Дякуємо, Світлані Ковальчук Світлана Ковальчук та Українській асоціації маркетингу Українська Асоціація Маркетингу за запрошення на гостьову лекцію (майстер-клас) від практикуючого трейд-маркетолога Ольги Балозян !
Topic: Трейд-маркетинг. Налаштування планограм.
Трейд-маркетолог - сучасна, затребувана спеціальність
Основні моменти, на які зверталася увага під час майстер-класу:
трейд-маркетолог - одна із найбільш затребуваних маркетингових професій сьогодення;
відбувається актуалізація цієї професії після пандемії COVID і в процесі релокації бізнесу під впливом воєнної агресії з боку рф;
підготовка одного трейд-маркетолога обходиться торговельному підприємству у 85тис. $;
маркетинг - не про інтуїцію, сучасний маркетинг базується на скрупульозному аналізі ринку та конкурентів;
більшість функцій трейд-маркетолога (мерчандайзера) може виконуватися і контролюватися через спеціальні застосунки.
Дякуємо спікерці!
Світлано Володимирівно, дякуємо за організацію цікавої і надихаючої зустрічі!