Програма курсів була насичена та заснована на інтерактивних методиках, які занурили наших міжнародників у світ маркетингових комунікацій на національному та міжнародному рівнях.
Своїми враженнями від курсів поділилася студентка спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» Альона Заїченко: «Ми узнали багато нового про маркетинг, його складові та як впливає якісно підібрана стратегія на успішність продажів. Вчились як визначити стратегію компанії або бренду та застосовувати ці знання, виконуючи практичні завдання. Досліджували ринок окремих продуктів, визначали конкурентів, потенційних клієнтів, ресурси які маємо».
Для майбутніх фахівців-міжнародників такі знання завжди будуть в нагоді та дозволять краще розуміти динаміку глобальних ринків, культурні особливості, що впливають на споживчу поведінку в різних країнах. Важливою навичкою є уміння створювати та просувати бренди на ринках, адже маркетингові стратегії є основою формування міжнародного іміджу держави, що є складовою професійної діяльності міжнародника.