D5 Маркетинг. Освітня програма «Маркетинг»

 

Спеціальність: D5 Маркетинг Освітньо-професійна програма: Маркетинг

 

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освіти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої освітньо-професійної програми: 240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рiвня освiти осiб, якi можуть розпочати навчання за програмою:

  • повна загальна середня освіта;

  • освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;

  • освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»)

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: підготовка високоосвічених фахівців, які розуміють сучасні тенденції розвитку маркетингу, здатних успішно застосовувати набуті компетентності для вирішення складних маркетингових завдань на практиці підприємств усіх форм власності різних сфер економіки, у тому числі у митній діяльності.

Переваги освітньої програми: Освітньо-професійна академічна з практико-орієнтованим навчанням. Програма спрямована на надання знань в сфері маркетингу, орієнтує на актуальні проблеми розвитку вітчизняних підприємств на основі маркетингової концепції, які враховують специфіку розвитку сучасного бізнесу в умовах глобалізації та євроінтеграції, що дозволяє сформувати професійні, наукові, аналітичні, організаційні, управлінські, науково-дослідні компетентності, високий професіоналізм і ділову активність, здатність самостійно приймати рішення.

Основні переваги освітньої програми:

  1. Актуальність і затребуваність. Маркетинг – це серце сучасного бізнесу. У будь-якій галузі потрібні фахівці, які знають, як просувати продукти, будувати бренди, аналізувати ринки та впливати на споживача. Попит на маркетологів лише зростає – як в Україні, так і за кордоном.
  2. Практична орієнтованість навчання. Програма спеціальності D5 поєднує глибокі теоретичні знання з практичними кейсами, майстер-класами від експертів ринку та можливістю проходження стажувань у реальних компаніях.
  3. Сучасні цифрові інструменти. Студенти вивчають інтернет- маркетинг, SMM, SEO, таргетовану рекламу, аналітику, штучний інтелект у маркетингу – усе те, що вже сьогодні визначає ефективність бізнесу.
  4. Індивідуальна підтримка та розвиток. В університеті діє наставницька система, мотиваційні програми, конкурси стартапів і проєктів. Ви не просто здобуваєте освіту – ви формуєте особисту траєкторію розвитку.
  5. Можливість міжнародної співпраці. Університет має партнерські зв’язки з закордонними навчальними закладами та бізнес-структурами, що відкриває можливості для стажувань і навчання за програмами обміну.

Особливості освітньої програми:

  1. орієнтована на глибоку спеціальну підготовку сучасних маркетологів, які є ініціативними та здатними швидко адаптуватися до умов і викликів цифрової економіки;
  2. орієнтована на оволодіння знаннями та набуттям навичок із митних формальностей і митного маркетингу;
  3. дозволяє опанувати сучасні маркетингові технології шляхом проходження виробничих практик у сучасних підприємствах, бізнес-структурах, переробних підприємствах, торгівельних установах;
  4. до проведення навчальних занять залучаються маркетологи- практики;
  5. завдяки тісній співпраці з професіоналами-практиками сфери маркетингу дозволяє опанувати сучасні маркетингові технології шляхом проходження воркшопів, тренінгів, гостьових лекцій;орієнтована на написання наукових робіт (тез, статей, презентації проведених досліджень та пропозицій на науково-практичних конференціях, круглих столах).

Основні навчальні дисципліни: 10–12 основних дисциплін циклу професійної підготовки:

  1. Маркетинг
  2. Інфраструктура та кон'юнктура ринку
  3. Маркетингові дослідження
  4. Маркетингова товарна політика
  5. Маркетингове ціноутворення
  6. Маркетингова збутова політика
  7. Маркетингові комунікації
  8. Маркетинговий аудит та аналіз
  9. Поведінка споживачів
  10. Організація торгівлі
  11. Конкурентоспроможність підприємства
  12. Сучасні інформаційні методи та методики в маркетингу
  13. Маркетинг послуг
  14. Бізнес-процеси в торгівлі
  15. Логістика
  16. Управління маркетинговою діяльністю
  17. Міжнародний маркетинг
  18. Маркетинг у митній діяльності
  19. Категорійний менеджмент
  20. Інноваційний маркетинг
  21. Маркетинг сталого розвитку
  22. В2В-маркетинг
  23. Digital-маркетинг 

Бази практики та роботодавці:

  1. Промислові та виробничі підприємства: ТОВ «Інтерпайп Україна», ПАТ «Дніпрометиз», ТОВ «УКР ГРАНД СЕРВІС», ТОВ «Продукт Пак Сервіс», ТОВ «Електропромремонт», ТОВ «Енергопневморемонт» тощо.
  2. Рітейл та e-commerce: ТОВ «АТБ-Маркет», .ТОВ «Сільпо-Фуд»; ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет», національна мережа електроніки й побутової техніки Comfy, ТОВ «Омега» ВАРУС, провідний інтернет-ритейлер Rozetka (філія), гіпермаркет Епіцентр Дніпро, ТОВ «ЕССЕ-Україна» тощо.
  3. Агентства маркетингу та реклами: Агентство digital-маркетингу «CoolHeads»,  Агентство  digital-маркетингу  «BePolar»,  Рекламна  агенція «Альпарі», Digital- агенство DASH, Creative People Dnipro - студія графічного дизайну та креативу, агенція з інтернет-маркетингу «WebMate» тощо.
  4. Харчова індустрія, HoReCa, FMCG: ТМ «Королівський смак (Конті- Фуд)», ПАТ «АЛАН», PepsiCo Україна (представництво у регіоні), «AROMA KAVA», ТОВ «Укрриба», тощо.
  5. Банки, страхові та фінансові компанії: ПАТ КБ «Приват Банк» лідер у digital-маркетингу банківських послуг, Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк», тощо.
  6. Логістика: ТОВ «Нова Пошта», ТОВ НВТ «Трансчермет», ТОВ «Корсель», ТОВ АДР Логістікс, ТОВ «Асканія Авто», тощо.
  7. ЗМІ, видавництва та digital-платформи: 34 канал, DniproTV (PR, робота з медіа та контентом), Dnipro.City (платформа для просування місцевого бізнесу), ТОВ «МЕДІА БИТЮК», тощо.
  8. Державні установи та організації у Дніпропетровській області: Головне управління Державної митної служби у Дніпропетровській області (пресслужба або аналітичний відділ), Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (Управління інформаційної взаємодії), Дніпропетровська обласна військова адміністрація (ОВА) (пресцентр, відділ комунікацій та медіа), тощо.

Можливості для випускників: Мають право продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

Можуть працювати на посадах: керівники підприємств, установ та організацій; керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні; керівники підрозділів маркетингу; керівники підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю; професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності; Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог); Організатор з постачання; Організатор із збуту.

 

Наші контакти:

Кафедра маркетингу, УМСФ

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4 Навчальний корпус №2, каб. 7

Web-сайт кафедри:

http://umsf.dp.ua/index.php/struktura/2021-03-09-08-36-26/kafedra- marketynhu

Instagram:  https://instagram.com/marketing.umsf?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Facebook:  https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%B0%D1%84%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%83-%D0%A3%D0%9C%D0%A1%D0%A4-101031945192249/

Завідувач кафедри маркетингу - Хурдей Вікторія Дмитрівна

 +38 (066) 32 33 605

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.