ЯК ІННОВАЦІЇ ВИВОДЯТЬ ЛОКАЛЬНІ МЕДІА У ЛІДЕРИ

Студенти, які навчаються в Університеті митної справи та фінансів за освітньою програмою «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю», вивчають провідний досвід організації  та провадження медійної діяльності у різних регіонах України.

4 листопада першокурсники спеціальності «Журналістика» зустрілися з керівницею інноваційних проєктів CID Media Group (м. Луцьк), журналісткою Наталією Пахайчук. Досвід, про який вона розповіла, є показовим. Адже йдеться про те, як волинське регіональне видання «Сім’я і Дім», опинившись перед такими ж викликами, як і десятки інших місцевих медіа, не згорнуло свою роботу, а трансформувалося за декілька років у потужний медіахолдинг.  Нині у складі CID Media Group – Радіо «СіД FM», онлайновий часопис «Таблоїд Волині», тижневик «Сім’я і дім» і надзвичайно інноваційна та динамічна мережа гіперлокальних видань Район.in.ua.

Власне, про останню і йшла переважно мова на зустрічі. Ця мережа охоплює 35 інформаційних сайтів у Волинській, Рівненській та Закарпатській областях, які забезпечують місцевою оперативною інформацією жителів певного міста чи району. Крім того, редакційна політика мережі орієнтована на максимальне залучення своєї аудиторії до спілкування та співпраці. Відтак, редакції вдається залучати необхідні для нових проєктів кошти на краудфандинговій платформі, поширювати свій вплив на різні сегменти аудиторії. Створено дев’ять різноспрямованих тематичних онлайнових проєктів – від «Бізнес. Район» до «Район. Закордон». Це дозволило Район.in.ua суттєво наростити власну аудиторію і стати одним із декількох провідних мережевих медіапроєктів України, орієнтованих на гіперлокальний рівень.

Студентів щиро зацікавив досвід Район.in.ua, зокрема з вивчення потреб аудиторії, проектування такого тематичного наповнення сайтів, яке б відповідало запитам читачів, зокрема тематичних онлайн видань, як то «Спорт на Районі», щодо стратегії конкурентної боротьби на медіаринку. Запитували й про те, чи турбують редакцію хейтери і як з ними справляються, як формується спільнота прихильників, зокрема Клуб читачів Район.in.ua.

На завершення зустрічі Наталія Пахайчук зауважила, що нині кожен, хто цього прагне, зможе знайти своє місце у медійній сфері та реалізувати себе.