Цікавим і корисним напрямком в ІТ галузі є електронна комерція. Для знайомства з цим актуальним напрямком в рамках роботи Центру інформаційних технологій у співпраці з KHARKIV IT CLASTER викладачі та студенти спеціальностей ІТ галузі факультету інформаційних технологій прийняли участь у онлайн-воркшопі Open IT на тему «Інтернет-маркетинг і просування».
Валентина Нестерова — Team Lead Marketing and Outsourcing Sales at Telesens розкрила всі аспекти цієї галузі, а саме:
👉Інтернет-маркетинг VS класичний маркетинг: у чому різниця?
👉Які переваги інтернет-маркетингу? Охоплення, точність таргетингу, взаємодія з аудиторією, вимірюваність результатів
👉Що таке цільова аудиторія і як її визначити?
👉Про канали інтернет-маркетингу: SEO, соціальні медіа, контент-маркетинг, email, PPC.
👉Аналітика: огляд сервісів.
👉Що потрібно знати про тренди інтернет-маркетингу 2024?
👉Використання штучного інтелекту в маркетингу.
👉Огляд професій інтернет-маркетингу.
Дякуємо нашим колегам за можливість дізнаватись сучасні тендеціі від фахівців-практиків.