В УМСФ ВИДАНО НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «МАРКЕТИНГ У МИТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ»

З метою якісної підготовки здобувачів вищої освіти опубліковано навчальний посібник: Хурдей В.Д., Даценко В.В., Міщенко Д.А., Семенова Л.Ю. Маркетинг у митній діяльності: навч. посіб. Дніпро:  УМСФ. 2024. 205 с.

Даний навчальний посібник спрямований на методичне забезпечення вивчення обов’язкової освітньої компоненти професійного спрямування «Маркетинг у митній діяльності» здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та «Маркетинг ЗЕД та взаємодії у митному середовищі» здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»; урізноманітнення форм роботи здобувачів вищої освіти у цьому напрямі.

Щиро дякуємо рецензентам:

БІЛОВОДСЬКІЙ Олені Анатоліївні, доктору економічних наук, професору, професору кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

БАГОРЦІ Марії Олександрівні, доктору економічних наук, професору, завідувачу кафедри маркетингу Дніпровського державного аграрно-економічного університету.

Дякуємо нашим вельмишановним стейкхолдерам за слушні зауваження та пропозиції, які були враховані авторським колективом:

БЕРЕЖНЮКУ Івану Григоровичу - доктор економічних наук, професор, радник митної служби І рангу, начальник Житомирської митниці.

ЛИСЕНКУ В’ячеславу Вікторовичу - Український підприємець, громадський діяч, співвласник «Meest China».