Зустріч студентів першого курсу спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" з представником провідної аутсорсингової студії з розробки ігор PingleStudio.

Співпраця кафедри Комп’ютерних наук та інженерії програмного забезпечення з Іт компаніями є важливим напрямком в підготовці здобувачів вищої освіти. Особливо актульним є залучення фахівців з досвідом практичної роботи до аудиторних занять з метою передачі студентам реальних практичних знань в тій або іншій сфері інформаційних технологій. В рамках дисципліни Об’єктно – орієнтоване програмування відбулася зустріч студентів першого курсу спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" (Викладач Костенко В.В.) з Андрієм Голубом - керівником відділу рендерингу (Head of Render Department) компанії PingleStudio, провідної аутсорсингової студії з розробки ігор.

Зустріч була присвячена використанню сучасних технологій програмування у розробці ігор та презентації діяльності Pingle Game Studio, яка є глобальним партнером з розробки ігор і співпрацює з такими гігантами індустрії, як EA Games, Disney, Epic Games.

Андрій зробив акценти на технологіях Unreal Engine, Unity, C++, C#, Git, Perforce, Jira, Confluence, актуальних викликах в індустрії та способах їх подолання. Спікер надав поради студентам щодо початку кар’єри в ігровій індустрії: участь у гейм-джемах, вивчення рушіїв, створення портфоліо. Відповідаючи на питання студентів Андрій розповів про структуру компанії та ролі в команді (розробники, дизайнери, художники, QA, технічні спеціалісти), процеси співпраці з клієнтами: від збору вимог до регулярної звітності, практики документації: GDD, TDD, QA-документація, плани проєктів що є вкрай важливим з точки зору формування вимог та стандартизації програмного забезпечення. Також була надана інформація про рекрутинговий процес: скрінінг, технічні завдання, інтерв’ю.

Особливу увагу було приділено саме кар’єрним можливостям для новачків у сфері геймдеву. Студенти дізналися про те, як сформувати своє перше портфоліо, як працювати над власними проєктами та які навички є найважливішими для старту. У презентації пан Андрій детально розповів про ключові напрями роботи компанії, особливості аутсорсингової моделі, організацію командної роботи, процеси документування, рекрутингу та

Зустріч стала надихаючим прикладом взаємодії між освітніми закладами та представниками реального бізнесу, а також відкрила студентам двері у світ професійної розробки ігор. Студенти отримали не лише теоретичні знання, але й практичні поради з перших вуст від фахівця, який безпосередньо працює над створенням сучасних ігор.