12 листопада 2021 року, практичне заняття студентів груп МК-20-1 та МК-20-2 освітньої програми Маркетинг було проведено спільно з керівником відділу маркетингу мережі кав’ярень Іllusion та компанії Вasilur coffe and tee Аліною Лобовою.
Презентація стейкголдерки була на тему «Маркетингова цінова політика». Асистент кафедри маркетингу Анастасія Кудря (маркетолог-практик задіяна у викладанні практичних занять) разом зі студентами та спікеркою розібрали приклади ціноутворення на прикладах Іllusion та Сomfy, проаналізували вплив ринкових та сезонних коливань попиту на ціноутворення товарів.
У студентів жваву цікавість та запитання викликала робота з маркетплейсами, а пані Аліна цікаво розповіла про особистий досвід та інструментарій в цій сфері, тож маємо надію на зустріч з експерткою ще і з цієї теми…
Дякуємо організаторам В. Даценко та А. Кудрі, студентам та стейкголдеру А. Любовій за корисний та цікавий захід!!!