Зустріч зі стейкхолдером здобувачів вищої освіти. Ціна та цінність. Чи є різниця між цими термінами? Як можна формувати цінність в турагенції і як взагалі керувати власною туристичною агенцією?
Про все це говорили цього тижня зі стейкхолдером та експерткою туристичної галузі України Світланою Лехановою, засновницею агенції Go2Trevel.
Здобувачі вищої освіти освітньо-професійних програм «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» Університету митної справи та фінансів із задоволенням слухали досвідчену експертку. Унікальний досвід пані Світлани з освітнього туризму у Великій Британії, цікаві кейси з формування нових туристичних напрямків та турів, керування командою – все це безумовно надає реального розуміння здобувачам менеджменту та стратегічного планування діяльності в сфері туризму та готельно-ресторанної справи.
Маємо безліч захоплених відгуків від здобувачів вищої освіти про спілкування зі стейкхолдером. Чекаємо з новими темами та лекціями. Дякуємо за цікавий майстер-клас!