Відбулася чергова зустріч студентів-менеджерів УМСФ та топ-менеджерів компанії «Сільпо».
Цього разу розглядали проблеми креативного маркетингу, управління цим процесом. Ці питання є дуже практично актуальними, тому що креативний маркетинг є напевно найсучаснішим інструментом просування товарів та послуг.
Аудиторія вебінару – 275 учасників
Кафедра менеджменту ЗЕД дуже вдячна нашим друзям, партнерам і колегам з компанії «Сільпо» за новий цікавий досвід спілкування та дискусії!!! Щиро сподіваємось на подальшу плідну співпрацю
Оцінки вебінару від компанії «Сільпо»:
Ох і насичений сьогодні був день... Ми в Сільпо поважаємо традиції. А проводити зустрічі зі студентами факультету управління УМСФ, насамперед зі студентами-менеджерами, вже також стало доброю традицією. Цього разу з натхненною презентацією перед студентами виступила директор з маркетингу мережі «Сільпо» Ekaterina Oguryaeva . Катерина із задоволенням поділилася досвідом того, як втілюються у життя деякі наші креативні маркетингові ідеї (і про гречаний багет у космосі також ) та 100% надихнула майбутніх фахівців не боятися експериментувати. А завдяки формату онлайн нам вдалось зібрати більше 250 слухачів! Дякуємо студентам за активну участь, за те, що ділилися з нами своїми емоціями та враженнями. І звичайно, велика подяка викладацькому складу кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності УМСФ, а особливо Петруні Юрію Євгеновичу, Ковтун Наталії, Петруні Вірі, Єдинаку Володимиру за організацію заходу.
http://umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/515-kreativnij-menedzhment-praktichnij-dosvid?Itemid=101#sigProId9288f1db4a