28 жовтня 2021 року кафедрою маркетингу було проведено «Конкурс соціальної реклами» присвячений дню маркетолога, сенсом якого було зрозуміти тонкощі соціальної реклами та розкрити проблему, а головне сформувати маркетингові вміння у здобувачів вищої освіти!
Через карантинні обмеження зустріч-презентація робіт проходила у форматі онлайн, але це не вплинуло на святковий настрій та атмосферу заходу – 84 учасники!
У конкурсі прийняли участь усі групи маркетологів, а також нашу ініціативу підтримали здобувачі вищої освіти Університету митної справи та фінансів спеціальностей: 053 Психологія; 032 Історія та археологія; 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; 051 Економіка.
На конкурс було представлено 20 відео-роликів!
У складі жюрі працювали:
- Вікторія Даценко, декан факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин, к.е.н, доцент, член групи забезпечення ОП Маркетинг;
- Ганна Жихарева-Толстік, співзасновниця Faberge-Media, офіційна представниця 1+1 media в м. Дніпрі, маркетинг-експерт та співзасновниця платформи «Асамблея культурного обміну України, стейкголдер ОП Маркетинг;
- Світлана Сербіна, віце-президент міжнародного благодійного фонду Олександра Петровського «Солідарність», стейкголдер ОП Маркетинг;
- Владислав Божич, креатор, CEO креативної агенції Be Polar, стейкголдер ОП Маркетинг;
- Марія Скворцова, маркетолог-стратег, СОО креативної агенції Be Polar, стейкголдер ОП Маркетинг.
Учасники заходу (здобувачі вищої освіти, стейкголдери та викладачі) відмітили високий рівень якості підготовки відеороликів, важливість розкритих проблем та велику відповідальність студентів!
Переможці, здобувачі вищої освіти групи МК-21-2, які підготували відеоролик про одну із надзвичайно важливих проблем сьогодення – гаджетозалежність, відвідають найсучасніший коворкінг Дніпра «Creative States»!
COOL, МАРКЕТОЛОГИ!!!
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/477-konkurs-sotsialnoji-reklami#sigProId8465b792c7