Плідно попрацювали на заключному засіданні наукового гуртка «NEW marketing» у 2020-2021 навчальному році. Зібралися онлайн-офлайн, щоб обговорити сучасні особливості підготовки та працевлаштування маркетологів, зупинилися і на традиційних моделях організації служби маркетингу на підприємстві.
Пишаємося нашими активними і цілеспрямованими студентами та керівником наукового гуртка д.е.н., професором Сардаком Сергієм Едуардовичем, який створює творче наукове середовище!
View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/222-zasidannya-naukovogo-gurtka-new-marketing#sigProIdc4279fdb57
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/222-zasidannya-naukovogo-gurtka-new-marketing#sigProIdc4279fdb57