На кафедрі маркетингу успішно впроваджуються наукові семінари студентів, основними задачами яких є формування явлень про сучасний стан наукових досягнень та передових технологій; підвищення наукового кругозору; розвиток експериментальних, практичних і творчих навичок.
31.05.2024 р. на науковому семінарі «Штучний інтелект у маркетингу: реалії та перспективи» виступили студенти-магістри із заздалегідь підготовленими доповідями, в обговоренні яких брали участь усі студенти - члени наукових гуртків кафедри.
Виступи на семінарі сприяють розвитку навиків наукових доповідей на конференціях різних рівнів і спілкування з аудиторією, уміння виготовлення презентацій та наочностей. Це, безумовно, відіграє важливу роль при захисті випускних кваліфікаційних робіт, але основною функцією наукових семінарів студентів все ж таки залишається підвищення їх загальноосвітнього рівня знань з питань сучасних напрямів розвитку науки і технологій: засвоєння методики проведення наукового експерименту.
Пишаємось студентами-магістрами Аліною Поршнєвою та Данилом Паночкіним, які провели дослідження, підготували цікаві і сучасні доповіді та взяли активну участь у обговоренні питань щодо використання ШІ в маркетингу.
Усі без виключення учасники наукового семінару отримали нову цікаву інформацію, яка стимулювала їх мислення і викликала бажання брати участь в обговоренні!