Як здобуваються практичні уміння і навички, достатні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 075 «Маркетинг»?
В Університеті митної справи та фінансів, велика увага приділяється якості проведення практичних занять, тому їх проводять науково-педагогічні працівники із науковими ступенями та вченими званнями, які постійно застосовують інтерактивні методи навчання (ділові ігри, дискусії, дебати тощо), також для проведення практичних занять систематично запрошуються стейкхолдери, і до речі, 2 ТОП-Маркетолога працюють із нашими студентами на постійній основі!!!
Сьогодні, 09.05.2024 р. професором Міщенком Д.А. на практичному занятті було проведено ділову гру, а доцентом Дроновою Т.С. забезпечено формування здібностей аналізу ринку методом PEST-аналізу.
Наші зусилля спрямовані на:
- розвиток у майбутніх фахівців з маркетингу мета-навичок (критичного мислення, етичного прийняття рішень, креативного мислення, формулювання та вирішення проблем, вміння писати в діловому стилі, встановлювати пріоритети);
- формування здібностей у переговорних процесах;
- отримання знань про методи аналізу ринку, розробки нових продуктів, розвиток бізнесу та впровадження бізнес-планів.
Слідуй за кращими!!!
Твій шлях – твоя дорога, а знання здобуті в УМСФ на спеціальності «Маркетинг» - твоя перемога!!!