Поршнєва Аліна, магістр спеціальності 075 Маркетинг виступила із темою доповіді: «Холістичний маркетинг». Побудова сучасної високоефективної маркетингової стратегії базується на сприйнятті бізнесу і всіх його інструментів як єдиний цілий організм, а не як окремі елементи. Холістичний маркетинг – система заходів, програм та інструментів, спрямованих на вивчення і збалансування усіх бізнес-процесів компанії. Концепція холістичного маркетингу полягає у розробці та реалізації багаторівневих всеохоплюючих програм, направлених не стільки на просування товару, скільки на вивчення і задоволення потреб споживачів, партнерів, працівників та суспільства вцілому.
Гамзіна Олеся, магістр спеціальності 075 Маркетинг виступила із темою доповіді: «Контент маркетинг та стратегії омніканальності: нові підходи до залучення аудиторії». Було розглянуто взаємозв'язок контент-маркетингу та омніканальності. Проаналізовано сайт notino.ua та як компанія реалізує омніканальний підхід.
Коротка Єва та Анна Грабчук, студенти бакалаврату спеціальності 075 Маркетинг виступили із темою доповіді: «Види програм лояльності в сфері послуг», адже це надзвичайно потужний інструмент для зміцнення взаємин із клієнтами та підвищення їхнього задоволення.
Вони презентували найбільш успішні програми лояльності, а саме: Бонусні програми, Картки знижок (дисконтні програми), Кешбек-програми, Програми передплати, Реферальні програми, Програми рівнів (Tiered Loyalty Programs) та Програми з партнерськими привілеями. Також було проаналізовано такі сервіси: Uder, авіакомпанії та готелі та як ці компанії реалізують різні види лояльності в залежності від типу послуг, цільової аудиторії та фінансових можливостей.