Рекламна діяльність в умовах воєнного стану: реалії та можливості

6 травня здобувачі освітньо-професійної програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» зустрілись у форматі онлайн з Оленою Рожко – директоркою ТОВ «Резиденція реклами», керуючою партнеркою Faberge marketing partner, співзасновницею ГО “Асамблея культурного обміну України» та освітньої платформи «Екосвідомість Дніпра». 

Під час зустрічі обговорювали особливості роботи рекламних агенцій в умовах воєнного стану, аналізували тенденції зниження попиту на рекламу, проблеми скорочення рекламних бюджетів підприємств та організацій. Студенти отримали відповіді на актуальні питання: збереження клієнтської бази в умовах воєнного часу, підтримка співробітників рекламних агенцій та продовження роботи в нових форматах.