Дякуємо Світлані Ковальчук та Українській асоціації маркетингу за організацію майстер-класу від Ольги Балозян!

Дякуємо, Світлані Ковальчук Світлана Ковальчук та Українській асоціації маркетингу Українська Асоціація Маркетингу за запрошення на гостьову лекцію (майстер-клас) від практикуючого трейд-маркетолога Ольги Балозян !

Topic: Трейд-маркетинг. Налаштування планограм.

Трейд-маркетолог - сучасна, затребувана спеціальність

Основні моменти, на які зверталася увага під час майстер-класу:

трейд-маркетолог - одна із найбільш затребуваних маркетингових професій сьогодення;

відбувається актуалізація цієї професії після пандемії COVID і в процесі релокації бізнесу під впливом воєнної агресії з боку рф;

підготовка одного трейд-маркетолога обходиться торговельному підприємству у 85тис. $;

маркетинг - не про інтуїцію, сучасний маркетинг базується на скрупульозному аналізі ринку та конкурентів;

більшість функцій трейд-маркетолога (мерчандайзера) може виконуватися і контролюватися через спеціальні застосунки.

Дякуємо спікерці!

Світлано Володимирівно, дякуємо за організацію цікавої і надихаючої зустрічі!