9 листопада студенти спеціальностей «Журналістика», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», «Готельно-ресторанна справа» Університету митної справи та фінансів взяли участь у відкритій онлайн-лекції на тему «Рекламний бізнес в умовах війни».
Спікером зустрічі виступила Олена Рожко – директорка ТОВ «Резиденція реклами», керуюча партнерка Faberge marketing partner, співзасновниця ГО “Асамблея культурного обміну України» та освітньої платформи «Екосвідомість Дніпра».
Під час зустрічі обговорювали особливості роботи рекламних агенцій в умовах воєнного стану, аналізували тенденції зниження попиту на рекламу, проблеми скорочення рекламних бюджетів підприємств та організацій. Студенти отримали відповіді на актуальні питання: збереження клієнтської бази в умовах воєнного стану, підтримка співробітників рекламних агенцій та продовження роботи в нових форматах, перспективи розвитку рекламної сфери та вихід українських компаній на європейські ринки.
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/1585-reklamnij-biznes-v-umovakh-vijni#sigProId4113efb04f