Спеціальність 075 «МАРКЕТИНГ»
Освітня програма
МАРКЕТИНГ
КВАЛІФІКАЦІЯ:
бакалавр з маркетингу (фахівець у галузі знань 07 «Управління та адміністрування»).
По завершенню навчання присвоюється кваліфікація «Бакалавр з маркетингу» і видається диплом встановленого зразка.
ФОРМА НАВЧАННЯ: денна (за державним замовленням та на контрактній основі)
ТЕРМІН НАВЧАННЯ:
3 роки 10 місяців навчання на базі повної загальної середньої освіти
(240 кредитів або 7200 годин)
ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ОБСЯГ: 60 осіб
ПЕРЕЛІК КОНКУРСНИХ ПРЕДМЕТІВ
- Українська мова та література
- Математика
- Історія України/Іноземна мова Біологія/Географія/Хімія/Фізика.
Мінімальний бал для вступу – 100 балів.
ЦІЛІ ОП МАРКЕТИНГ – підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та фаховими компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності, які вміють обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію маркетингу, володіють навичками креативного мислення, застосовують інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта з урахуванням змін маркетингового середовища, здатні успішно вирішувати спеціалізовані задачі та прикладні проблеми.
НАШІ ПЕРЕВАГИ:
Високий рівень фахової підготовки: Ø найсучасніші теоретичні знання Ø прикладний характер викладання Ø застосування сучасних інтерактивних методик навчання Ø майстер-класи від провідних фахівців маркетингу
|
Якісний сервіс: Ø висококваліфіковані викладачі Ø новітні мультимедійні та інтернет-технології Ø потужна матеріальна база УМСФ |
Всебічний розвиток особистості студента: Ø індивідуальна освітня траєкторія навчання Ø наукова та дослідницька робота Ø можливість участі у міжнародних і міжурядових програмах обміну студентів Ø різноманітне студентське дозвілля
|
Студенти, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг являються активними учасниками органів студентського самоврядування.
ФАХІВЕЦЬ З МАРКЕТИНГУ ЗДАТНИЙ:
- вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності;
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
- застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
- оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень;
- аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
- обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.
Випускник може займати первинні посади (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)):
- Керівники підприємств, установ та організацій (1210);
- Керівники виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі (1224);
- керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні (1227);
- керівники підрозділів маркетингу (1233);
- керівники підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю (1234);
- керівники малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі (1314);
- Керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні (1317);
- Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі (1452);
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими товарами (1453.1);
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (1453.2);
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами (1454);
- Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки (1475.3);
- Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління (1475.4);
- Менеджери (управителі) з реклами (1476.1);
- Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності (2419);
- Економісти (2441.1);
- Технічні та торговельні представники (3415);
- Закупники (3416); Інші фахівці в галузі фінансів і торгівлі (3419);
- Агенти з комерційних послуг та торговельні брокери (3429);
- Помічники керівників (3436); Службовці на складах (4131);
- Приймальники замовлень (4132);
- Укрупнені професії службовців з інформування клієнтів (4229).
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
(загальної та професійної підготовки) освітньої програми «Бакалавр»
ОКЗ 1 |
Історія української державності |
Історія митної діяльності |
|
Історія фінансів |
|
Історія державності |
|
ОКЗ 2 |
Філософія |
ОКЗ 3 |
Прикладна культурологія |
ОКЗ 4 |
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
ОКЗ 5 |
Фізичне виховання (спецпідготовка) |
ОКЗ 6 |
Іноземна мова за професійним спрямуванням |
ОКЗ 7 |
Основи ЗЕД та митної справи |
|
Митні формальності |
|
Правове забезпечення ЗЕД |
|
Управління в митній службі |
|
Оподаткування ЗЕД |
ОКЗ 8 |
Менеджмент |
ОКЗ 9 |
Основи юриспруденції |
ОКЗ 10 |
Сучасні інформаційні технології |
ОКП 1 |
Вступ до спеціальності |
ОКП 2 |
Економічний механізм маркетингу |
ОКП 3 |
Економіка підприємства |
ОКП 4 |
Бізнес-процеси в торгівлі |
ОКП 5 |
Логістика |
|
КР з логістики |
ОКП 6 |
Маркетингова статистика |
ОКП 7 |
Економіка для маркетологів |
ОКП 8 |
Маркетинг |
|
КР з маркетингу |
ОКП 9 |
Маркетингові дослідження |
ОКП 10 |
Маркетингова товарна політика |
ОКП 11 |
Маркетингове ціноутворення |
ОКП 12 |
Маркетингова збутова політика |
ОКП 13 |
Маркетингові комунікації |
ОКП 14 |
Маркетинг послуг |
|
КР з маркетингу послуг |
ОКП 15 |
Маркетинг інновацій |
ОКП 16 |
Маркетинг у митній діяльності |
ОКП 17 |
Міжнародний маркетинг |
ОКП 18 |
Облік і аналіз маркетингової діяльності |
ОКП 19 |
Поведінка споживачів |
|
КР з поведінки споживачів |
ОКП 20 |
Кон'юнктура ринку |
ОКП 21 |
Категорійний менеджмент |
ОКП 22 |
Управління маркетинговою діяльністю |
ОКП 23 |
Фінанси |
НАШІ КОНТАКТИ:
Кафедра маркетингу
м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 2, кім. 7
Гарант ОП Маркетинг – Хурдей Вікторія Дмитрівна ,
т-н: +38(066)3233605
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сторінки в соціальних мережах: