Практична підготовка – стан, проблеми, перспективи: на кафедрі маркетингу провели круглий стіл

Сьогодні, 09.07.21 р., завершується навчальна (ознайомча) практика студентів 2-го курсу освітньої програми Маркетинг метою якої є ознайомлення зі структурою та специфікою діяльності установ та організацій різних галузей господарства – основних партнерів Університету.

З метою закріплення знань та навичок з професійних дисциплін та обміну досвідом між студентами, формою заняття та презентування результатів практики було обрано саме «круглий стіл»: вільна форма спілкування, можливість висловлення своєї позиції та думки з проблемних питань, можливість закріпити знання студентів щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.

Учасники заходу самостійно підготували звіти у формі виступів з презентацією своїх проектів, що дало можливість удосконалити вміння аналізувати теоретичний матеріал і формувати власні висновки.

Внаслідок обговорень дискусійних моментів учасники круглого столу сформували пропозиції щодо вдосконалення процесу організації та проведення навчальної (ознайомчої) практики.