16.04.2024 року здобувачі вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг зустрлися з Антоном Липським
https://www.linkedin.com/in/alipskiy/
Антон зараз займає позицію Head of PPC at Neatpeak Agency (Керівник відділу контекстної реклами в агенції Netpeak)
Netpeak - Агентство інтернет-маркетингу №1, а також
Топ-2 по Перформансу
Топ-5 по Медіа в Україні
за версією IAB Україна, що публікує рейтинг диджитал агенцій та компаній, що надають послуги у сфері диджитал. https://iab.com.ua/iab-ukrayina-publikuye-rejtyng.../
Коротко про нього:
В інтернет-маркетингу з 2008 року. Пройшов шлях в контекстній рекламі з самого нуля, будучі модератором оголошень на рівні системи контекстної реклами до директора з маркетингу на стороні продукту. Більше ніж 10 років пропрацював на боці агентств. Мав досвід роботи з майже усіма нішами та розмірами клієнтів (від самого малого бізнесу, до майже усіх з ТОП-10 українських рекламодавців). Створював та реалізовував комплексні стратегії для клієнтів. Любить свою сім"ю, кота, Excel та дані.
Його клієнти:
Mondelez, Nestle, L'Oreal, JDE, P&G, Teva, Carlsberg, Kyivstar, METRO, lifecell, Samsung, Acer, Sandoz, Allo, Comfy, Citrus, Concert.ua, New Products, Luxoptika, OTP bank, Raiffeisen bank, Portmone, ARX, MOYO, Arterium, Ford, Lexus, Stylus.
Теми зустрічі :
Що то за звір такий - КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?
Роль контекстної реклами в загальному медіа-спліті проєкту.
Як працює контекстна реклама.
Для кого і для чого вона потрібна?
Чи може існувати маркетинг чи взагалі бізнес без контекстної реклами?
Дякуємо Антону за цінну інформацію! Чекаємо нових зустрічей!