16 квітня 2021 року відбулася онлайн-лекція «Кар’єра в українському бізнесі або особливості національного менеджменту», яку провів Павло Іванов, генеральний директор групи компаній «Укролія».
Лекцію було проведено для здобувачів вищої освіти спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації, регіональні студії».
Модераторами зустрічі виступили доценти: к.е.н. Антон Гриценко, к.е.н. Ірина Малюта.
Компанія «Укролія», яка на ринку майже 20 років, експортує свою продукцію в більш ніж 50 країн світу. Сьогодні пріоритетним напрямком бізнесу «Укролія» є створення продуктів з доданою цінністю в сегменті професійних кулінарних та високоолеїнових органічних олій.
Павло Іванов, генеральний директор «Укролія», має 25 років управлінського досвіду в Україні та країнах колишнього СРСР, є експертом з питань стратегічного планування, підвищення операційної ефективності та виходу українських компаній на зовнішні ринки. Пан Павло доповів про особливості українського менеджменту в глобальному контексті, про необхідні та затребувані компетентності, необхідні здобувачам освіти для успішної кар‘єри в майбутньому.
Спікер, розкриваючи деякі теоретичні аспекти менеджменту, наводив яскраві приклади та рекомендував здобувачам прочитати окремі книги, які будуть у нагоді для ефективного управління та керування бізнесом (А.Фрідман, Д. Аллен, П. Ленсіоні, Е. Голдратт, К. Омае, К. Восс та ін.).
У ході живої дискусії, відповідей на запитання здобувачів вищої освіти щодо місця групи компаній «Укролія» на національному та світовому ринку, методів просування продукту на зовнішні ринки в сучасних умовах, пан П. Іванов звернув увагу на важливість «крапок диференціації» компанії, впровадження інновацій, диверсифікації експорту, якості та технологічності продукту тощо. Говорили про конкуренцію, ціноутворення на ринку соняшникової олії, про так звані біодизельні мандати, відмінність результативності від ефективності та багато іншого.
Павло Іванов зосередив увагу здобувачів на важливих для успішної кар’єри soft skills, таких як: вміння коротко та структуровано презентувати свої ідеї, стрес-менеджмент та гарне почуття гумору, вміння вести переговори, вміння чітко обирати пріоритети, гарне знання офісних програм, вміння працювати в умовах жорстких дедлайнів, знання мінімум однієї іноземної мови, вміння мислити критично, «багатоходово» тощо.
Безумовно, лекція пана Павла Іванова стала важливою для здобувачів в плані набуття загальних і фахових компетенцій за освітньо-професійною програмою «Міжнародні економічні відносини» та освітньо-професійною програмою «Країнознавство», поглиблення здобувачами знань і отримання практичного досвіду від успішного управлінця.
Щиро дякуємо пану Павлу Іванову за проведену захоплюючу лекцію, за пропозицію щодо співробітництва щодо проходження здобувачами практики на підприємствах групи компаній «Укролія», та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/837-kar-era-v-ukrajinskomu-biznesi-abo-osoblivosti-natsionalnogo-menedzhmentu?Itemid=101#sigProId213f4fd57a