Вебінар Української асоціації маркетингу на тему «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій»

16.04.25 року викладачі і студенти брали участь у черговому вебінарі організованому Українською асоціацією маркетингу на тему «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій»!

Якісні дослідження — це не про цифри, а про сенси. Усе починається зі збору інформації про дії споживача щодо бренду, продукту, ніш тощо. Чому людина себе так поводить, як вона ухвалює рішення про вибір, що може на це вплинути, що може зупинити, які проблеми вона вирішує, коли вперше людина замислилася скористатися цим продуктом чи послугою, що вона відчуває під час використання, і так далі.

Дякуємо за цінні кейси!