Вивчати комунікації ефективно – це комунікувати через моделювання базових прес-подій.
Викладач та стейкголдер Ганна Жихарева-Толстік (співзасновниця міжнародного рекламного агентства Faberge-Mediа, офіційна представниця 1+1 media в Дніпрі, маркетинг-експерт та співзасновниця платформи «Асамблея культурного обміну України», організаторка фестивалів і конференцій) в рамках дисципліни "Крос-культурні комунікації" пропонує здобувачам вищої освіти ролі спікерів прес-конференції у медіа-центрі.
В якості кейса моделювали зі здобувачами вищої освіти прес-захід "15-річчя ТРК МОСТ СІТІ". Надзвичайно цікавий та корисний досвід для здобувачів вищої освіти!
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/898-praktychni-aspekty-kros-kulturnykh-komunikatsiy?Itemid=101#sigProId7c68d53ffb