Доктор наук з державного управління, професор
Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 17 років.
Автор понад 120 публікацій наукового та навчально-методичного характеру.
Викладає дисципліни «Маркетингові дослідження», «Логістика», «Маркетингова збутова політика», «Економічний механізм маркетингу», «Маркетинг інновацій», «Маркетингове ціноутворення» тощо.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Освіта:
- Таврійська державна агротехнічна академія (м. Мелітополь), 2004 році за спеціальністю «Економіка підприємства», кваліфікація спеціаліст з економіст підприємства;
- Гуманітарний університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління», 2005 р. за спеціальністю «Педагогіка вищої школи», кваліфікація магістр з педагогіки вищої школи;
- Національний університет водного господарства та природокористування, 2013 р., за спеціальністю «Державна служба», кваліфікація магістр з державної служби.
Аспірантура:
У 2009 році присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
Докторантура:
У 2014 році присуджено науковий ступінь доктора наук з державного управління за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління.
Вчені звання:
Доцент кафедри економіки підприємства з 2011 року.
Професор кафедри фінансів з 2016 року.
Досвід роботи:
Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 17 років.
Знання мов:
українська, російська, німецька
Науково-дослідна робота:
співвиконавець науково-дослідної роботи: «Маркетинг і організація малого та середнього бізнесу в умовах сталого розвитку» (номер держ.реєстр. – 0119U100007; прикладна), 01.01.2019 р. –31.12.2021 р.
Підвищення кваліфікації:
Перша дистанційна платформа громадянської освіти від Відкритого Університету Майдану (ВУМ), 2020 р., курс «Академічна доброчесність в університеті» - сертифікат 042383 від 01.12. 2020;
ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» кафедра маркетингу, 2021 р., тема «Підготовка бакалаврів за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» – свідоцтво про підвищення кваліфікації «СС»201672/000033-21.
Участь у семінарах:
Взяв участь у понад 50 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.
Здобутки:
- Має подяку за вагомий особистий внесок у розвиток освіти та науки, сумлінну плідну працю, високий професіоналізм та з нагоди відзначення Дня працівника освіти від голови Соборної районної у місті Дніпрі ради Тімарєва А.С., 2018 р.
- Нагороджений грамотою за книгу «Механізми державного регулювання розвитку аграрного сектора економіки України: теорія та методологія», яка посіла ІІ місце у номінації «Монографії» у ХІ Обласному міжвузівському Конкурсі-2016 на «Кращі наукові, навчальні, навчально-методичні та художньо-публіцистичні видання» Президентом Фонду вчених Большаковим В.І. та Генеральним директором Фонду соціального захисту, підтримки і допомоги вченим України та членам їх сімей Чередниченко Л.Л., 2016 р.
- Нагороджений грамотою за вагомий внесок у наукові дослідження, сумлінне виконання професійних обов’язків, активну громадську діяльність та з нагоди професійного свята – Дня науки директором департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації Демчик О.І., 2013 р.
Публікації:
Має більше 120 публікацій наукового та навчально-методичного характеру з яких близько 100 статей опублікованих у фахових виданнях, 2 навчальні посібники, 2 одноосібних та 5 колективних монографій.
Список публікацій за останні 5 років:
Список публікацій за останні 5 років
Обов'язки:
Виконує обов’язки куратора академічної групи.
Здійснює керівництво студентським науковим гуртком кафедри маркетингу «Молоді маркетологи».
Дисципліни, що викладає:
«Маркетингові дослідження», «Логістика», «Маркетингова збутова політика», «Економічний механізм маркетингу», «Маркетинг інновацій», «Маркетингове ціноутворення» тощо.