі приклади з власної практики.

 Учасники отримали практичні приклади та корисні сайти для успішного старту в ІТ.

На зустрічі обговорювались такі питання як:

-       які елементи CV найбільш важливі для ІТ-галузі,

-       як презентувати свої навички навіть,

-       як виділитися серед інших, коли досвіду ще мало,

-       на що звертають увагу HR у різних сферах ІТ.

 Під час зустрічі була можливість вступити в обговорення, студенти активно ставили запитання та отримували персоналізовані поради.

Такі зустрічі – важливий крок до побудови успішної кар’єри в ІТ.

Велика подяка Kharkiv IT Cluster та пані Ярині за можливість отримати цінні знання щодо перших кроків в сфері ІТ і дякуємо всім учасникам за активність  та прагнення до розвитку! 

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=312#sigProIdb532753f83

В УНІВЕРСИТЕТІ ВІДБУВСЯ ДЕНЬ АБІТУРІЄНТА!

Сьогодні, 25 січня, в УМСФ відбувся День абітурієнта.

Ми були раді вітати в стінах Університету численних старшокласників та їх батьків, які вже сьогодні роблять перші кроки до свого майбутнього.

З привітальним словом виступив ректор університету Дмитро Бочаров, який розповів про навчання в Університеті та важливі аспекти при виборі спеціальності. Спікером заходу була відповідальний секретар приймальної комісії Вікторія Тараненко, яка розповіла учасникам заходу про особливості вступу та надала вичерпні відповіді на численні запитання старшокласників та батьків.

Про студентське життя, про те як провести студентські роки так, щоб спогади залишилися на усе життя розповів Ярослав Саломатін – голова студентського парламенту університету. 

Детальну інформацію про переваги кожної з освітніх програм розповіли декани факультетів та допомогли учасникам заходу дізнатися про якісну вищу освіту в УМСФ.

Навіть повітряна тривога не завадила проведенню нашого заходу. Всі учасники заходу спустилися в укриття де продовжили захід у безпечних умовах.

Дякуємо всім, хто завітав до нас!

Більш фото дивись тут.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=312#sigProId6d96a5c4df

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток