Жихарева-Толстік Ганна Олександрівна

Асистент кафедри журналістики факультету управління Університету митної справи та фінансів.

 

У 2002 р. закінчила Дніпровську національну Політехніку за спеціальністю «Енергоаудит».

З 2018 року - аспірант кафедри державних, місцевих та корпоративних фінансів Університету митної справи та фінансів. Тема дисертації: ”Фінансові механізми рітейл-маркетингу”

 

Викладає дисципліни: «Теорія масової комунікації та інформації», “Конфліктологія”, “Міжнародний PR”, “Міжнародна інформація та інформаційно-аналітична діяльність”, “Основи ділового етікету”, “Крос-культурні комунікації”, “Маркетинг”. Має досвід викладацької та практичної діяльності за фахом. Є авторкою низки тренінгів з маркетингу та публічних виступів.

 

Сфера наукових інтересів:

Технології ефективних комунікацій, міжнародний PR, діловий етикет, крос-культурні комунікації, івент-менеджмент, дипломатичний протокол, екологічні освітні практики, маркетинг, рітейл-маркетинг, нові технології медіавиробництва, медіакомунікація, комунікаційні технології, інтерактивні технології,  медіакомунікації, реклама, соціально-комунікаційні технології.

 

Участь у професійних об’єднаннях

Членство в Media Scientific HUB.

Співзасновниця NGO Assembly of cultural exchange of Ukraine.

 

Організаційно-консультативна діяльність

 

Співзасновниця ТОВ «Резиденція реклами», міжнародної маркетингової агенції Faberge marketing partner.

Організатор понад 100 фестивалів та конференцій в Україні.

Віце-президент фестивалю дитячого розвитку та творчості Карусель.

Продюсер молодіжного серіалу Школа Геніїв.

Маркетинг-аналітик. Спікер. Маркетолог. Копірайтер. Редактор новин та адміністратор комьюніті в SMM. PR-технолог.

Офіційнbй представник та модератор проєктів Вищої школи комунікацій 1+1 media.

Автор і координатор сотень рекламних кампаній і стратегічних кейсів для провідних компаній України.

Автор ідеї та організатор всеукраїнського пісенного фестівалю-конкурсу “БИТВА ХОРІВ” /Київ, Дніпро, Харків, Рівне, Полтава/.

Співавтор та амбасадор  освітньої  програми ЕКОСВІДОМІСТЬ Дніпра.

Співзасновниця, експерт та редактор освітнього простору Media Scientific HUB.

Амбасадор у місті Дніпро проекту “100 відповідальних вчинків громадян” Центру демократії та верховенства права.

 

Основні наукові та навчально-методичні праці

Жихарева Г.О. ДОСВІД ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ПЕРЕБУДОВИ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ ФРАНЦІЇ, ЯПОНІЇ, США, КИТАЮ, НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Колективна зарубіжна монографія “Integration of traditional and innovation prosses of development of modern science”. 28.12.2020 Європейське видавництво “Publishing House “Baltija Publishing” (м. Рига, Латвія)

Жихарева Г.О. ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ, ТА ВПЛИВ ЦИХ ЧИННИКІВ НА РІТЕЙЛ-МАРКЕТИНГ УКРАЇНИ. Науково-практичний журнал «ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ» Випуск 3(29) вересень 2020. Львівська економічна фундація. м. Львів.

Жихарева Г.О. ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ УСПІШНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ ТА СВІТУ. Економічний науково-практичний журнал «Підприємництво та іновації». Випуск 14, 2020. м. Київ.

Жихарева Г.О. ВПЛИВ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ НА ПЕРЕРОЗПОДІЛ ТРАФІКУ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ В 2019-2020 РОКАХ. Ефективна Економіка, 2.12.2020 м. Дніпро.

Жихарева Г.О. Значення роздрібної торгівлі та роль маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Всеукраїнській науково-практичній конференції   секція “Фінанси, гроші та кредит”. 15.01.2019. м. Київ.

Жихарева Г.О. Сучасний маркетинг: проблеми, перспективи та зарубіжний досвід”. Міжнародна науково-практична конференція Університету митної справи та фінансів. 19.04.2019 м. Дніпро.

Жихарева Г.О. ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ОРЕНДНИХ СТАВОК В ТРЦ УКРАЇНИ НА РОЗВИТОК РІТЕЙЛ-МАРКЕТИНГУ”. Міжнародна конференція “Universiti LeMan” 20.05.2020  м. Ле-Ман (Франція).

Жихарева Г.О.  СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМПАНІЙ: ПРОГНОЗУВАННЯ ЯКІСНИХ І КІЛЬКІСНИХ ПОКАЗНИКІВ РІТЕЙЛ-МАРКЕТИНГУ. Міжнародна науково-практична конференція «Напрями та сучасні чинники розвитку міжнародних відносин: економічні та політичні аспекти» 8.05.2020. м.Ужгород.

Жихарева Г.О.  MARKETING TRENDS IN THE DIGITAL ECONOMY. XVI міжнародна науково-практічна конференція студентів та молодих вчених Національного технічного Університету «Дніпровська політехніка», Іноваційного Університету та Ради молодих вчених «MAJESTY of MARKETING”. 10.12.2020 м. Дніпро.

 

Профіль у GoogleScholar:

https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=YHjcBjwAAAAJ

Профіль в Linkedin:  linkedin.com/in/hanna-zhikhareva-tolstik-30b438180

 

Профіль в ORCID: orcid.org/0000-0003-0322-2859

Електронна поштаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;