Хурдей Вікторія Дмитрівна

Завідувач кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, доцент

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 24 роки.

Автор понад 200 публікацій наукового та навчально-методичного характеру. 

Викладає дисципліни «Поведінка споживачів», «Маркетингова товарна політика», «Маркетинг послуг», «Маркетинг у митній діяльності», «Стратегічний маркетинг» тощо.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Google Scholar https://scholar.google.com/citations?hl=th&user=ZVVGBOcAAAAJ

Web of Science Researcher ID https://www.webofscience.com/wos/author/record/942394

Researchgate ID https://www.researchgate.net/profile/Viktoria-Khurdei

ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-9210-9705

Освіта: 

Закінчила Полтавську державну аграрну академію у 2000 р. за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікація економіста-організатора.

Перепідготовка (Інститут післядипломної освіти та дорадництва Полтавської державної аграрної академії) зі спеціальності «Економіка підприємства», кваліфікація спеціаліста з економіки підприємства.

Аспірантура: 

2003-2003 рр. – аспірантура Полтавської державної аграрної академії, спеціальність 08.07.02 – економіка сільського господарства і АПК.
Кандидат економічних наук з 2004 року.

Вчені звання: 

Доцент кафедри маркетингу з 2007 року.

Досвід роботи: 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 24 роки.

Знання мов: 

українська, російська, англійська

Участь у міжнародних проектах: 

UNIVERSITY OF NATURAL RESOURCES AND LIFE SCIENCES, VIENNA (BOKU) | АВСТРІЯ, програма «TEMPUS TACIS», курс «Впровадження Болонського процесу в Україні», 2002 р.

Науково-дослідна робота:

відповідальний виконавець НДР «Маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку» (державний реєстраційний номер 0122U000213, строки виконання 2022-2024 рр.);

співвиконавець науково-дослідної роботи:  «Маркетинг і організація малого та середнього бізнесу в умовах сталого розвитку» (номер держ.реєстр. – 0119U100007; прикладна), 01.01.2019 р. –31.12.2021 р.;

співвиконавець науково-дослідної роботи за держбюджетною темою «Концепція трансформації організаційно-економічного механізму менеджменту та логістики суб’єктів підприємництва в системі економічної безпеки України» (номер державної реєстрації 0117U001206) – 2019 р.

 

Підвищення кваліфікації: 

  1. 2024 р. - ІПО Дніпрвський державний аграрно-економічний університет, кафедра маркетингу, тема: Підготовка здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг», формування змісту освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтво ПК № 00493675/049572-24
  2. 2024 р. - Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Цифровізація вищої освіти та цифрова грамотність», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтво № ADV-2901121-OLA від 10.03.2024 – сертифікат;
  3. 2023 р. - Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) на тему: «НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ (PhD) В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ» в обсязі 45 годин 1,5 кредита ЄКТС). Номер сертифікату ES№17004 від 13.11.2023 р. – сертифікат;
  4. 2023 р. - Дистанційна платформа громадянської освіти ВУМ online, курс «Стратегічне мислення» Сертифікат від 09.11.2023 р. Номер сертифікату 101829 Обсяг (тривалість) стажування: 30 годин / 1,0 кредит ЄКТС - сертифікат;
  5. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів ВУМ, курс «Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами» в 2 години 49 хвилин (1 кредит ЄКТС). Сертифікат 091308 від 13.05.2023 р. – сертифікат;
  6. 2022 р. - IIІ Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Нобелівський Курс: Нові Знання, Ідеї, Досвід, Цінності, Компетентності» у обсязі 180 годин (6 кредитів ЄКТС) (з них 15 годин інклюзивна освіта/0,5 кредиту ЄКТС). Міжнародний сертифікат №5358 від 20.01.2022 р. – сертифікат;
  7. 2021 р. - ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» кафедра маркетингу, 2021 р., тема «Підготовка бакалаврів за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» – свідоцтвопро підвищення кваліфікації «СС»201672/000032-21 - сертифікат;
  8. 2021 р. - Експерт з проведення акредитації освітніх програм НАЗЯВО. Додаток до реєстру від 26.01.21 - додаток;
  9. 2021 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, 2021 р., курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» - сертифікат;
  10. Членство в Українській асоціації маркетингу, 2020 р. - сертифікат № 507 – сертифікат;
  11. 2020 р. - Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, 2020 р., курс «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг» - сертифікат;
  12. 2020 р. - Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2020 р., курс «Академічна доброчесність в університеті» - сертифікат 042396 від 01.12. 2020 - сертифікат;
  13. тощо.

 

Участь у семінарах: 

Взяла участь у понад 150 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Публікації: 

Має більше 200 публікацій наукового та навчально-методичного характеру з яких близько 70 статтей опублікованих у фахових виданнях, 5 навчальних посібників та 7 колективних монографій.

 

Список основних публікацій за останні 5 років

  1. Khurdey V., Doroginska V. Logistics system as a direction for increasing competitiveness the metallurgical places of Ukraine  Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро: ПДАБА. 2019. №150. С. 36-40. URL: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/357/347 Index Copernicus
  2. Хурдей В.Д., Ніфталиєва А. Маркетинг як стратегічний інструмент Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2019. №11.  URL: https://www.inter-nauka.com/issues/economic2019/11/5353 Index Copernicus
  3. Viktoriia Khurdei Strategic ensurance of enterprise economic security. Current scientific research in the modern world. Journal – Pereyaslav-Khmelnitsky. 2019. Issue. 10(54). Рart 4. Р. 175-179. URL: https://drive.google.com/file/d/1j7mnRHENfp0fhFaOHWGrKCEZdXxD6DzW/view Index Copernicus
  4. Хурдей В.Д., Сітенко Н.Ю. Вендінг як альтернативний канал роздрібної торгівлі. Інфраструктура ринку. 2020. Випуск 41 Р.4. С. 176-180. URL:  http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/31.pdf
  5. Семенова Л. Ю., Даценко В. В., Хурдей В. Д. Маркетинг 4.0. Підприємництво та інновації. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8322
  6. Міщенко Д.А., Даценко В.В., Хурдей В.Д. Маркетингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439  
  7. Хурдей В.Д., Даценко В.В., Семенова Л.Ю. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро: ПДАБ. 2021. №165. С. 96-100. URL: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/793/769
  8. Хурдей В. Д. Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі. Економiка i органiзацiя управлiння. 2021. Випуск №4 (44). С. 268-277 URL:file:///C:/Users/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C/Downloads/11160-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-22173-1-10-20211102%20(2).pdf
  9. Viktoriia Khurdei, Viktoriia Datsenko, Pawel Czarnecki Marketing in customs activities. Customs Scientific Journal. 2021 № 1. Р. 51-57 URL: http://212.1.86.13/jspui/bitstream/123456789/4603/1/9%20KHURDEI.pdf DOI https://doi.org/10.32836/2308-6971/2021.1.7
  10. Хурдей В. Д., Даценко В. В. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг. Вісник Хмельницького національного університету. 2021 № 6. Том 2 С. 216-219 – URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=10556 DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-35
  11. Iryna Kalina, Viktoriia Khurdei, Vira Shevchuk, Tetiana Vlasiuk, Ihor Leonidov Introduction of a Corporate Security Risk Management System: The Experience of Poland Risk and Financial Management  2022. № 15(8). 335;  https://doi.org/10.3390/jrfm15080335 (Scopus) 
  12. Даценко В., Дронова Т., Хурдей В., Міщенко Д., Семенова Л. Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі. Економічні горизонти. 2022. №3(21). URL: DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.264272.
  13. Хурдей В.Д., Даценко В.В., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії. Економічні горизонти. 2023. № 1(23). С. 4–14. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/272720/270412 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.272720
  14. Pogrebnaya Viktoriya L., Kodatska Natalia O., Khurdei Viktoriia D., Razzhyvin Vitalii M., Lichman Lada Yu., Senkevich Hennadiy A. Applying information and communication technologies as a scope of teaching activities and visualization techniques for scientific research, International Journal of Management. 2023. Vol.23 No.2. P. 193-198 URL: http://212.1.86.13/jspui/bitstream/123456789/5122/1/%d0%9a%d0%be%d0%b4%d0%b0%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%b0_%d0%a1%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%b5%d0%b2%d0%b8%d1%87.pdf
  15. Хурдей В.Д., Скоробогатова А.О. Клієнтоорієнтованість у маркетинговій діяльності алкогольного холдингу «Global Spirits». Економічний простір: Збірник наукових праць. 2023. № 184. с. 129-134 URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/81/149
  16. Дронова Т.С., Хурдей В.Д. Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів. Маркетинг і цифрові технології. 2023. № 2. Том 7. С. 105-118 URL: https://mdt-opu.com.ua/files/download/2023/mdt_7.2.2023.pdf
  17. Міщенко Д.А., Хурдей В.Д., Даценко В.В., Дронова Т.С. Маркетинговий механізм у сфері митнх послуг. Економічні горизонти. №2(24). С. 77–88. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/279476 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.279476
  18. Хурдей В., Міщенко, Д., Дронова, Т. Соціальна мережа як інструмент маркетингової Інтернет-комунікації в дистанційному навчанні. Економічні горизонти, 2023. (3(25), 47–56. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/286656/280518 DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.286656
  19. Viktoriia Khurdei, Tetiana Pushkar , Hanna Kuzmenko , Anastasiia Bessarab and Angelina Tregub Use of Social Media Platforms as a Key Element of Brand Marketing Strategies. Economic Affairs, Vol. 68, No. 03, pp. 1665 - 1673, September 2023. DOI 46852/0424-2513.3.2023. (Scopus)
  20. Павловська І. Г., Хурдей В.Д., Міщенко Д.А., Дронова Т.С., Плескун І.В. Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами. Економічні горизонти. № 4 (26). DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.291787
  21. Даценко В.В., Міщенко Д.А., Хурдей В.Д., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю., Дронова Т.С. Маркетинг: Модель 7P: навч. посіб. Дніпро: УМСФ. 2023. 142 с.
  22. Хурдей В.Д., Дронова Т.С., Павловська І. Г. Телеграм як діджитал-інструмент бізнес-комунікацій в міжнародному маркетингу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2024. №2. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-9660
  23. Хурдей В.Д., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю. Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2024. № 2. Том 8. С. 30-46 URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/363/241

 

Обов'язки: 

Заступник декана факультету економіки та менеджменту Полтавської державної аграрної академії. (2015-2019 рр.);

Заступник декана факультету економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (2019-2020 рр.);

Завідувач кафедри маркетингу Університету митної справи та фінансів (2020-по даний час);

Гарант освітньої програми Маркетинг першого (бакалаврського) рівня Університету митної справи та фінансів;

Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти України.