17 березня 2023 р. відбулося засідання студентської науково-дослідної групи кафедри маркетингу «Молоді маркетологи». Під час засідання члени групи звітували про результати своєї наукової роботи за 1 семестр 2022-2023 н.р.
У своїх публікаціях молоді дослідники приділяли увагу питанням маркетингових інновацій, новітніх технологій та інструментів маркетингу, сучасним маркетинговим заходам впливу на поведінку споживачів, клієнтоорієнтованості в умовах протидіючого маркетингу, аналізу взаємовідносин підприємств з дистриб’юторами, дослідженням лояльності клієнтів до бренду, маркетинговому плануванню, як складовій бізнес-управління тощо. Приймали участь у проекті Erasmus+ youth exchange «Stepping Forvard» (за темою Social business) та у тендері з розробки нової лінійки фрісбі для українського виробника FOR FUN.
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/1867-zasidannya-studentskoji-naukovo-doslidnoji-grupi-kafedri-marketingu-molodi-marketologi#sigProId3ef641bbfe