БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА СПЕЦІАЛЬНОСТІ 293 «МІЖНАРОДНЕ ПРАВО»

Можливості здобуття студентами спеціальності 293 «Міжнародне право» знань, умінь і навичок за допомогою заходів неформальної освіти дозволяють забезпечити безперервність освітнього процесу і під час канікул. Одним із прикладів такої діяльності є успішне завершення студенткою 4 курсу А. Ордюновою двотижневого онлайн курсу від ЮНЕСКО і Міжнародної асоціації прокурорів на тему «Розслідування та судове переслідування злочинів проти журналістів, сприяння свободі слова». Викладачами курсу були колишні прокурори й міжнародні експерти з питань свободи вираження поглядів, а також запрошені спікери високого рівня, такі як колишній суддя Міжнародного кримінального суду, представник Управління Верховного комісара з прав людини тощо. Ще одним прикладом успішного завершення навчання в рамках неформальної освіти під час канікул є участь студентів різних курсів спеціальності 293 «Міжнародне право» в Другій зимовій онлайн-школі з навчального курсу «Україна на шляху до євроатлантичної спільноти». Під час проведення заходу його учасники мали можливість прослухати та обговорити доповіді фахівців в галузі міжнародного права, міжнародних відносин, дипломатичної діяльності та міжнародної безпеки з різних тем євроатлантичної інтеграції України. 

 

Кафедра міжнародного права Університету митної справи та фінансів запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти 2023 року обирати для навчання спеціальність 293 «Міжнародне право».  

 

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48)

 

ПОЛОЖЕННЯ про конкурс учнівських та студентських есе «Я ОБИРАЮ СУЧАСНУ ЕКОНОМІЧНУ ОСВІТУ»

Конкурс учнівських та студентських есе «Я ОБИРАЮ СУЧАСНУ ЕКОНОМІЧНУ ОСВІТУ», направлений на підвищення зацікавленості молоді до свідомого й обґрунтованого вибору та опанування економічної освіти, поширення та популяризації інформації про сучасну освіту, пошук і підтримку обдарованої учнівської та студентської молоді.

 

  1. Загальні положення.

1.1. Дане Положення регулює етапи конкурсу учнівських та студентських есе
«Я обираю сучасну економічну освіту» (далі – Конкурс).

1.2. Конкурс проводиться з метою свідомого й обґрунтованого вибору економічної освіти, поширення та популяризації інформації про сучасну освіту, пошуку і підтримки обдарованої учнівської та студентської молоді. 

1.3. Конкурс проводить кафедра економіки та соціально-трудових відносин Університету митної справи та фінансів:

https://www.facebook.com/groups/1170396496454925/permalink/2141466682681230/

https://www.instagram.com/econom_umsf.dp/

 

  1. Терміни проведення Конкурсу

2.1. Конкурс проводиться у березні – квітні 2023 року.

2.2. Початок прийому робіт – 01 березня 2023 року, закінчення прийому – 01 травня 2023 року, визначення та оголошення переможців – до 10 травня 2023 року.

 

  1. Порядок проведення конкурсу

3.1. Конкурс проводиться в 3 етапи:

  • Перший етап – Журі перевіряє роботи на відповідність зазначеним в Положенні вимогам; 
  • Другий етап –Журі визначає найкращі есе, які допускаються до фіналу Конкурсу (Лауреати Конкурсу);
  •  Третій етап – серед есе, які були допущені у фінал, Журі визначає переможців Конкурсу (відповідно І, ІІ та ІІІ місця).

 

  1. Учасники Конкурсу

4.1. До участі в Конкурсі запрошуються учні 9, 10, 11 класівзагальноосвітніх навчальних закладівта студенти закладів вищої освіти.

4.2. Участь у Конкурсі є безкоштовною та здійснюється на добровільних засадах.

 

  1. Умови проведення Конкурсу.

5.1. У Конкурсі беруть участь роботи, виконані українською мовою в електронному форматі. 

5.2. Не допускаються до участі в Конкурсі роботи, які:

  • не відповідають вимогам Конкурсу;
  • пропагують та містять мову ворожнечі, відверту або приховану рекламу товарів, послуг або організацій;
  • є плагіатом (запозичені у роботах інших авторів);
  • подані після завершення терміну прийому робіт на конкурс.

5.3. Подані на Конкурс есе не рецензуються.

5.4. Рішення про реєстрацію есе для участі в конкурсі приймає Журі. 

5.5. Всі учасники інформуються про отримання есе на Конкурс та його реєстрацію. 

 

  1. Журі Конкурсу

6.1. Для організації та проведення Конкурсу кафедра економіки та соціально-трудових відносин створює Журі Конкурсу, затверджує його кількісний та персональний склад. 

6.2. Журі повноважне приймати рішення з усіх питань, що виникають у зв’язку з організацією та проведенням Конкурсу. 

6.3. Журі конкурсу оцінює роботи учнів та студентів і визначає переможців.

6.4. У своїй роботі Журі керується цим Положенням.

 

  1. Вимоги до есе

7.1. Есе повинно мати наступні складові: Назву; Прізвище та ім’я автора есе; Навчальний заклад, клас, академічна групаавтора есе. Структура тексту есе: вступ, основна частина, висновок (дивись Додаток №1).

7.2. Есе повинні бути виконані у текстовому редакторі Word. Вимоги до форматування тексту є наступними:

  • міжрядковий інтервал - 1,5 інтервали
  • шрифт Times New Roman
  • 14 кегль  
  • поля: зверху – 1,5, знизу – 2, зліва – 2,5, справа – 1,5
  • нумерація сторінок – знизу, по центру
  • колір шрифту – чорний
  • не допускається використання рамок та інших кольорових вставок.

7.3. Розмір есе не повинен бути більше 2 сторінок формату А4.

7.4. Автор подає інформацію про себе у вигляді реєстраційної анкети: прізвище, ім'я, по батькові (повністю), місце навчання, повна адреса закладу, контактні телефони, адреса електронної пошти (дивись Додаток №2). Реєстраційна анкета та есе надсилаються на адресу конкурсуe-mail: umsf.kafuprperson@gmail.com (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) в електронній формі, окремими файлами. Назва файлу анкети – прізвище та ініціали імені учасника і слово «анкета» латинськими літерами, (наприклад: IvanenkoM_Anketa.doc). Назва файлу есе – прізвище та ініціали імені учасника і слово «есе» латинськими літерами(наприклад: IvanenkoM_Essay.doc).Пробіл у назві файлу замінюється нижнім підкреслюванням.



  1. Оцінка робіт та визначення переможців Конкурсу

8.1. Оцінку есе та визначення переможців проводить Журі. 

8.2. Журі забезпечує анонімне оцінювання есе через кодування робіт. Кожна закодована робота оцінюється всіма членами Журі. Кожен з членів Журі оцінює роботу шляхом виставлення балів за кожним із критеріїв. Кожному критерію присвоюється певна максимальна кількість балів. Загальна максимальна кількість балів за всіма критеріями становить 200 балів.

  1. Критерії оцінювання робіт:

 

ВСТУП

  • Інформація про здобутки учня, студента – 10 балів;

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

  • Визначеність мотиваційної сфери учня, студента щодо майбутньої професії, наявність інформації щодо професійного самовизначення,здатності до самореалізації у професії, бачення себе у перспективі якуспішного, конкурентоспроможного фахівця – 30 балів;
  • Наведення доречного прикладу(дів) із власного життя або подій з історії чи суспільно-політичного життя, що спонукали учня, студента до обрання спеціальності;обґрунтованість ідей, позицій, фактів, реалій, ситуацій; демонстрація особистісно значущих висновків щодо процесу професійного становлення – 30 балів;
  • Формулювання роздумів про бачення себе у майбутній професії, орієнтація на перспективи розвитку та власного кар’єрного зростання – 30 балів;
  • Наявність логічності, цілісності, послідовності та несуперечливості у викладенні думок –30 балів.

 

ВИСНОВКИ

  • Формулювання аргументованих та обґрунтованих висновків – 20 балів;
  • Відповідність змісту есе меті та умовам Конкурсу – 20 балів;
  • Креативність та оригінальність стилю – 10 балів;

 

МОВНЕ ОФОРМЛЕННЯ

  • Мовне оформлення (орфографія і пунктуація, лексика, граматика та стилістика) – 20 балів.

 

  1. Результати Конкурсу є остаточними та не підлягають оскарженню. 

 

  1. Нагородження учасників Конкурсу.

9.1. Всі учасники, роботи яких пройшли відбірковий етап та стали Лауреатами Конкурсу, нагороджуються Дипломами лауреатів Конкурсу.

9.2. Учасники, які зайняли призові місця, нагороджуються Дипломами І, ІІ та ІІІ ступеня і цінними подарунками.

9.3. Есе Лауреатів та Переможців Конкурсу можуть бути розміщені на сайті Університету митної справи та фінансів на сторінці кафедри економіки та соціально-трудових відносин та інших зацікавлених організацій.

9.5. Нагородження переможців відбувається публічно: у форматі offline – за умови дотримання максимально безпечних умов для всіх учасників заходу в умовах воєнного стану online – у форматі Zoomконференції (програми для організації відеоконференцій), за участі Журі Конкурсу та може висвітлюватися у ЗМІ.

 

  1. Авторські права та право на захист персональних даних

10.1. Всі права на роботу залишаються за автором. Подання роботи на Конкурс автоматично означає згоду з Правилами Конкурсу і дозвіл розміщувати її в друкованих та електронних ЗМІ, включати до збірників та поширювати в будь-який інший доступний їм спосіб разом із фотографіями учасників Конкурсу або без них.

10.2. Подаючи роботу на конкурс, учасник гарантує дотримання законодавства України про інтелектуальну власність.

10.3. Надсилаючи есе та персональні дані на Конкурс учасники Конкурсу, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-УІ, надають згоду на збір та обробку особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних даних Конкурсу з метою проведення Конкурсу.

 

  1. Фінансування конкурсу

11.1. Фінансування Конкурсу здійснюється з джерел, не заборонених законодавством.

11.2. Призовий фонд Конкурсу формується за рахунок коштів кафедри та спонсорів конкурсу.

 

  1. Прикінцеві положення.

12.1.Кафедра економіки та соціально-трудових відносин залишає за собою право вносити зміни в Положення Конкурсу.





Додаток №1

Назва есе

Прізвище та ім’я автора 

Навчальний заклад, клас або група автора 

 

ВСТУП

Текст есе….

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Текст есе….

ВИСНОВКИ

Текст есе….




Додаток №2

 

Реєстраційна анкета

учасника конкурсу учнівських та студентських есе

«Я ОБИРАЮ СУЧАСНУ ЕКОНОМІЧНУ ОСВІТУ» 

(надсилається окремим файлом)

 

Назва есе

 

Прізвище, ім'я, по батькові (повністю) автора

 

Місце навчання (назва закладу, клас, група)

 

Місце проживання: 

 
  • вулиця та номер будинку
 
  • населений пункт (місто, смт., село)
 
  • область (якщо потрібно – район)
 
  • індекс
 

Контактний телефон автора 

 

Адреса електронної пошти автора

 

Прізвище, ім'я, по батькові (повністю) наукового керівника автора есе (вчителя, викладача)

 

Контактний телефон наукового керівника 

(за наявності)

 

 

СТАНДАРТИ ВСЕСВІТНЬОЇ МИТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МІЖНАРОДНОЇ МЕРЕЖІ МИТНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МІЖНАРОДНЕ ПРАВО»

З метою ознайомлення та врахування в освітньому процесі на спеціальності 293 «Міжнародне право» актуальних стандартів підготовки фахівців в галузі митної справи Всесвітньої митної організації та Міжнародної мережі митних університетів, завідувач кафедри міжнародного права Сергій Перепьолкін взяв онлайн участь з 22-24 лютого 2023 року в роботі 14-ї сесії Комітету ВМО з нарощування потенціалу, а з 27-28 лютого 2023 року в роботі 22-ї сесії Підкомітету ВМО з питань доброчесності, що проходили у штаб-квартирі ВМО. Під час роботи сесій їх учасники обговорили актуальні проблеми дистанційної та змішаної форм освітнього процесу, можливого використання технологій віртуальної реальності та тренінгів для підготовки та перепідготовки працівників митних органів, а також важливості забезпечення їх навчання в спеціалізованих магістратурах. Значну увагу було приділено обговоренню питань управління людськими ресурсами, створення безпечних і комфортних умов праці, піклування про членів сімей працівників митних органів, доброчесності в митній службі, взаємодії із зовнішніми органами контролю.

 

Кафедра міжнародного права Університету митної справи та фінансів висловлює вдячність Всесвітній митній організації за надану можливість та запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти 2023 року обирати для навчання спеціальність 293 «Міжнародне право».  

 

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

ШАНОВНІ АБІТУРІЄНТИ!

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВАС!!!

ІДЕАЛЬНИЙ ВНЗ ДЕ ГОТУЮТЬ ЮРИСТІВ – МРІЯ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ?

 

Кожен випускник після школи мріє потрапити до ідеального універу. Місце, де буде цікаво навчатись, весело проводити час, зустрінеш купу друзів, розкриєш свій потенціал, а потім хоп! – і ти вже кваліфікований професіонал, адже зміг класно реалізувати себе. І всі розуміють – для того, аби це все стало реальним, треба обрати «той самий» університет. 

 

І саме тому 5.5 років тому я обрала УМСФ. Для мене особисто він став «тим самим». 

 

Тут ви знайдете різні гуртки для розкриття своїх творчих талантів, чудове студентське самоврядування, навіть власний тренажерний зал в університеті є, тож і покращити свою фізичну форму завжди можна. А найголовніше – викладачі.

 

В школі вчителі неодноразово повторюють, що «от в університеті за вами бігати ніхто не буде!». І, знаєте, вони праві. В університеті до вас ставляться, як до дорослої, рівної людини. Викладачі підбирають індивідуальний підхід до кожного студента, вони не бігають за вами з проханнями здати ту чи іншу роботу (а найчастіше, як показує практика, це студенти бігають за викладачем і просять прийняти завдання). 

 

Викладачі в Університеті митної справи та фінансів – фахівці своєї справи. Вони цікаво розповідають матеріал на лекціях, дають, інколи незвичні, практичні завдання, завжди раді відповісти на будь-яке питання студентів. Вони завжди направлять вас в «потрібне русло», допоможуть підібрати захоплюючу тему для курсової роботи чи тез наукових конференцій. 

 

Ніхто не каже, що навчання буде легким. Доведеться багато вчити, писати процесуальні документи, інколи переглядати фільми, інколи – ходити до різних державних структур (суд, прокуратура, податкова, тощо). Але всі старання в результаті дадуть свої результати і ви станете професіоналами своєї справи. Головне – це ваше бажання. 

 

ТОЖ, ДОРОГІ АБІТУРІЄНТИ! Якщо ви хочете здобути якісну юридичну освіту, отримати знання та навички від професійних викладачів - вступайте до Університету митної справи та фінансів на спеціальність «Право». Це будуть найкращі роки вашого навчання. 

 

Але пам’ятайте! Реалізувати себе просто так не вийде – для цього треба щось робити. І перший крок – це якісна освіта. Така, яку дає УМСФ. 

 

УСПІХІВ!

Бровкіна Маріявипускниця магістратури Університету митної справи та фінансів, спеціальність «Право», 2023р.

 

ХОЧЕШЬ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ!

Instagram: @law.umsf

Telegram: law_umsf           

Фейсбук:https://www.facebook.com/KafedraPublicAndPrivateLaw/

 

Наша адреса:

м. Дніпро, Крутогірний узвіз, 8, навчальний корпус №3

кім. 502-504

 

Розпочато попередню реєстрацію для вступу до Наукового ліцею міжнародних відносин Університету митної справи та фінансів у 2023 році!

Шановні вступники та батьки! Для вступу до в.с.п. “Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ — ІІІ ступенів” Університету митної справи та фінансів у 2023 році необхідно заповнити форму попередньої реєстрації за посиланням: http://surl.li/ewgir

До ліцею приймаються учні у 8, 9, 10 та 11 класи на три профілі навчання: “Міжнародні відносини” (вивчення іноземних мов: англійська, німецька, польська, французька, корейська), “Міжнародна економіка” (вивчення математики, економіки, фінансової грамотності, самоменеджменту), “Міжнародне право” (вивчення історії, правознавства, міжнародного гуманітарного права). Вступні іспити розпочнуться у червні 2023 року в режимі онлайн. Для отримання детальної інформації про ліцей доєднуйтеся до групи у Фейсбук https://www.facebook.com/groups/940695379844130/permalink/1277589172821414 та переходьте на офіційний сайт закладу https://naukliceum.blogspot.com/p/blog-page_74.html

 Контактна особа для надання інформації щодо вступу: Анна, тел. 0634938247

Освіта для небайдужих! Запрошуємо на навчання за спеціальністю 232 «Соціальне забезпечення»

Соціальне забезпечення - освітня програма про те, як створюється добробут на рівні людини, підприємства та держави в цілому. Це про уникнення соціальних ризиків та використання всіх можливостей для покращення життя людини. Ми вчимо втілювати у життя принципи соціальної економіки.

Фахівець з соціального забезпечення здатний:

1) організовувати роботу в установах галузей соціальної сфери;

2) впроваджувати сучасні маркетингові та PR-технології в соціальній роботі;

3) здійснювати діяльність у сфері державного управління соціальним забезпеченням та соціальною безпекою в Україні;

4) здійснювати аналіз стану розвитку галузей соціальної сфери;

5) розробляти проекти різноманітних програм соціального обслуговування;

6) працювати з професійним інформаційним ресурсом;

7) укладати угоди із зарубіжними партнерами і забезпечувати їх реалізацію у сфері волонтерської діяльності та краудфандингу.

Ким може працювати бакалавр з соціального забезпечення?

          Соціальний підприємець

          Фахівець з соціального іміджу компанії

          Фахівець з управління соціальними проектами

          Державний службовець у соціальній сфері

Наші випускники не потребують додаткового навчання, бо детально знають всі внутрішні процеси на місцях працевлаштування! Офіційне працевлаштування під час проходження практики – за бажанням здобувача вищої освіти.

Дисципліни для формування професійних компетенцій:

  • Економічна теорія соціального розвитку
  • Економіка домогосподарства
  • Вступ до спеціальності
  • Економічні основи соціального забезпечення
  • Соціальний капітал
  • Статистика соціального забезпечення
  • Світові соціально-економічні тенденції та процеси
  • Основи соціального законодавства
  • Історія соціально-економічної думки
  • Основи наукових досліджень соціальних проблем
  • Пенсійна система України
  • Соціальний захист громадян
  • Соціальна політика
  • Соціальне страхування
  • Соціальні стартапи
  • Інститути соціального забезпечення
  • Соціальна економіка
  • Фіскальна політика
  • Міжпредметний тренінг з "Соціального забезпечення"
  • Оподаткування фізичних осіб

 

ФОРМА НАВЧАННЯ: денна (за державним замовленням та на контрактній основі)

ТЕРМІН НАВЧАННЯ: 3 роки 10 місяців на основі повної загальної середньої освіти (240 кредитів або 7200 годин)

 

НАШІ КОНТАКТИ:

Кафедра соціального забезпечення та податкової політики

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 2, кім. 3, 4

                        

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток