Дронова Тетяна Сергіївна

Доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 7 років.

Автор понад 150 публікацій наукового та навчально-методичного характеру. 

Викладає дисципліни «Інтернет-маркетинг», «Маркетингова статистика», «Міжнародний маркетинг», «Маркетинг в рітейлі», «Діджитал маркетинг» тощо.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=ZzF6s-IAAAAJ&hl=ru  

Web of Science Researcher ID https://www.webofscience.com/wos/author/record/JPY-0468-2023  

ORCID ID https://orcid.org/0000-0003-0440-5614

Освіта: 

Закінчила Дніпропетровський університет економіки та права ім. А.Нобеля у 2009 р. за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація магістр з фінансів.

Аспірантура: 

2012-2015 рр. – аспірантура Дніпровської державної фінансової академії, спеціальність 08.00.04. – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Кандидат економічних наук з 2016 року.

Досвід роботи: 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 7 років.

Знання мов: 

українська, російська, англійська

Науково-дослідна робота:

співвиконавець науково-дослідної роботи:  « Теоретико-методологічні засади функціонування та управління економічними системами в сучасних умовах господарювання » (номер держ.реєстр. – 0119U100868; прикладна), 01.01.2019 р. –31.12.2021 р.

співвиконавець НДР «Маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку» (державний реєстраційний номер 0122U000213, строки виконання 2022-2024 рр.).

Підвищення кваліфікації: 

  1. 2024 р. - ІПО Дніпрвський державний аграрно-економічний університет, кафедра маркетингу, тема: Підготовка здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг», формування змісту освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтво ПК № 00493676/049572-24
  2. 2024 р. - Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації за програмою «Цифровізація вищої освіти та цифрова грамотність», 29.01.2024-10.03.2024 р. (180 годин – 6 кредитів ЄКТС), Сертифікат ADV-290127-OLA dated 10/03/2024 – сертифікат.
  3. 2023 р. - Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій», 27 березня - 7 травня 2023 року (180 годин – 6 кредитів ЄКТС), Сертифікат ADV-270321-ECO dated 07.05.2023 – сертифікат;
  4. 2022 р. - Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему: «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління» за спеціальністю 075 «Маркетинг» в обсязі 6 кредитів ECTS (180 годин), 10 січня – 20 лютого 2022 р. Сертифікат C 20220207 - сертифікат;
  5. 2022 р. - Всеукраїнське підвищення кваліфікації «Акредитація освітніх програм економічного блоку в умовах війни» 18.07-28.08.2022 р. (180 годин – 6 кредитів ЄКТС), Сертифікат ADV-180704-ECO dated 28.08.2022. – сертифікат;
  6. 2022 р. - Підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі», 21-27.11.2022 р. (30 годин – 1 кредит ЄКТС), Сертифікат № 1181 від 05.12.2022 р. – сертифікат;
  7. 2021 р. - International internship on «Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education: European Experience and Global Trend» organized by Unirersity of Finance, Basines and Entrapranearship. The training consisted of the lectures and workshops (total 180 hours 6 credits ECTS) Bulgaria, 25 February 2021 - 25 May 2021. Certificate № BG/VUZF/766-2021 – сертифікат;
  8. 2021 р. - Членство в Українській асоціації маркетингу, 2021 р. - сертифікат № 587 – сертифікат.
  9. тощо.

 

Участь у семінарах: 

Взяла участь у понад 100 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Публікації: 

Має більше 150 публікацій наукового та навчально-методичного характеру, з яких близько 20 статтей опублікованих у фахових виданнях, 4 статті в інших виданнях та 10 колективних монографій та 1 навчальний посібник.

Список основних публікацій за останні 5 років

  1. Dronova T.S., Trigub Y.E. Increasing the travel agency’s leading positions by optimizing its websit. European Journal of Management Issues. 2020. 28 (3).  рр. 81-91
  2. Дронова Т.С. Аналіз товарного асортименту ритейла. Економіка та суспільство. 2021. № 25. URL: http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/239
  3. Піпкіна А.Є., Дронова Т.С. Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»). Економіка та суспільство. 2021. № 25. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/247
  4. Дронова Т.С., Сокол П.М., Півоварова О.Б., Шевченко Т.С. Оцінка асортиментного портфеля (в ритейлі ТОВ «Простор»). Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", 6(50), 2021 р. URL: https://www.inter-nauka.com/archive/archive-of-issues-ekonomika
  5. Дронова Т.С., Умовіст А. Маркетинговий аналіз закладів швидкого харчування м. Дніпро. Економіка та суспільство, (26). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/365
  6. Дронова Т.С., Міщенко Д. А., Семенова Л.Ю. Використання Інтернет-технологій в маркетинговій статистиці. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". № 9. URL:  https://www.inter-nauka.com/uploads/public/16327398459856.pdf
  7. Дронова Т.С., Семенова Л.Ю., Даценко, В., Хурдей, В., Міщенко Д. Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі. Економічні горизонти, (3(21). http://eh.udpu.edu.ua/article/view/264272
  8. Дронова Т.С. Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства. Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон, 2022. №3 (82). с. 90-96
  9. Дронова Т.С., Хурдей В.Д. Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів. Маркетинг і цифрові технології. 7, n. 2, p. 105-118, чер. 2023. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/305
  10. Дронова Т.С., Хурдей, В., Даценко, В., Міщенко, Д., Павловська, І. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії. Економічні горизонти, (1(23), 4–14. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/272720/270412
  11. Tetiana Dronova, Viktoriia Zelic, Oksna Penkova, Olena Kabanova, Vitalii Travin (2023). Content marketing as en effective component of business promotion. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130236/PDF/130236.pdf
  12. Хурдей, В., Міщенко, Д., & Дронова, Т. (2023). Соціальна мережа як інструмент маркетингової інтернет-комунікації в дистанційному навчанні. Економічні горизонти, (3(25), 47–56. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/286656
  13. Даценко В.В., Міщенко Д.А., Хурдей В.Д., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю., Дронова Т.С. Маркетинг: Модель 7P: навч. посіб. Дніпро: УМСФ. 2023. 142 с.
  14. Дронова Т.С., Хурдей В.Д., Павловська І.Г. Телеграм як діджитал-інструмент бізнес-комунікацій в міжнародному маркетингу. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". №2. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-9660
  15. Хурдей В.Д., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю. Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2024. № 2. Том 8. С. 30-46 URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/363/241

Обов'язки: 

доцент кафедри економічної теорії та маркетингу, Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара 2017-2020 рр.;

доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара 2020-2021 рр.;

доцент кафедри маркетингу Університету митної справи та фінансів.