Науковий спарінг

30.09.2021 р. на кафедрі маркетингу відбувся спарінг учасників наукових гуртків «Молоді маркетологи» та «New Marketing». Учасники гуртків разом із керівниками наукових гуртків (д.е.н., професором Сардаком С.Е.; д.н.держ.упр., професором Міщенком Д.А.; к.е.н., доцентом Семеновою Л.Ю.) обговорювали гостре питання: проблеми та перспективи розвитку маркетингу в умовах становлення інформаційного суспільства. Учасники гуртка «Молоді маркетологи» визначали переваги і недоліки традиційного маркетингу, а «New Marketing» - діджитал маркетингу. Очікуваний результат - аргументовано презентувати результати дослідження. 

Цікаві, яскраві та аргументовані доповіді, і висновок: діджитал маркетинг - тренд цифрової економіки, традиційний маркетинг - основа усіх видів маркетингу, які є і можуть бути. 

Переміг науковий консенсус!